News
micgal39533

John Deere 1075 problem z odpaleniem

Polecane posty

micgal39533    128

Witam 

Ostatnio w JD 1075 wymieniane były rurki od pompy do wtrysków i filtr paliwa i pompa była w regeneracji, uszczelnienie, łopatki i ustawienie  i teraz jest problem z odpaleniem, kombajn kręci ale nic nie chce łapać, w filtrze paliwa jest u góry z prawej strony trochę powietrza ale jak odkręci się rurkę od zasilania pompy wtryskowej to ON leci , co to może być, na wtryski paliwo też wychodzi ;/ 

 

Edytowano przez micgal39533

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    128

pompa jest na klinie jak się wyjmuje pompę to tryb zostaje w silniku a ruch jest na śrubach ale jest założona tak jak była 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bartas19    1

Spróbuj jeszcze raz wyciągnąć pompę obróć nią 360 stopni i załóż z powrotem. Na bank coś z zapłonem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    128

jutro wykręcimy wtrysk i zobaczymy jak podaje paliwo może faktycznie coś z zapłonem, chyba że dalej jest gdzieś zapowietrzony ;/ 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    1

Jak podaje na wtryski to musi zapalić jak dobrze na zapłonie. Będzie szczekał, nierówno chodził przy zapowietrzonym ale odpalić musi. A puszcza jakiegoś dyma przy kręceniu???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    125

a ta elektryczna pompka na dole dobrze podaje i zasilająca u góry? może wtryskową teraz masz zrobioną i te dwie nie dają rady podepchnąć mają większy opór  Fakt jak na wtryskach jest paliwo powinien odpalić

Edytowano przez szaman1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    128
1 minutę temu, bartas19 napisał:

Jak podaje na wtryski to musi zapalić jak dobrze na zapłonie. Będzie szczekał, nierówno chodził przy zapowietrzonym ale odpalić musi. A puszcza jakiegoś dyma przy kręceniu???

jak się zakręci to po chwili troszkę poleci takiego białego ale to bardzo mało 

1 minutę temu, szaman1 napisał:

a ta elektryczna pompka na dole dobrze podaje i zasilająca u góry? może wtryskową teraz masz zrobioną i te dwie nie dają rady podepchnąć mają większy opór 

jak odkręciliśmy rurkę co zasila pompę wtryskową to ropa leciała a jak się odkręci tą na wtrysk to tak wypływa tylko, a ta pompka elektryczna to tak jakoś dziwnie chodzi nie równo itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    125

Ty go chyba dobrze nie odpowietrzyłeś weź jutro przekręć zapłon wtedy ta elektryczna podaje paliwo wejdź przez zbiornik i odkręć pierw śrubkę  na pompie  u góry chyba na 8 klucz  i czekaj aż powietrze wyleci  i potem popuść jeden wtrysk i jak jest ok to zapali. Daj mu dobrą baterie albo matkę żeby dobrze kręcił to inne odpowietrzanie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    1

Przy filtrze po lewej stronie na górze masz śrubkę na 11 albo 12 klucz. Odkręć ją, przekręć kluczyk na zapłon żeby dawała pompka elektryczna i do tego pompuj ręczną zasilająca na pompie. Jak tą śrubką pójdzie paliwo już bez powietrza to jak zapłon dobrze ustawiony to ni chu..ja musi odpalic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    128
3 minuty temu, szaman1 napisał:

Ty go chyba dobrze nie odpowietrzyłeś weź jutro przekręć zapłon wtedy ta elektryczna podaje paliwo wejdź przez zbiornik i odkręć pierw śrubkę  na pompie  u góry chyba na 8 klucz  i czekaj aż powietrze wyleci  i potem popuść jeden wtrysk i jak jest ok to zapali. Daj mu dobrą baterie albo matkę żeby dobrze kręcił to inne odpowietrzanie 

przy tej śrubce jest jakaś rurka czy to jest w pompę wkręcona? aku ma zaje... ale jak coś to jest rozruch. 

