Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja w takiej konfiguracji na kablu zasilającym dałem 10 A w obudowie hermetycznej, a włącznik przez przekaźnik, aby się nie palił. Zasilanie bierz za włącznikiem głównym aby w razie zwarcia dało się szybko wyłączyć a nie klemę ściągać.

LEDy 4 x 27 W

Edytowane przez sylip
Opublikowano

Podlączenie swiateł jest banalnie proste jeden kabel z halogenu dajesz do kabiny jako masa a drugi prowadzisz od plusa i w tym plusowym kablu zakladasz bezpiecznik i przelacznik i to wszystko. Możesz jeszcze zrobic na dwa przelaczniki aby osobno wlączać przednie i tylne swiatla.

 

Opublikowano

banalnie proste ,a filozofie piszesz

po pierwsze światla led nie wymagają przekaźnika,a i podłączenie + nie powinno iść bezpośrednio z aku  ,powinno byc wpięte w pin od stacyjki ,osobne obwody sa wskazane  gdy ciągnik posiada wyłącznik masy ,niby zamontowany bezpiecznik chroni lecz trzeba by go montować na zacisku Aku. wtedy obwód staje sie bezpieczny ,

 

Opublikowano

Tomasz78.Poprostu chcialem wytłumaczyć jak najprosciej sie da bo jezeli czlowiek nigdy tego nie robił a pisal że zasilanie weżmie z akumulatora. Mustafakali musisz drugi przelącznik zalożyc w kablu plusowym który idzie do tylnych swiateł a pierwszy przelącznik  w kablu plusowym który idzie do przednich swiateł a na sam początek doprowadz kabel plusowy do kabiny i zrób zlaczke rozgalęzienie aby z jednego kabla zrobić dwa kable jeden do przednich swiateł a drugi do tylnych.

  • Like 1
Opublikowano

Mysle ze przekażnik jest nie potrzebny powinien wystarczyc tylko bezpiecznik żeby nie bylo zwarcia ale zrobisz jak zechcesz to tylko moje zdanie zawodowym elektrykiem nie jestem. Powodzenia w montażu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kornas
      Witam. Czy dokładał już ktoś z was do belki opryskowej światła LED w celu poprawy kontroli oprysku bodczas wieczornych i nocnych akcji. Mam samojezdnego berthouda z belką o szerokości 24m i zastanawia mnie jak wyglądało by założenie LEDów z technicznego punktu widzenia i z jakim kosztem trzeba by było się liczyć pozdrawiam!! A bym zapomniał BELKA jest z PRZODU;)
    • Przez PronarRafal
      Witam dzisiaj przyszły mi Led`y wesem`a CRV1 12/24V i zastanawiam się jak je zamontować w Pronarze 82SA . Dodam że montuje je na tyle ciągnika . Robić je na przekaźnikach ? bo w Pronarze mam spore spadki napięć . Jakie przekaźniki będą najodpowiedniejsze ? typ 541 będą dobre ? Jak to wszystko podłączyć ? Proszę o wyrozumiałość i przydatne odpowiedzi .
    • Przez crystal169
      Witam, mam takie bardziej pytanko niż problem. Od pewnego czasu chodzi mi po głowie oświetlenie robocze Led zamiast tradycyjnych halogenów z żarówkami.
      Oświetlenie chciałbym zmienić w Masseyu 7619 , planuje zmienić lampy na słupkach z przodu oraz na błotnikach z tyłu. W dachu narazie zmieniać nie chce bo to jednak jakiś tam koszt jest, a i porównać bym chciał.
      Chce ogólnie zmienić 6 reflektorów na 6 lamp led .  I teraz chciałbym też zapytać co wy o tym sądzicie i czy te lampy które wstawię są coś warte i dadzą rade zastąpić te halogeny 55 w.
       
       
      Chciałbym 2 takie zamiast tych na błotnikach z tyłu.  --->>    http://allegro.pl/panel-led-halogen-lampa-robocza-18w-6x3w-12-24v-x-i6655805460.html
       
      Oraz 2 takie zamiast 2  na słupku z przodu  ----->>>  http://allegro.pl/lampa-robocza-16-led-diodowa-halogen-48w-12-24-v-i5635690417.html
       
       
       
      No i 2 takie zamiast 2 na słupku z przodu.     PS. Na słupku z przodu są po 2 z każdej strony jak by ktoś nie wiedział     ---- >>>http://allegro.pl/lampa-9-led-halogen-roboczy-27-w-12-24v-diodowa-kw-i6082475322.html


    • Przez rafal11195
      Siemka, wszystkim,
      Mam pytanko, mianowicie postanowiłem zmienić w przyczepie światła z tradycyjnych na ledy, kupiłem zamontowałem i wszystko ładnie świeci, w NH mam taką kontrolke na desce która pokazuje czy kierunkowskaz rzeczywiście w przyczepie jest ( przypuszczam że działa ten układ na zasadzie oporu) Jaki powinienem zamontować opornik przed kierunkowskazem aby ta funkcja zaczęła mi działać ? Na normalnych żarówkach wszytko było ok, a teraz zmiana na led spowodowała mniejszy pobór i układ nie widzi dodatkowych świateł kierunkowskazów, takie moje przypuszczenia, zna sie ktoś na tym i doradzi? Da sie jeździc bez tego, ale funkcja jest wiec czemu ma nie działać
      Pozdrawiam
    • Przez Piters182
      Witam, mam zapytanie odnośnie świateł LED, w ciągnikach John deere, mam w planach zakup ciągnika JD, który będzie głównie pracował w opryskiwaczu, więc praca większości w nocy jak każdy wie. Więc pytanie czy warto dopłacać do tych świateł LED, dopłaty są różne zależy od dilera, ale tak mniej więcej dopłata jest 5-7 tyś zł. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v