Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dnia 22.02.2018 o 21:00, Marecki112 napisał:

Piotrekbial1 może masz jeszcze taka ściągnę do dokręcania korbowodow z jaką siła to trzeba zrobić może też luz zaworowy jaki powinien być

to już  musisz  sobie sam poszukać  w internecie 

Opublikowano

Chciał bym się dołączyć do tematu

Mam w Fendt silnik MWM D226 6B i dostaje mi się płyn do oleju podejrzewamy że to oringi na tulejach albo coś z tulejami, tylko wcześniej dostawał się olej do płynu dlatego podejrzewałem chłodniczki oleju teraz są odłączone i dalej płyn leci do oleju.

Jutro chce zdjąć miske i sprawdzić gdzie to leci.

Pomożecie?

Opublikowano

a więc dwie  pęknięte tuleje  zostały  wymienione, blok niejest pęknięty/uszkodzony

silnik  w sumie  złożony, lecz brakuje  do odpalenia szklanki filtra paliwa  ( gdyby  ktoś  miał  to chętnie  kupię) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez _Marcin_
      Witam,
      W silniku MWM D226B6 w Fendt 311 Turbomatic pękł mi poprzecznie ostatni popychacz (na szóstym cylindrze). Niestety wymiana samego popychacza i złamanej laski nie pomoże bo przy okazji ukruszyło żeliwną tuleję w której popychacz pracuje. Obecnie ma ona kształt zbliżony do stożka i po włożeniu popychacza wyraźnie czuć luzy.
      Czy znacie jakieś firmy zajmujące się naprawą tego typu uszkodzeń?
    • Przez zzaplota
      Witam, mam problem z ciśnieniem oleju silnikowego w Renault 110.54 z silnikiem d226-6 MWM. Na wolnych obrotach zegar wskazuje 1.3 bar. Na 1500 obr.\min jest już 7 bar. Przy 2000 obr\min wskazówka wchodzi na 9 bar. Ciśnienie oleju idealnie równo rośnie w górę w stosunku do wzrostu obrotów silnika. Zegar podłączyłem bo po grubej robocie na wolnych obrotach mrygała kontrolka, po odkręceniu misy zauważyłem że pompa zluzowała się na przylgni z silnikiem. Pompę wymieniłem na nową (stara była porysowana w środku). Cała operacja dała mi tylko wzrost ok. 0.5 bar na wolnych obrotach silnika i ok. 2 bar na 2tys. obr.\min. Wykręcałem zawór regulacyjny w podstawie filtra, nic ciekawego tam nie było - sprężyna i śrut. Proszę o jakiekolwiek rady bo nie wiem co z tym zrobić a tu ciągnik potrzebny bo ropy za dużo :-)
       
       
      Pomiary wyżej są na zimnym silniku, te na ciepłym ale jeszcze nie na rozgrzanym 100%:
      550obr\min  0.3 bar
      700              0.8
      1000            1.2
      1500            2.8
      2000            4.8
      2250            5.5
       
      Zajrzę jeszcze raz do tego zaworu w podstawie filtra, nie chce mi się wierzyć że to panewki - silnik sztywny jak hmm., ma moc, ładnie pracuje.
    • Przez gromowin
      Witam zastanawiam sie nad kupnem ciagnika renault i mam maly dylemat, czy szukac z silnikiem JD dps czy mwm? Myslalem o cergosie 330 z silnikiem dps, bo nawet znalazlem taki w dobrym stanie?i jak wygladaja ewentualne koszty remontu np, silnika, skrzyni itp?
    • Przez SzymonKrl
      Witam dziś przy zmianie oleju wyciągnąłem kawałek prawdopodobnie tulei, tydzień temu robiłem uszczelkę pod głowica bo woda szła na tłok a teraz takie coś słuchajcie wiadomo kapitalka silnika już jest oczywista ale co sądzicie robić od razu czy wytrzyma do zimy ? głownie pryskam, ziemniaki kopie i transporty no i bd też musiała 2,5 ha truskawek w glebogryzarce ze 2 razy objechać.
       
      Już nie chcąc zakładać 2go tematu jakieś porady przy remoncie ? Jak wyjąc tuleje jak je wsadzić czy części usus/ waryński czy coś tańszego co warto zaraz zrobić szlify i inne ? dodam ze z 10 lat temu miała remont ale od 2 lat zaczęła z powrotem dostawać w dupkę, przedtem tylko tak było do pół ha ziemniaków i to była jej robota teraz trochę wróciła do łask.
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v