Skocz do zawartości
SzymonKrl

Kawałek metalu przy korku spustowym oleju

Polecane posty

SzymonKrl    0

Witam dziś przy zmianie oleju wyciągnąłem kawałek prawdopodobnie tulei, tydzień temu robiłem uszczelkę pod głowica bo woda szła na tłok a teraz takie coś :/ słuchajcie wiadomo kapitalka silnika już jest oczywista ale co sądzicie robić od razu czy wytrzyma do zimy ? głownie pryskam, ziemniaki kopie i transporty no i bd też musiała 2,5 ha truskawek w glebogryzarce ze 2 razy objechać.

 

Już nie chcąc zakładać 2go tematu jakieś porady przy remoncie ? Jak wyjąc tuleje jak je wsadzić czy części usus/ waryński czy coś tańszego co warto zaraz zrobić szlify i inne ? dodam ze z 10 lat temu miała remont ale od 2 lat zaczęła z powrotem dostawać w dupkę, przedtem tylko tak było do pół ha ziemniaków i to była jej robota teraz trochę wróciła do łask.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    39

Daj do dobrego zakladu zrobia wszystko od A do Z a koszty beda podobne jak samemu sie robi .Policzyc paliwo na wozenie do fachowcow  walu pompy itp itd .Jak kapitalka to niech bedzie to zrobione dobrze i jest jeszcze gwarancja .A czy sie rozleci nie ma reguly moze i jutro a moze i za jakis czas -gdybanie .Robic jak najszybciej i nie czekac .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Onerif    4

tak, ale w zakładzie tez swoje będzie stał wiec w razie potrzeby teraz nie będziesz miał czym ( chyba że masz drugi to co innego)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    33

Jak masz zamiar tak czy tak kapitalkę robić to możesz czekać do zimy Nic strasznego się nie stanie nawet jak sie kawałek tulei wyszczerbiło (tłok się rorysuje bardziej ale i tak przecież do wymiany)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    7

te traktory to z dziurawym tłokiem będą chodzić, nawet jak ma sprezanie jak u benzyniaka takie o to te nasze polskie proste maszynki ja jak miłem robic kapitalke to go katowałem i go nie mogłem zajechac nawet oleju nie zmieniałem tylko jezdziłem ale w koncu juz nie chciał odpalić za chiny ludowe tak wiec trzeba było juz zrobic i co teraz 10 lat ma 6 tys mtg i chodzi tak jak trzeba tylko ja zakładałem tuleje krotoszyn czeski tłok i piersćienie selekcja A ( bardziej sa spasowane od selekcji B) tylko na selekcji A trzeba docierac z głowa a nie 3 h i juz w pole moja to docierała sie na biegu jałowym ze 3 dni i to na róznych predkościach obrotowych, od 800 obr do nawet 1800 co dziennie inne obroty i jak teraz zmieniałem uszczelke pod głowica to po 10 latach nie znac uskoku na tulei, ale nie wiem czy jeszcze robia te komplety płaciłem za nie w tedy cos ok 180 zł za dziure

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    48

Jak masz zamiar tak czy tak kapitalkę robić to możesz czekać do zimy Nic strasznego się nie stanie nawet jak sie kawałek tulei wyszczerbiło (tłok się rorysuje bardziej ale i tak przecież do wymiany)

Ewentualnie jakiś kawałek zostanie zassany do pompy oleju, zablokuje tłok w tulei albo zrobi się kilka innych rzeczy więc rzeczywiście "nic" strasznego się nie stanie. Można też wrzucić tam trochę opiłków, i tak przecież wszystko do wymiany...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    33

Do pompy go nie zassa bo po pierwsze leży na dnie i jest ciężki po drugie na smoku masz sitko.  Zablokować tłoka w tulei to nie wyobrażam sobie tego jak miałby tego dokonać poza tym patrz punkt pierwszy Także panie nie bój się tak tego kawałka miska oleju głęboka potężna nic się nei stanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 3060mm
      Proszę o pomoc, jaki można założyć zamiennik.
      Ktoś kiedys pisał, że od DAFa nadaje się ???
       
       
      Do MF 3060
    • Przez sparta
      Witam. niedawo zmieniałem olej w mf 3095, dzisiaj dźwigając i spuszczając tylny podnośnik dziwnie skacze, wydaje mi się ze pompa hydrauliczna jest zapowietrzona? czy jest to mozliwe, jesli tak to prosze o jakąś radę jak temu zapobiec. pzdr:)
    • Przez Cineek
      Witam, zakupiłem niedawno MF 6180, i dziś podczas pracy, jak silnik już się dobrze rozgrzał, zdawało mi się jakby sprzęgło ciągło, nie szło włączyć czasami biegu, a jak już się właczył to mimo tego że trzymałem noge na sprzęgle ciągnik ruszał pomału. Co może być przyczyną no i jak to naprawić? Chciałbym najpierw może sprzęgło podciągnąć i zobaczyć co z nim, ale jak tam się dostać? Pozdrawiam i liczę na szybkie odpowiedzi, bo praca czeka na niego.
    • Przez silny84
      Witam. Mam problem z ciągnikiem mf 6130. Ciągnik nie pali, tak jakby został odcięty dopływ paliwa. Kręcę rozrusznikiem aż akumulatory mi się wyczerpią, a on nie reaguje. Z tłumika nie widać żadnych oznak spalin. Bezpieczniki w kabinie wszystkie są ok. Z kontrolkami wszystko też jest w porządku. Proszę o pomoc.
    • Przez rafalpronar82a
      montuje sprężarkę w mf 3090 silnik perkins i nie wiem gdzie podłączyć obieg oleju powrót znalazłem ale skąd wziąści ciśnie myślałem o czujniku oleju wstawić trójnik ale czy nie spadnie mi ciśnie oleju w silniku skąd jest brany oryginalnie obieg oleju do sprężarki ?
×