Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dawid1983    1

witam wszystkich  chcialbym poruszyc temat  sklepow internetowych gdzie zaopatrujecie sie w czesci do mf 3000  jakie polecacie a ktore z gory omijac tylko blagam nie korbanek bo ceny z kosmosu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    443
Korbanek jako jedyny ma wszystko i Orginały często dostępne bardzo szybko w podobnych cenach lub trochę drożej niż za granicą, lepiej bazować na używanych częściach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
jaki sens jest wkładać używane części do ciągnika przecież nikt ich nowych nie wyciągnął z traktora tylko swoje zrobiły. swoją drogą części do tych serii są jakieś odrealnione żeby kolo do skrzyni nowe 7tys albo uszczelniacz na sprzęgło 500zl za kawałek gumy z metalem masakra nic tylko współczuć użytkownikowi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
nie dziwię się że na zachodzie się tego pozbywają w sumie bo jak ktoś ma do 30 letniego ciagnika dołożyć nieraz dwa razy tyle co jest wart to paranoja jakaś najgorzej mają ci co dają za nie 40tys i jak się zesra skrzynia trzeba drugie 40 dolozyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    443
Co za głupie gadanie. Jeżeli ciągnik jest w dobrym stanie to co ma się popsuć. Jeżeli zauważasz że coś się dzieje np w skrzyni, bo ona jest najdroższa w naprawie to zaraz rozbierasz, naprawa naprawdę jest tania. A nie jeździsz tak długo aż przestanie jechać to wtedy remont może kosztować nawet 10 tys. Nie żadne głupie 40. I jeżeli szkoda kasy kupuje się używane tryby. Te używane wyciągnięte z dobrej skrzyni prawie niczym się nie różnią od nowych. Te ciągniki są naprawdę proste i tanie w naprawie w porównaniu do nowszych.
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dabaz    98
Przykład: MF 3095 -regeneracja pękniętego wałka ataku, -nowy łożysko na wałku ataku, -tulejowanie przedniego mostu, -nowe łożyska na zwrotnicach, -nowy tłumik, -nowy orbitrol, -uszczelnianie pompki sprzęgła, -nowa dmuchawa nawiewu, Koszt 3500zł z robocizną. Więc nie siejcie fermentu że tak drogo bo wszystkie części są dostępne czy to zamienniki czy oryginały oraz coraz więcej zakładów ślusarskich potrafi dobrze regenerować np tryby itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

to sie zgadz  to tylko sprzet  i nawet nowe ciagniki sie psoja a tyle elektroniki nawalone  masakra nie narzekajcie ne te mf -y sam mam i jak narazie odpukac ze skrzynia ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    443
No właśnie. Mam też mf 30xx już 10 lat i chwale sobie tę serię. Jest naprawdę tani w utrzymaniu w przeliczeniu na zrobione mtg w porównaniu np do czwórki czy szóstki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

nawiazujac czy to new hooland czy john deere czy inne marki one tez sie psuja a czesci sa porownywalne do mf  a nawet drozsze

Edytowano przez dawid1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471
@dabaz skoro takie tanie czesci to za co nie kupiłeś nowego walka tylko stary regenerowales? 😉

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
bo nowy to koszt pewnie 1/4 traktora :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    443
Ponieważ jest opinia że regenerowany jest lepszy od zamiennika. Orginał o ile pamiętam jest droższy max o 1000-1500 zł od zamiennnika. Zammienik to coś koło 1800. Nie jestem pewien, bo dawno temu tak było. Dla porównania części do szóstek są jeszcze gorszej jakości jak ten Zammienik do mf no i oczywiście mniej przemyślane i z wadami fabrycznymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dabaz    98
Zastanawia mnie dlaczego zetorowcy i jąderowcy w ogóle zaglądają i co najgorsze udzielają się w tematach dotyczących MF. Nie masz masseya to nie właź tu z brudnymi buciorami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A może mają zamiar zmienić na takie cudo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Scoti
      Witam mam problem ze skrzynia a mianowicie rozbierałem dekiel skrzyni bo troche ciekł uszczelniłem i złożyłem jak odpaliłem to biegi na zakresie B były na odwrót a na A dobrze czyli jak włączałem bieg do przodu na B to jechał do tyłu a jak R to do przodu co mogłem źle złożyć ? prosze o szybką pomoc dzieki
    • Przez swiety791
      Witam szanownych forumowiczów. 

      Panowie. Mam problem ze swoim MF 3070. Podczas ruszania i wolnej jazdy szarpie mi przednimi kołami. Napęd normalnie mozna włączać i wyłączać. Jak napęd jest właczony jest wszystko super. Jak z kolei napęd wyłaczony to szarpie nimi. 
      Pomyslałem, że to problem z atakiem lub satelitami w przednim moście. Rozebrałem wszystko i ku mojemu zdziwieniu. Wszystko w najlepszym porządku. Dodam jeszcze, że u mnie nie ma satelit tylko mam jakby sprzęgło kłowe. Ale to chyba nieistotne na tym etapie. 
      Wymieniłem również tulejkę i pierścienie na sprzęgle przedniego napędu. Tam też jest wszystko w najlepszym porządku wg mojej oceny. 
      Prosze pomóżcie, co to może być? Miał ktoś podobny przypadek?
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez ursus485
      Witam niedawno nabyłem massey fergusona 3070 do lekkiego remontu. teraz się okazało że nie działa cała hydraulika(pompa chyba wcale nie ciągnie) ten wałek co ją napędza obraca się swobodnie i po odpaleniu silnika się chyba wcale nie obraca . To jest wersja datatronic , czy komputer ma coś wspólnego  z obracaniem się pompy ? Czy pompa jest w jakiś sposób wyłączalna a może pracuje cały czas po odpaleniu ? Proszę o pomoc każda rada się przyda z góry dziękuję . Pozdrawiam .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj