Skocz do zawartości

Polecane posty

rafal11195    7

Siemka, wszystkim,
Mam pytanko, mianowicie postanowiłem zmienić w przyczepie światła z tradycyjnych na ledy, kupiłem zamontowałem i wszystko ładnie świeci, w NH mam taką kontrolke na desce która pokazuje czy kierunkowskaz rzeczywiście w przyczepie jest ( przypuszczam że działa ten układ na zasadzie oporu) Jaki powinienem zamontować opornik przed kierunkowskazem aby ta funkcja zaczęła mi działać ? Na normalnych żarówkach wszytko było ok, a teraz zmiana na led spowodowała mniejszy pobór i układ nie widzi dodatkowych świateł kierunkowskazów, takie moje przypuszczenia, zna sie ktoś na tym i doradzi? Da sie jeździc bez tego, ale funkcja jest wiec czemu ma nie działać:)
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kornas
      Witam. Czy dokładał już ktoś z was do belki opryskowej światła LED w celu poprawy kontroli oprysku bodczas wieczornych i nocnych akcji. Mam samojezdnego berthouda z belką o szerokości 24m i zastanawia mnie jak wyglądało by założenie LEDów z technicznego punktu widzenia i z jakim kosztem trzeba by było się liczyć pozdrawiam!! A bym zapomniał BELKA jest z PRZODU;)
    • Przez cesar
      Dobry wieczór,
      ponieważ to mój pierwsz post, chciałbym się przywitać...
      W ramach odwdzięczenia się za przysługę, zostałem poproszony o poprawę instalacji elektrycznej w Ursusie 912. Konkretnie jest tu problem z kierunkowskazami. Podłaczyłem wg schematu i niestety nie działaja wlaściwie. (wcześniej była jakaś partyzantka, aby było....) Po włączeniu kierunkowskazów świecą się obie kontrolki a powinna 1. No i działa tylko 1 strona-prawa. Może ma ktoś zdjęcia jak powinien byc podłączony przełącznik, kontrolki, tak, aby działały prawidłowo, tzn. 1 kontrolka bez i 2 z przyczepą.
      Przekażnik jest nowy, mechaniczny3x21W.
      Może ma ktoś rozrysowany przełącznik, lub zdjęcia.
       
      Pozdrawiam i z góry dziekuję.
      Wiktor
    • Przez zbycho77
      Mam problem z sygnalizacją właczonych kierunkowskazów w przyczepie d 732, nie swieci druga kontrolka w ciągniku kierunki działają normalnie tylko troche słabo świecą tak jak by miały mało prądu . Przyczepa miała robioną nową instalację przez poprzedniego właściciela , nie wygląda to najgorzej ;przewody polutowane , masa do każdej lampy. Instalacja w ciągniku jest sprawna bo po podpięciu rozrzutnika z oryginalną instalacją sygnalizacja właczenia kierunkowskazów w ciągniku działa prawidłowo .Proszę o jakieś propozycje od czego zacząć .
    • Przez Rafal155
      Witam panowie moze ktos mi podrzucic tu jak ma podłaczony przerywacz migaczy ?? bo umnie byl zdjety dawno temu i nie wiem jaki kabel gdzie . Przegladałem schemat ale to nic nie daje chciał bym prosic tylko zdjecie tego a nie kolejny schemat z gory dzieki
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Jest to mój pierwszy post więc chciałbym przywitać wszystkich
      Nie wiem czy dobrze nazwałem temat ale nie miałem innego pomysłu.
      Mam takie pytanie. Ktoś wie co to jest na podanych zdjęciach? http://www.fotosik.p...c0fea2e562.html http://www.fotosik.p...c0094543b7.html
      Jeden przewód jest podłączony do wyjścia prądowego z alternatora, a drugi do korpusu ciągnika. Gdy kupiłem ciągnik to konektory od tego były tak zaśniedziałe, że same się rozleciały. Wymieniłem na nowe i podłączyłem ale nie zauważyłem żeby coś się działo, jedynie co to akumulator mi rozładowało do 0. Ładowanie na poziomie 14.4v.
      Ciągnik to new holland L75. Alternator Denso 14v 65a.
      Pozdrawiam.
×