Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kris... większość producentów proponuje przyczepy na Bandenmarkcie więc nie udawaj zdziwionego. Jeżeli dużo jeździsz to było dołożyć do tych przyczep nowe opony i było by po sprawie. To że przyczepy wężykują odpowiedziałeś sobie pod koniec Twojego postu. Rozciągnięte oczko powybijało tuleje na dyszlu. Trzeba czasem zainteresować się eksploatacyjnymi elementami. Producent oferuje dwa lata gwarancji jeżeli po roku używalności zgłosi sie przyczepę do przeglądu. Po takiej ( płatnej) wizycie serwis podbija gwarancje na następny rok. Przeglądają również hamulce więc miał byś je wyregulowane, przyczepa była by przesmarowana i ewentualnie doszczelniona gdyby była taka potrzeba.

Ma to wpływ również na zgłoszenie serwisowe opon w drugim roku ich używalności. Tuleje oczka wymieniamy oceniając ich stan zużycia.... kosztuje to naprawdę grosze.

Tak jak w samochodzie...uszkodzony wachacz po jakimś czasie może uszkodzić całe zawieszenie. Kończąc post.... gdybyś wymienił oczko dyszla nie wybił byś tulei dyszla i przyczepa jeździła by prawidłowo. Osie w standardzie są do 30km/h więc na taką prędkość są obliczone. Sądzę że przez trzy lata sporo przewiozły więc miały prawo się powybijać elementy eksploatacyjne. Co do rury stelaża...... masz całkowitą rację.

 

Kamil... faktycznie Metaltech podskakuje ponieważ ma sztywną ramę ponieważ jest wykonana z profilu zamkniętego. Dlatego nie pracuje podłoga i burty się nie rozszczelniają.

w MT wystarczą 4 zamki i można wozić rzepak, u pozostałych producentów jest ich nawet 6 aby burty były szczelne. W Wieltonie czy Zasławiu drgania wyłapuje rama która wykonana jest z teowników i dodatkowo pracuje. Co do wybijania opon możesz mieć rację.

Problem zgłosiłeś w trakcie pierwszego roku gwarancji czy po ? Jeżeli zgłosiłeś po roku bez wizyty serwisu na roczna gwarancję, to nie ma sie co dziwić że spotkałeś się z odmową.

Ale jeżeli zgłosiłeś to w pierwszym roku i Cie olali to nie w porzatku z ich strony, faktycznie

Opublikowano

@buuz40 podskakują bo amortyzacja wcale nie działa i nie wiem co ma rama do tego, przyczepy praktycznie nie sa używane a i tak sa same problemy z nimi dlatego polecam zasławia czy pronara a odradzam Metal-Techa bo to padaczka. Problem o podskakiwaniu był zgłoszony na samym początku ale według tych osób co próbują robić coś co nazywają przczepa to normalne.

Mam zasławia i pronara i jakoś tam problemu ze szczelnością nie ma a w Metal Techu bardzo suchu rzepak jary ucieka wiec jesteś w błędzie

 

ludzie uważajcie na produkty tego pseudo producenta

Opublikowano

Buzuu40 bronisz tego Metaltecha jak możesz ;) wiesz ramy z profilu zamkniętego moim zdaniem porażka, w obecnym momencie (jesień, później wiosna) temp. w dzień +16 w nocy -2 i w tym profilu od środka wilgoć a tam oczywiście nie pomalowane bo i jak wszystko sobie koroduje od środka. Poza tym czy widziałeś mosty bądź naczepy do szybkiego transportu z profilu zamkniętego? nie, a dlaczego a dlatego że dwuteownik przenosi największe ciężary, pracuje i przy tej pracy nie pęka tak jak profil zamknięty. Dlatego Zasław czy Wielton maja dwuteownik ponieważ mają doświadczenie w tego typu ramach a Zasławki z 90 lat juz miały taka ramę. Znajomy ma 2x14ton Zasławia i lata z kukurydzą do Krotoszyna znam jego zdanie bo wcześniej jeździł 2x14 Metaltech. Dosyć że Zasław mocniejszy, więcej ładuje to na transporcie MaseyFerguson 240KM pali na tej trasie z Zasławiem 30L mniej niż z Metaltechami, przyczepy nie wężykują i nie bujają się na boki i nie wiąże się to z uchem dyszla tylko z odpowiednim rozłożeniem nacisku na osie i rozstawem osi na ramie ;) kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji przyczep rolniczych. Pozdrawiam

