Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Silnik Deutz BF 4M 2012 odpala tylko przy temperaturze powyżęj+2 jak temperatura spadnie poniżej  aby odpalić silnik trzeba pół godziny plakiem psikać aby go uruchomić.Jak już go się odpali to później pali od strzała.Ktoś ma jakieś pomysły gdzie tkwi problem?Problem występuje w koparce terex tw 140 .

Opublikowano

Jak z plaka nie chce zapalić to niestety ale już silnika nie masz.

Dnia 10.12.2022 o 18:32, macius11157 napisał:

Warto zakładać czy lepiej coś lepszego

Twoje małpy, twój cyrk.

Opublikowano

Porada jest na logikę.  Jak że wszystkim. Bierzesz cenę Ori. A potem porównujesz. Dobry zamiennik to 50-70% ceny Ori. To kosztuje 12%. Więc twoim zdaniem jest dobre?

Opublikowano

kolbenschmidt produkuje też tłoki w nad wymiarze, teraz patrzę że taki tłok, sworzeń i pierścienie 800zł, czyli z tuleją to już cena około 1500 pewnie będzie? 

Opublikowano (edytowane)

A Ty na jakich częściach składasz?

Npr europe stosowałeś kiedyś jak oceniasz czy raczej slaby zamiennik ? Bo na tym Age power mają te 2 firmy części u patrząc po internecie to ta npr jest zaraz po kolbenschmidt co do ceny 

Są też i thm jakies ale to chyba chińczyk 

Edytowane przez macius11157
Opublikowano
Dnia 10.12.2022 o 10:18, gasior63 napisał:

Witam.Silnik Deutz BF 4M 2012 odpala tylko przy temperaturze powyżęj+2 jak temperatura spadnie poniżej  aby odpalić silnik trzeba pół godziny plakiem psikać aby go uruchomić.Jak już go się odpali to później pali od strzała.Ktoś ma jakieś pomysły gdzie tkwi problem?Problem występuje w koparce terex tw 140 .

A kręci normalnie czy wolno? Bo jak za wolno to też nie odpali.

Opublikowano
Dnia 10.12.2022 o 10:18, gasior63 napisał:

Witam.Silnik Deutz BF 4M 2012 odpala tylko przy temperaturze powyżęj+2 jak temperatura spadnie poniżej  aby odpalić silnik trzeba pół godziny plakiem psikać aby go uruchomić.Jak już go się odpali to później pali od strzała.Ktoś ma jakieś pomysły 

 Przyczyna może tkwić w zużycia tłoków- cylindrów lub układu paliwowego. Gdy kompresja słaba - to wiadomo....,gdy pompa paliwa nie poda to silnik będzie kręcił wolniej przy rozruchu , a zastosowanie plaka nie pomoże. Dlatego bardzo pomocny byłby pomiar kompresji ,

 

Opublikowano

Witam agepower mam zamontowany zegar ciśnienia oleju w df 4.51 z c 360. jak jest olej zimny to ciśnienie pokazuje prawie 6 atm. po rozgrzaniu 2 na wolnych obrotach czy to jest normalne?

Opublikowano
W dniu 9.04.2022 o 19:01, piotrbm_211320 napisał(a):

EP300=144,475 dla tego EP to już jest silnik 1013! z pompą L0=143mm!

No to jedziemy :)

Tabela:

0,95 - 1,049 =1,0
1,05 - 1,149 =1,1

pompka 36 -     144,475-(143+36/100)=1,115

pompka 44! -    144,475-(143+44/100)=1,035

pompka 45!?!?! 144,475-(143+44/100)=1,025

Muszę podstawić pod tabelkę czy już każdy sobie sam podłoży ?

Nie wiem co ty liczyłeś, że ci wyszło 3,1mm ale ok. Popraw mnie jak się pomyliłem.

Witam 

Jak obliczyć podkładki jeśli jest nowy wałek? W instrukcji napraw nie ma tego

Co się stanie jak założymy troszkę większą podkładkę od obliczenia 

Na przykład 2.5mm na 2.6mm lub odwrotnie...

 

Opublikowano

Jak czegoś w instrukcji nie ma to znaczy że się tego nie uwzględnia. 

A co się stanie jak w tradycyjnym silniku pompę wtryskowa przesuniesz trochę w lewo albo trochę w prawo

Opublikowano
W dniu 13.04.2010 o 11:24, AGEPOWER napisał(a):

Witam,
jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
Zapraszam do zadawania pytań.

 

Witam, kolegę mam problem z silnikiem w agrotronie k420m silnik TCD2012 L04 2V, a mianowicie nie równo pracuje silnik, faluje na każdych obrotach, a wszystko tak się dzieje tylko jak jest zimno poniżej zera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v