Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ursusy od 76

przednie i tylne felgi jasny kremowy

przednie błotniki, kabina, osłony na błotnikach siwy/szary

przednia oś, silnik, skrzynia biegów, "deska rozdzielcza" niebieski

maska i tylne błotniki żółty

 

od 79

kolor niebieski zastąpiono popielatym charakterystycznym dla ursusów, reszta jak wyżej

 

symboliki RAL nie znam i nie wiem czy ktokolwiek ją zna, powodzenia przy lakierowaniu

Opublikowano

mam pytanie. zna moze ktos specyfikacje kolorów c-330 w orginale??

od 68 do 76

od 76 do 79

od 79 do poiczatku produkcji c330m

chodzi mi o kolor silnika skrzyni mostu , maski blotnikow, kabiny , plandeki na dachu . pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

ja pomalowałem swojego tak (rocznik 75) :

blachy : bursztyn

silnik: popielaty

kabina : czerwony

felgi : kość słoniowa

 

wszystkie kolory to farba autorenolak renowacyjna, i moge stwierdzic jedno ladnie wygląda, no ale latwo ja uszkodzic :/

Edytowane przez energe
Opublikowano (edytowane)

ursusikc330m

Jeżeli będziesz zdzierał do gołej blachy to podkład trzeba dać a jeżeli będziesz malować na stary lakier to wystarczy dobrze umyć, odtłuścić i sam lakier wystarczy, sam jestem w trakcie malowania, skrzynie i silnik najpierw wyczyściłem ropą + pędzel aby zetrzeć grubsze warstwy brudu i oleju, zmyłem to myjka i następnie spryskałem dimerem i znów umyłem. Na razie położyłem jedna warstwę lakieru ale okazał się za jasny i muszę zrobić poprawki wiec będę kładł druga warstwę.

Na sam silnik i skrzynie zużyłem nie cały 1l ale lepiej odrazu kupić ze 2l, wiec myślę ze lakiery na błotniki, maskę, felgi również wystarczy po 1 litrze.

felgi oczywiście kość słoniowa, a maska i błotniki, chyba bursztyn l79

Edytowane przez max696
Opublikowano

Poszukuje numeru RAL odcieni zielonego koloru jakim były malowane C 328. Ten sam co zielone 4011. Kolejne pytanie. Czym najlepiej odtłuszczać wszystko Nitro czy benzyna ekstrakcyjna. No i czy wystarczy konkretnie z pistoletu przemyć czy trzeba szmatką?

Z góry dzieki za odpowiedz.

Opublikowano (edytowane)

W tamtych czasach nie było kolorystyki RAL.

Najbardziej podobny będzie RAL 6029.

Odtłuszczanie pistoletem nic nie da,benzyna wyschnie i tłuszcz dalej zostanie.

Do tego potrzebna jest szmata co nie pozostawia włókien.

Edytowane przez asharot
Opublikowano (edytowane)

Asharot Mógł byś mi polecić jakiś lakier akrylowy?? I jaka ilość na błotniki maskę i drzwi

Normalnie to kupuje w lokalnym sklepie przemysłówkę Besa glass po 70zł,ale czasami to biorę od gościa z e-lakiery,dość dobrze się nimi maluje.

Jeden litr na pomalowanie blach z dwóch stron może być trochę mało.Nie zapomnij o utwardzaczu.

Edytowane przez asharot
Opublikowano

ja malowałem farbą do aut akryl maskę i błotniki, zwykłą farbą popielatą jasną zmienszaną trochę z czarnym korpus i felgi kość słoniowa :)

Opublikowano

ja mówiłem o ilości samego akrylu, po rozcieńczeniu oczywiście więcej wychodzi. na silnik itp miałem 0,8 litra to zostało naprawdę niewiele. Na blachy trudno powiedzieć - miałem więcej bo ten sam kolor do przyczep używałem

Opublikowano

Wszystko zależy jakiej farby i jakiego producenta, ja na blachy 328 zużyłem niecałą puszke (750 ml) farby z granitu, a teraz przy M-ce brakło mi rozcieńczonej emalii z Agtechu (zużyłem 0,8 litra a jeszcze gdzieś drugie tyle będzie potrzebne). Dlatego warto wcześniej sie zorientować w opiniach na temat tego akrylu co chcesz kupić. Ja popełniłem ten błąd że wziąłem w ciemno

Opublikowano

Pisałem że nie wiem ile na blachy mi poszło, jednak na pewno mniej niż 1L myślę że na silnik poszło więcej niż na blachy. Co do ilości na felgi to w sklepie gdzie kupowałem można było sobie dowolną ilość kupić min 100 ml i skok co 100 ml

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v