SzymonKrl

Kawałek metalu przy korku spustowym oleju

Polecane posty

SzymonKrl    0

Witam dziś przy zmianie oleju wyciągnąłem kawałek prawdopodobnie tulei, tydzień temu robiłem uszczelkę pod głowica bo woda szła na tłok a teraz takie coś :/ słuchajcie wiadomo kapitalka silnika już jest oczywista ale co sądzicie robić od razu czy wytrzyma do zimy ? głownie pryskam, ziemniaki kopie i transporty no i bd też musiała 2,5 ha truskawek w glebogryzarce ze 2 razy objechać.

 

Już nie chcąc zakładać 2go tematu jakieś porady przy remoncie ? Jak wyjąc tuleje jak je wsadzić czy części usus/ waryński czy coś tańszego co warto zaraz zrobić szlify i inne ? dodam ze z 10 lat temu miała remont ale od 2 lat zaczęła z powrotem dostawać w dupkę, przedtem tylko tak było do pół ha ziemniaków i to była jej robota teraz trochę wróciła do łask.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    62

Daj do dobrego zakladu zrobia wszystko od A do Z a koszty beda podobne jak samemu sie robi .Policzyc paliwo na wozenie do fachowcow  walu pompy itp itd .Jak kapitalka to niech bedzie to zrobione dobrze i jest jeszcze gwarancja .A czy sie rozleci nie ma reguly moze i jutro a moze i za jakis czas -gdybanie .Robic jak najszybciej i nie czekac .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Onerif    4

tak, ale w zakładzie tez swoje będzie stał wiec w razie potrzeby teraz nie będziesz miał czym ( chyba że masz drugi to co innego)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    41

Jak masz zamiar tak czy tak kapitalkę robić to możesz czekać do zimy Nic strasznego się nie stanie nawet jak sie kawałek tulei wyszczerbiło (tłok się rorysuje bardziej ale i tak przecież do wymiany)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    8

te traktory to z dziurawym tłokiem będą chodzić, nawet jak ma sprezanie jak u benzyniaka takie o to te nasze polskie proste maszynki ja jak miłem robic kapitalke to go katowałem i go nie mogłem zajechac nawet oleju nie zmieniałem tylko jezdziłem ale w koncu juz nie chciał odpalić za chiny ludowe tak wiec trzeba było juz zrobic i co teraz 10 lat ma 6 tys mtg i chodzi tak jak trzeba tylko ja zakładałem tuleje krotoszyn czeski tłok i piersćienie selekcja A ( bardziej sa spasowane od selekcji B) tylko na selekcji A trzeba docierac z głowa a nie 3 h i juz w pole moja to docierała sie na biegu jałowym ze 3 dni i to na róznych predkościach obrotowych, od 800 obr do nawet 1800 co dziennie inne obroty i jak teraz zmieniałem uszczelke pod głowica to po 10 latach nie znac uskoku na tulei, ale nie wiem czy jeszcze robia te komplety płaciłem za nie w tedy cos ok 180 zł za dziure

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    243

Jak masz zamiar tak czy tak kapitalkę robić to możesz czekać do zimy Nic strasznego się nie stanie nawet jak sie kawałek tulei wyszczerbiło (tłok się rorysuje bardziej ale i tak przecież do wymiany)

Ewentualnie jakiś kawałek zostanie zassany do pompy oleju, zablokuje tłok w tulei albo zrobi się kilka innych rzeczy więc rzeczywiście "nic" strasznego się nie stanie. Można też wrzucić tam trochę opiłków, i tak przecież wszystko do wymiany...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    41

Do pompy go nie zassa bo po pierwsze leży na dnie i jest ciężki po drugie na smoku masz sitko.  Zablokować tłoka w tulei to nie wyobrażam sobie tego jak miałby tego dokonać poza tym patrz punkt pierwszy Także panie nie bój się tak tego kawałka miska oleju głęboka potężna nic się nei stanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez unipasz
      W zetorze 7745 cieknięcie tak jakby olej z nawiewów  podejrzewam ze jest dziurawy i czy trzeba ścigać dach do wymiany , czym te nawiewy są zasilane
    • Przez sloneczniktv
      Część. Jakie są zmiany w ursusie 902, to seria produkowana dość krotko, ten ciągnik jest charakterystyczny, ma dużo mieszanych części z385 a 912. Mogę pytanie odnosi się do glowicy, korbowód, walu, pompy paliwa między silnikami 8401 a 8401.1. Proszę o trafne informacje a nie podział na stary i nowy typ gdyż z tego co przerobiłem to 902 jest ściśle pomieszana eheheh:) 
    • Przez rumker28
      Witam, Mam takie pytanie, a mianowicie nie mogę się doszukać stopnia sprężania z tego masseya, z silnika at4.236. z silnika a4.236 to 16atm, ale z turbem nie mogę się doszukać. Pomoże ktoś?
    • Przez Piotrek2510
      Witam mam problem z silnikiem Kubota v1505 gdy jest zimny to chodzi dobrze a gdy się rozgrzeje to wchodzi na wysokie obroty. Pompa wtryskowa wymieniona, przewody paliwowe sprawdzone, filtr paliwa zmieniony. Co może być tego przyczyną?
    • Przez kaczor94
      Witam.
      Kupiłem niedawno 155.54 na skrzyni z rewersem elektro-hydraulicznym oraz z biegami pod obciążeniem. Ilość oleju w skrzyni mam prawie na minimum, ale okazuje się że przepuszcza mi siłownik i będę zapewne musiał dolać oleju prędzej niż przy uszczelnianiu siłownika. Nie mam specjalnie czasu aby teraz wziąć ciągnik na warsztat, a dodatkowo planowałem dopiero zimą się za niego zabrać i gruntownie przejrzeć. Nie wiem jaki powinien być olej, abym mógł chociaż na tą chwilę dolać?? Przepraszam jeśli powielam pytanie, ale jak wspomniałem mam bardzo napięty "grafik".
      Pozdrawiam
      Darek
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.