Skocz do zawartości

Polecane posty

crystal169    5

Witam, mam takie bardziej pytanko niż problem. Od pewnego czasu chodzi mi po głowie oświetlenie robocze Led zamiast tradycyjnych halogenów z żarówkami.

Oświetlenie chciałbym zmienić w Masseyu 7619 , planuje zmienić lampy na słupkach z przodu oraz na błotnikach z tyłu. W dachu narazie zmieniać nie chce bo to jednak jakiś tam koszt jest, a i porównać bym chciał.

Chce ogólnie zmienić 6 reflektorów na 6 lamp led .  I teraz chciałbym też zapytać co wy o tym sądzicie i czy te lampy które wstawię są coś warte i dadzą rade zastąpić te halogeny 55 w.

 

 

Chciałbym 2 takie zamiast tych na błotnikach z tyłu.  --->>    http://allegro.pl/panel-led-halogen-lampa-robocza-18w-6x3w-12-24v-x-i6655805460.html

 

Oraz 2 takie zamiast 2  na słupku z przodu  ----->>>  http://allegro.pl/lampa-robocza-16-led-diodowa-halogen-48w-12-24-v-i5635690417.html

 

 

 

No i 2 takie zamiast 2 na słupku z przodu.     PS. Na słupku z przodu są po 2 z każdej strony jak by ktoś nie wiedział :)    ---- >>>http://allegro.pl/lampa-9-led-halogen-roboczy-27-w-12-24v-diodowa-kw-i6082475322.html

post-28750-0-92320500-1484836869_thumb.jpg

post-28750-0-75579400-1484836902_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1001

Ferguson ma pewnie lampy helli to nie wiem czy tanie ledy, będą lepsze. Do takiego ciągnika żeby Bylo lepiej to trzeba dać jakiegoś wesema a to już koszty nie małe są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek91    9

załóż żarówki 100w i będziesz miał bardzo dużą różnicę w widoczności. a jak chodzi ci o zmniejszenie poboru prądu to to raczej ledy z wyższej półki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crystal169    5

Z tymi żarówkami 100 W to różne historie już widziałem i słyszałem więc ich bym nie chciał. Ogólnie to właśnie chodzi o pobór prądu, i o światło zimne białe nie ciepłe białe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    784

Nawet tych ledów nie kupuj nadają się jedynie do oświetlenia kabiny wewnątrz lub np. samego tuza. To szmelc. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1001

100 w nie polecam bo sporo większy pobór prąd, i ich ciepło potrafi spalić plastikowy klosz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    784

Miałem  100 W i powiem że dwa razy większy pobór nie jest adekwatny do mocniejszego świecenia. Nie warto. Lepiej w markowe żarówki zainwestować. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    784

Pewnie!!!. Prawdopodobnie za ledy które choć zbliżą się do twoich helli musiał byś dać dobrze ponad 200 za sztukę.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1001

Takie ledy są dobre do 60 jak ktoś ich raz do roku używa, do takiego ciągnika to nie ma sensu jak chcesz ledy to lepiej te z górnej półki m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    784

Dokładnie. I tak daleko im do pierwszego lepszego halogena za te same pieniądze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ale z czym ty masz problem? Stać cię było na ciągnik, a na lampy już nie? A po drugie to w czym ci przeszkadza pobór prądu przez te lampy, które masz? Jak nieładuje akumulatora to napraw układ ładowania, a jak wszystko jest ok to po co wymieniać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crystal169    5

Bo dość dużo pracuje ciągnik w nocy, te światła są barwy ciepłej i męczą trochę, a zimna biała mniej męczy oczy, a przy okazji jeśli można zaoszczędzić na prądzie to czemu nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Oj nie, zimna biała, a już szczególnie potocznie tzw. trupia strasznie męczy oczy i często barwa w tych tanich lampach jest tak nienaturalna że po paru godzinach Ci się ich odechce ;) CO do nich to trzeba mieć sprawdzony model żeby źle nie kupić. Gdzieś na forum były fajne sprawdzone lampy z tych tanich, a przynajmniej o w miarę znośniej barwie 


