Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, taki problem mam, jak poprawnie powinny być podłączone rurki od sprzęgła i hamulca wom, czyli jeśli na tylnym moście jest przykręcona na górze to gdzie powinna być podłączona na pokrywie biegów? do otworu tego bardziej z przodu czy z tyłu?? ponieważ ciągnik kupiłem od tzw. "mechaników" i chcę ogarnąć co i jak bo WOM działa dosyć nietypowo, a że nie znalazłem rozwiązania to od razu zapytam co jest nie tak jeśli: wałek kręci się po włączeniu mechanicznym ale nie wyłącza się hydrauliką nawet przy obciążeniu?, poza tym przy zgaszonym ciągniku można wałkiem obracać zarówno po mechanicznym załączeniu wałka  jak również wiadomo przy  rozłączonym? jakieś sugestie ? w chwili obecnej nie mam możliwości wymontowania całego wałka z mostu bo być może problem tkwi w braku uszczelniaczy na całym tym ustrojstwie zwanym WOM?

Opublikowano
10 godzin temu, mariusz(ZDUN) napisał:

Jak rozumiem to w rowerze ci się ten wom piernicy bo nie mam pojęcie co ty za ciągnik masz skoro szukasz pomopcy.......

Czyli pomóc nie potrafisz ale chciałeś zaistnieć? To  gratuluję 😄😄

Opublikowano

No ale chłopie , żeby ktoś pomógł , to musi wiedzieć w czym . Jak zgadnąć jaki to rodzaj pojazdu ?o.O

Opublikowano
2 godziny temu, zetorki12 napisał:

No ale chłopie , żeby ktoś pomógł , to musi wiedzieć w czym . Jak zgadnąć jaki to rodzaj pojazdu ?o.O

ale jak biedny nie wie co ma za traktor to co ma powiedzieć ?

Opublikowano
2 godziny temu, crvx40 napisał:

pewnie chodzi mu o wom w c385 i pochodnych

Tak dokładnie o to mi chodzi, a dokładnie to 912, dodatkowo pokrywa na skrzyni biegów ma wyprowadzenie na chłodnice oleju, 

Opublikowano

Okazuje się że skorzystanie z pomocy dobrych mechaników nie wymaga podawania modelu ciągnika wystarczy dobry opis problemu i wiedzą co i jak i jakiego ursusa dotyczy, bez zbędnego cwaniactwa i dogadywania, i dzięki temu rozwiązałem problem a wszystko śmiga jak należy, temat do zamknięcia. Dziękuję za zainteresowanie problemem, pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez uycjhARES
      Witam,
      Czy to normalne że nakrętka regulacyjna hamulca ręcznego jest tak nisko?
      Nie mam pomysłu jak dostać się do niej kluczem rurkowym

    • Przez zacx18
      Witam mam następujące pytanie  dotyczące obrotów WOM w ciągniku deutz agroplus 100 otóż jeśli mam wybrany wałek 540 eco  to ze wskazań deski rozdzielczej wynika że 540 obrotów osiąga przy około 1500 obrotów silnika  ,ostatnio zauważyłem w instrukcji  że 540 eco powinien osiągnąć przy 1721 obrotów silnika na minutę  i nie wiem czy instrukcja źle podaje ,czy traktor źle liczy obroty wom .
    • Przez Domek96
      Cześć mam pytanie czy w renault 75.14 z 84r trzeba wciskać pedał sprzęgła, żeby włączyć i wyłączyć dźwignią wałek wom
    • Przez MfKrystian
      Witam ostatnio z  dnia na dzień przestał mi działać w Mf 3080 Wom jak wlączam wogóle nie reaguje nie drgnie nawet Kontrolka od womu się nie paliła a nawet jak się nie paliła to i tak mi działał I jakoś dziwnym trafem przestał działać
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v