Opublikowano

Pod ktoryms zdjeciem kolega @buuz40 napisal ze pracuje w metal techu jak dobrze pamietam? i temu tak zachwala :) ja tez pracuje w jednej z firm co produkuja przyczepy ale nie bede ani ich zachwalal ani na nie narzekal bo ich nie posiadam. niech sie wypowiadaja posiadacze tych przyczep a najlepiej po 2-3 sezonach,czy sa z nich zadowoleni

Opublikowano

Podobność w Bednarach była nowa przyczepa 8 tonowa Zasławka na nowej ramie i burtami 80cm bez nadstawek (tak jest na stronie oficjalnej Zasławia). Czy ktoś ma fotki tej przyczepy i jak ogólnie się prezentowała? Wie ktoś coś więcej na jej temat?

Opublikowano

Witam, Chciałem odnowić temat, stoje przed wyborem przyczepy 14 ton,z tym ze do mnie bardziej przemawia ZASŁAW sa tez Pronar, Metal-tech,no i pytan ie do was na temat systemu drzwiowego co sadzicie, czy warto brac ta opcje? 3tys dopłaty,a i jeszcze jaka opinie ma firma DOUBLE STAR opony?

Opublikowano

W poprzedniej stronie tematu jest dużo napisane o przyczepach Metal Tech,nie wiem czy to prawda że słabo się prowadzą(Podskakują itp) ale jeśli są wykonane z profilu zamkniętego to u mnie odpadają na starcie bo po latach może być problem z korozją.

Opublikowano

Po latach z korozją każda będzie miała problem. :)

 

Do Agronomka. System drzwiowy zdaje egzamin w przypadku zakupu przyczepy z przeznaczeniem do przewożenia palet i okopowych. Jest jednak problem z utrzymaniem szczelności przy wożeniu zboża. Ciężko jest zrobić aż tak uniwersalną przyczepę. Po kilkukrotnym użyciu drzwi występuje częściowa utrata szczelności. Tak więc zastanowił bym sie nad doposażeniem przyczepy w ten system. Jeżeli chodzi o Duble Star to są dobre opony. Zero reklamacji.

Opublikowano

witam ponownie, moj wybor padł na zasław D-737AA 14 ton opony double star 425/65.. 2X800mm burty,zaczep rockinger 24tony automat. czekam teraz na test polowy...ale co do uszczelnienia to jak sie cieplej zrobi to zrobie test i mysle ze jak wode naleje to mozna bedzie poływac w skrzyni, :D :D :D

Opublikowano

Panowie witam po przerwie, właśnie jestem na etapie wyboru przyczepy, myślę o ładowności 6 - 8 ton do ciągnika JD 90KM,  Producentów wielu a doświadczenie w nowych maszynach mizerne,  w związku z tym może jakieś sugestie, porady. używana głównie będzie do zwózki zbóż, rzepaku z pod BIZONA ZO56. Pozdrawiam i wysokich plonów   :)

Opublikowano

D-737AA-12 long bez słupa środkowego od zasławia ma ktoś takie coś ? ponoć dopiero wprowadzają... widziana na jakiś targach ? łańcuch łączący boki ma na burtach czy nadstawkach ? czy u każdego dilera max rozmiar kół to 425 r 22,5 ? jest możliwość brania nalewanych ww zasławiu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v