Sprzedam Kombajn Bizon Z056, 1989 r. Szczegóły PW

Zapraszam na stronę:

https://www.facebook.com/strazospbrzeziny/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    784

Dokładnie.  Tanie ledy to lipa. Nie dość że często delikatnie mrugają nie wiem dla czego to światło mają w takiej barwie że dłuższym użytkowaniu czujesz się jak byś pół nocy kineskopowy telewizor oglądał. Zostaw to co masz ciągnij jeśli został w nie wyposażony oryginalnie musi sobie z nimi dać rady.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1856

Jak te lampy na ledy wymienisz i jeszcze te badziewne to strzał w kolano, ja od Ciebie te zabieram od razu, tam siedzi hella, i zeby takiej jednej helli dorównac to musisz ze 4 chinczyki zalozyć, nic nie kombinuj, po za tym w tym ciagniku powinienes miec 2 alternatory, u mnie jest mniej lamp i jak wszystkie zapale to mozna spilki 50 metrow od traktora zbierac.

Edytowano przez Uziu92

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    518

Odnośnie mocy tych LED na jednej aukcji napisana moc Led jak i pobór prądu, licząc z poboru prądu to led 27W  pobierał 22W czyli 5W ginęło, ja kupiłem 27W a pobierają 15W więc z tą mocą nie jest do końca tak jak piszą.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czym mierzyłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tu nie chodzi o błąd pomiaru. Lampy pobierają prąd impulsowo, czego miernik nie wychwyci. Co wcale nie zmienia faktu, że naciągają parametry żeby produkt się sprzedawał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arasowsky
      Witam,
      sprzedam mocowanie tura do ciągnika MF 255 - solidna rama.
      Cena 650 zł
      Możliwość transportu. Kontakt wyłącznie telefoniczny: 576.704.089



    • Przez Nemo123
      Witam mam taki jak rozgrzeje się olej w skrzyni to zapala mi się kontrolka od zapchanego filtra oleju. Olej i filtry wymieniane jakieś 20h temu (olej Fuchs agrifarm stou 10w40, filtry ten puszkowy i ten mały wkład donaldson, duży wkład mann). Jak ciągnik chodzi pod ładowaczem czyli jakieś lekkie prace to nic się nie dzieje. Kontrolka zapala się przeważnie podczas transportu po przejechaniu 2-3 km. Przed wymianą oleju nic takiego się nie działo.
    • Przez Nowak5425
      Witam mam problem z hamulcami w ciągniku Mf 5425. Problem polega na tym że gdy jadę z przyczepą, zahamuję i wtedy hamulce w przyczepie blokują i muszę kilka razy nacisnąć pedał hamulca w ciągniku i wtedy odbiją.W czym może tkwić problem? w zaworze w ciągniku ? Mowa oczywiście o hamulcach pneumatycznych. Na pewno problem nie tkwi w przyczepie.
    • Przez kamillo123
      Witam,
      Czy ktoś z Was posiada informację jak podpiąć linkę obrotów młocarni w kombajnie Massey Ferguson 507, ponieważ mam zerwaną. Pytam się ponieważ zakupiłem ten kombajn a nie wiem, jak należy ją podpiąć od strony młocarni, nie od obrotomierza. Drugie pytanie to odpowietrzenie lewego hamulca, jak go odpowietrzyć, z prawym nie miałem problemu natomiast z lewym mam.
    • Przez pawelus
      Witam . Posiadam ciągnik Massey  Ferguson 3080 .
      Problem dotyczy przedniego napedu . Mianowicie ma luz na zawieszeniu mostu z przodem ciągnika . 
      Widoczne podczas ruszania na załączonym napędzie , Most przechyla sie delikatnie do przodu lub tyłu .
       
      Pytanie dotyczy : Jak zlikwidować ten luz bo nie chce żeby ukręciło wałek od napędu . ?
       
      Można wykonać naprawe we własnym zakresie czy trzeba  coś wytaczac na tokarkach ?
       
      Czekam na jakieś wskazówki  . Dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.