Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ! Ja mam takie pytanie jak długo są żywotne silniki Deutz fahr agrotron 90km z 1998r mam zamiar kupić taki ciągnik ale ma strasznie dużo godzin :/ i tego się obawiam 7240h ( jak dobrze kojarzę to w deutz są same h a nie mth ) na jak długo ten silnik mi starczy ?

Opublikowano

jeśli to autentyczny przebieg, a ciągnik był prawidłowo serwisowany, to jest żaden przebieg, ja bym się obawiał o wszystko inne ale nie silnik, bo ceny części są piekielnie wysokie :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Kupując maszynę używaną niczego nie można być pewnym. Ttrzeba brać pod uwagę, że zaistnieje taka sytuacja, że coś sie popsuje i konieczne będzie uwolnienie nie małej sumy pieniędzy...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dokładnie... JARO30 ma racje, przebieg nie jest aż tak duży jak na ciągnik 12 letni

Opublikowano

aha dzięki za info :) właśnie byłem dziś i oglądałem ten ciągnik troszkę przy kapca jak mu się mocno wciśnie klika razy ale nie jest aż tak źle :) i chyba się na niego skuszę jeżeli jutro nie będzie sprzedany :/ bo ma ktoś jutro przyjechać i też go obejrzeć rano :/ a niestety ja jutro rano nie dam rady :/ ale bądźmy dobrej myśli może nie kupi :) bo wydaje mi się że cena 65tyś już nawet i opuszcza 2tyś nie jest zła za ten ciągnik z oprzyrządowaniem na tura + joystick tylko opony słabe ;/ a tak on wygląda img0512k.jpg

Opublikowano

Właśnie z opon można odczytać rocznik, jeśli to 96r to musisz szukać 3 cyfrowego kodu, ostatia cyfra to powinna być 6 a 2 poprzednie to tydzień produkcji np. 239 napis ten jest wytłoczony mocniej, lub znajduje się po napisie DIN, ale z foto już widać że chyba przednie koła są innego producenta niż tylne, więc chyba były już zmnieniane, poza tym ciągnik pod turem lekko na pewno nie miał ;)

Opublikowano

Sprawć czy jest tabliczka z prawej strony na silniku z danymi dla tego silnika .Każdy silnik ma inne dane.Brak jej uniemozliwi fazowania pompy wtryskowej a wtedy tylko serwis.

Opublikowano

Nie wiem dzwoniłem dziś do tego kolesia co go sprzedaje :/ duże prawdopodobieństwo że będzie sprzedany ;/ ale może zobaczymy po obiedzie powinno już być wszystko wiadome a ciągnik został przyprowadzony z Francji w niedzielę bo jak w sobotę byłem to jeszcze go nie było więc wydaje mi się że przebieg jest oryginalny a znalazłem osobę która ma Deutz agrotron 85km z 98r z przebiegiem 7800 i też zaczyna troszkę przy kapca może to przez filtr paliwa ? Trzeba wymieniać jak myślicie ??

Opublikowano

nie brał oleju czy sobie ropą uzupełniał stan oleju tak jak moja c 330 przed remontem?

Nie wiem , co sezon i tak sie zmieniało olej to nic ciekawego nie było widać mechanicy też się bardzo dziwili że taki stary silnik a ani grama oleju nie weźmie aż....... wziął heh ;)

Opublikowano

witam niestety w k610 jest zastosowana wewnętrzna recyrkulacja spalin czyli na wałku rozrządu są dodatkowe małe krzywki i w momencie suwu ssania zawory wydechowe są unoszone wtedy część spalin jest ponownie dopalana tak więc nic nie da się z tym zrobić chyba żeby wałek wymienić.pozdrawiam.

Opublikowano

Witam,

jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.

Zapraszam do zadawania pytań.

 

www.age-power.pl

DEUTZ - CZĘŚCI, SILNIKI, SERWIS

 

Witam!

Pracuje na koparce O&k MH5 Problem dotyczy odpalania koparki mianowicie, gdy silnik jest zimny odpala bez problemu , pracuje bez zarzutu nie dymi , natomiast po nagrzaniu i wyłączeniu silnika jest problem z ponownym jego uruchomnieniem po pdczekaniu 30-40minut kparka odpala. Z góry dziękuje za odpowiedz. silnik deutza

Opublikowano

Panowie ostatnio porównywałem sobie DF Agrofarma 410 z 420 w tej samej wersji wyposażenia.

Wniosek jest taki, ze po za silniejszym podnośnikiem parametry silnika są te same ale w jednym mamy 85km a w drugim 99km.

 

Z drugiej jednak strony wspomniany dojczfar chyba nie jest common railem co oznaczałoby, że różnica w mocy wynika z turbo, oraz intercoolera.

 

Poprawcie mnie jeżeli się mylę.

Opublikowano

420 ma większe sprzęgło mocniejszą skrzynie biegów i masywniejszy tylny most, jest 2cm dłuższy i ma 200kg więcej masy i to jakimś cudem te całe 200kg przypada na przednią oś, ma coś tam inaczej w hydraulice inne pompy comon railem jest chyba tylko 430tka a różnica mocy to chyba z dawki paliwa raczej wynika i tyle ;[ he i tak wolał bym 85tke gs niż 100kę w standardzie

Opublikowano

witam mam problem z moim agrotronem 4.85, wybija mi płyn ze zbiorniczka wyrównawczego. Na początku wzrosła mi lekko temp. troszkę wyższa niż zawsze więc sprawdziłem czy nie mam zamało płynu ale płyn wylewał się ze zbiorniczka przypuszczałem że to termostat. Wymontowałem go i sprawdziłem w gorącej wodzie i jest ok. Poskładałem ciągnik i jest jeszcze gorzej teraz po ok 30 sek. podnosi mi się poziom płynu i wybija ze zbiorniczka. Myślę że winna będzie uszczelka pod glowicą ale nie jestem pewien. Na co zwracac uwagę przy ewentualnej wymianie uszczelki.

Opublikowano

Czy ktoś wie jak jest zamocowany wentylator w deutz dx 85 5 cyl. chłodzony powietrzem? połamał mi sie i jak wyjąłem to nie zauważyłem żadnych mocowań , jakby leżał w tym kominie wentylacyjnym , bo to podwujny wentylator

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v