Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ponownie zaczne od tego wyjmowalem 2 tygodnie temu akumulator i znowu to samo dzisiaj tez go musialem wyjasc i go ponownie zalozylem   gdy chcialem ruszyc do przodu grupa biegow A to nie moglem ruszyc  ta wajche od tej grupy  cofalo ja spowrotem  a na grupie B  wporzadku to wzialem wyregulowalem na tym przegubie i teraz jest wporzadku jaka moze byc przyczyna pomocy nigdy mi to sie wczesniej nie zdarzylo NIE WIEM JAK JUTRO BEDE GO CHCIAL ODPALIC  I ZOBACZYMY CZY DZIALA

Opublikowano

Nie ogarniesz sam tego nie mając żadnej wiedzy w temacie nawet ja za regulację tego chyba bym się  nie wziął zawór jest na deklu przy lewrku ab jest mechaniczno hydrauliczny 

 

Opublikowano

No dobra zle napisalem przyznaje sie do bledu chodzi oredukcje przod tyl nie a b gdy mialem wrzycony bieg i dalem na redukcje przud do przodu to nie chcial ruszyc i ta wajcha cofala sie do tylu

 

Opublikowano (edytowane)

Po opuszczenia sprzegla a drugi raz itrzeci wogole nie dalo sie wbic redu

ktora do przodu

I potym wszystkim na tych przegubach od tej wajchy troche wyregulowalem i chodzi

 

 

Tylko dziwne ze dotej pory chodzilo a teraz trzeba bylo regulowac

 

Edytowane przez dawid1983
Opublikowano

Skoro na tych przegubach wyregulowalem a poza tym mam wyrobiony na dole ten przegup kulowy musze gowymienic tak mi sie wydaje

Z tym rewersem to sie zggadza jak daje nim do przodu to musze nieraz dobijac mysle ze jeszcze przejezdze ten sezon a ts wymiana jes jakas skomplikowana zeby wymienic i ile kosztyje ten synchronizator

Opublikowano

Jak nawali to będzie najbardziej potrzebny i nie wchodzi tu w grę  tylko rozebrać  i wymienić  synchro za 3tys dochodzi jeszcze regeneracja poszczególnych  elementów nowe łożyska i niespodzianki z robotą fachowca jak sam nie ogarniesz to tak 5tys wystarczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez swiety791
      Witam szanownych forumowiczów. 

      Panowie. Mam problem ze swoim MF 3070. Podczas ruszania i wolnej jazdy szarpie mi przednimi kołami. Napęd normalnie mozna włączać i wyłączać. Jak napęd jest właczony jest wszystko super. Jak z kolei napęd wyłaczony to szarpie nimi. 
      Pomyslałem, że to problem z atakiem lub satelitami w przednim moście. Rozebrałem wszystko i ku mojemu zdziwieniu. Wszystko w najlepszym porządku. Dodam jeszcze, że u mnie nie ma satelit tylko mam jakby sprzęgło kłowe. Ale to chyba nieistotne na tym etapie. 
      Wymieniłem również tulejkę i pierścienie na sprzęgle przedniego napędu. Tam też jest wszystko w najlepszym porządku wg mojej oceny. 
      Prosze pomóżcie, co to może być? Miał ktoś podobny przypadek?
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez ursus485
      Witam niedawno nabyłem massey fergusona 3070 do lekkiego remontu. teraz się okazało że nie działa cała hydraulika(pompa chyba wcale nie ciągnie) ten wałek co ją napędza obraca się swobodnie i po odpaleniu silnika się chyba wcale nie obraca . To jest wersja datatronic , czy komputer ma coś wspólnego  z obracaniem się pompy ? Czy pompa jest w jakiś sposób wyłączalna a może pracuje cały czas po odpaleniu ? Proszę o pomoc każda rada się przyda z góry dziękuję . Pozdrawiam .
    • Przez dawid1983
      witam mam pytanie jaki olej do skrzyni chudrauliczno przekladniowy polecacie do mf 3070 wiem ze zaraz powiecie ze temat byl juz i najlepiej utto .Chce wymienic na nowy tylko niewiem jaki poprzedni wlasciciel lal  prosze o pomoc  'bo slyszalem opinie na te mat agro utto orlenowski zeby nie lac bo ludzie z tymi skrzyniami mieli jakies klopoty i odradzaja ten olej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v