1 minutę temu, bartas19 napisał:

Przy filtrze po lewej stronie na górze masz śrubkę na 11 albo 12 klucz. Odkręć ją, przekręć kluczyk na zapłon żeby dawała pompka elektryczna i do tego pompuj ręczną zasilająca na pompie. Jak tą śrubką pójdzie paliwo już bez powietrza to jak zapłon dobrze ustawiony to ni chu..ja musi odpalic

przy filtrze odkręcaliśmy to leci już paliwo a zostaje tylko u góry trochę powietrza, a ręcznej pompki nie ma w nim  tylko z filtra idzie na pompę wtryskową 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    125

W pompę tak jak w perkinsie 3 p masz 2 śrubki jedna jest na górze a druga na dole teraz nie pamiętam czy są przy nim dwie ale jak będą 2  to odkręć lub popuść  tą górną to buchnie powietrze sam tak miałem. Ze zbiornika całą pompę ładnie widać i jeszcze jedno zmieniałeś dawno ten filtr bo jak jest zasyfiony to gorzej się odpowietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    1

To jak na filtrze masz paliwo to pompa sama z filtra powinna zaciągnąć paliwo i podać na wtryski. Na moje to coś zapłonem na sto procent

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    128
2 minuty temu, szaman1 napisał:

W pompę tak jak w perkinsie 3 p masz 2 śrubki jedna jest na górze a druga na dole teraz nie pamiętam czy są przy nim dwie ale jak będą 2  to odkręć lub popuść  tą górną to buchnie powietrze sam tak miałem. Ze zbiornika całą pompę ładnie widać i jeszcze jedno zmieniałeś dawno ten filtr bo jak jest zasyfiony to gorzej się odpowietrza

no ze zbiornika to ładnie widać, filtr był teraz zmieniony jak to wszystko było zrobione więc jest nówka

 

1 minutę temu, bartas19 napisał:

To jak na filtrze masz paliwo to pompa sama z filtra powinna zaciągnąć paliwo i podać na wtryski. Na moje to coś zapłonem na sto procent

ale jak ta pompka elektryczna będzie miała za słabe ciśnienie to może nie dobije ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    125

Ja ze swojego doświadczenia wiem że mój zapowietrzony  też nie chce zapalić jak nie popuszczę chociaż wtrysku gdzieś powietrze musi uciec. jak kiedyś wyciągnął wszystko z pompy za chiny nie chciał zapalić  jak odkręciłem śrubkę u góry to powietrze szło jak ze sprężarki. Minuta kręcenia i musi zapalić, chyba że masz tą na dole skopaną. Dziwne że nie masz na górze jeszcze zasilającej ręcznej

 

Edytowano przez szaman1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    1

Ale jak by nie dobijała to tylko po odpaleniu. Musiałby spalić to co we filtrze i pompie i dopiero potem by się zapowietrzal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    53
spróbuj najpierw zapalić na "plaku" lub samostarcie ,tylko bez grzania świecy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    128
W tych modelach nie ma ręcznych tylko ta elektryczna, przynajmniej ja nigdzie nie spotkałem. Jutro to zobaczymy jeszcze jak nie to zobaczymy zapłon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    125

Ja mam 1065 tam są dwie. Zrób tak jak pisałem i na 90% odpali bo w pompie masz powietrze i paliwo nie może się przebić i nie odpali. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    1

Jak pisze że na wtryski idzie to chyba może się jednak przebić. Na moje to zapłon źle ustawiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    128
Peugeot Gdzie na dole? Na której pompie?
Ale na wtryski idzie bardzo słabo, jutro jeszcze spróbujemy odpowietrzyc a jak nie da rady to sprawdzimy zapłon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    53
pompa zasilająca jest przykręcona do silnika w okolicach filtra oleju silnikowego ,ma ona dźwignię do ręcznego pompowania . Według katalogu występują 2-rodzaje pomp może w twojej nie ma dźwigienki do pompowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Kobra66
      Witam! Czy posiada ktoś instrukcę obsługi do kombajnu john deere 975 albo zna jakiś link do takiej instrukcji? Gdyby ktoś coś to proszę o pomoc, pozdrawiam
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam, mam takie pytanie a mianowicie problem. Gdy podłącze np kosiarkę i chce ją podnieść to owszem, podnosi na siłowniku ale gdy puszczę gałkę to kosiarka zaraz opuszcza, tak jakby nie trzymał rozdzielacz albo nie do końca się zamykał, również to się dzieje z podbieraczem przy prasie, podniesie i zaraz opuszcza. Czyżby rozdzielacze do remontu? Czy może jakoś trzeba ustawić? Raz na jakiś długi czas podniesie i trzyma, ale to naprawde rzadko się zdaży 😳
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj