Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie, poradźcie.
Deutz BF4M 2013C
Brak mocy. Gdy dostaje obciążenie, obroty spadają.
Nie puszcza dymu, obstawiam brak dawki paliwa.

Odpala bardzo dobrze, trochę za małe obroty jałowe, ale pracuje równo i gładko.
Sprawdzona membrana na regulatorze, jest ok.
Co i w jakiej kolejności sprawdzać?
 

Edytowane przez velkurczak
Opublikowano

Kupiłem takiego muła.
Zamówiona nowa membrana, obecna była mokra w oleju silnikowym i wydaje się być bardzo miękka. Po śrubach na deklu od membrany widać że nasi już tam byli.
Ciśnienie powietrza w kolektorze dolotowym? Jak odpalę na nowej membranie sprawdzę, 1,5-1,7bar powinno być ok?
Ciśnienie paliwa proszę rozwiń.

Opublikowano

ja u siebie a bf6m1012e miałem dosłownie mikropęknięcie w membranie a spadek pod obciążeniem bardzo duży , na biegu jałowym czy bez obciążania nie widać różnicy , wymiana tej membrany przynajmniej w moim silniku to nie takie proste bo z tyłu jest zabezpieczenie na tym tłoczku i trzeba ponoć regulator rozbierać . Ja u siebie nie miałem czasu tego rozbierać i ciągnik był potrzebny od zaraz problem rozwiązałem doraźnie i wysmarowała całą tą membranę i te mikropęknięcie sylikonem wysokotemperaturowym , na początku nie było czuć różnicy bo membrana z tym silkonem była sztywną ale jak chwilę pochodził pod obciążeniem w końcu się rozruszała moc wróciła i narazie tak zostało

Opublikowano
Dnia 9.01.2022 o 10:24, zacx18 napisał:

ja u siebie a bf6m1012e miałem dosłownie mikropęknięcie w membranie a spadek pod obciążeniem bardzo duży , na biegu jałowym czy bez obciążania nie widać różnicy , wymiana tej membrany przynajmniej w moim silniku to nie takie proste bo z tyłu jest zabezpieczenie na tym tłoczku i trzeba ponoć regulator rozbierać . Ja u siebie nie miałem czasu tego rozbierać i ciągnik był potrzebny od zaraz problem rozwiązałem doraźnie i wysmarowała całą tą membranę i te mikropęknięcie sylikonem wysokotemperaturowym , na początku nie było czuć różnicy bo membrana z tym silkonem była sztywną ale jak chwilę pochodził pod obciążeniem w końcu się rozruszała moc wróciła i narazie tak zostało

O jakiej membranie mowa? 

Opublikowano
Bercik92 napisał:

Dnia 9.01.2022 o 10:24, zacx18 napisał:

ja u siebie a bf6m1012e miałem dosłownie mikropęknięcie w membranie a spadek pod obciążeniem bardzo duży , na biegu jałowym czy bez obciążania nie widać różnicy , wymiana tej membrany przynajmniej w moim silniku to nie takie proste bo z tyłu jest zabezpieczenie na tym tłoczku i trzeba ponoć regulator rozbierać . Ja u siebie nie miałem czasu tego rozbierać i ciągnik był potrzebny od zaraz problem rozwiązałem doraźnie i wysmarowała całą tą membranę i te mikropęknięcie sylikonem wysokotemperaturowym , na początku nie było czuć różnicy bo membrana z tym silkonem była sztywną ale jak chwilę pochodził pod obciążeniem w końcu się rozruszała moc wróciła i narazie tak zostało

O jakiej membranie mowa? 

w agrofarmie raczej nie występuje , ale możesz sprawdzić czy od dolotu silnika nie idzie taka cienka rurka do takiej pokrywki przykręconej na 4 imbusy po drugiej stronie silnika przy regulatorze


ktoś wyżej pisał że w bf4m2013 ma membranę to może i agrofarmach może jaki masz model silnika ?

Opublikowano
Dnia 8.01.2022 o 20:58, Laval napisał:

Wykonałem pomiar ciśnienia w punkcie wskazanym na zdjęciu.
Na jałowych obrotach mam niecałe 2bar.
Membrana w regulatorze, nowa ori Deutz.
Regulatorem też trochę kręciłem na zasadzie sprawdzenia czy pomoże. Dalej silnik nie ma mocy pod obciążeniem. Wróciłem do ustawień jakie zastałem.
Gdzie mogę szukać dalej?

Opublikowano

BF4M2012C w Fendt 309ci. Jak zamontować pompy wtryskowe po regeneracji ? Po pierwszej próbie silnik pracuje na 1500 obr i nie daje się zgasić. Nie reaguje też na pedał gazu. 

 

Opublikowano

Pompy założone. Procedura dość skomplikowana. Pomógł serwis, który regenerował pompy. Pozostaje problem dość mocnego dymienia (szary dym) przy dodawaniu gazu.

Opublikowano

Dziś dla sprawdzenia włożone fabryczne od innej 309 ci. I dymi tak samo. Może to kwestia podkładki ?jedna jest wyraźnie grubsza od pozostałych. Włożył ją kiedyś serwis przy wymianie pompy. 3 pompy były fabryczne, jedną wymieniał serwis.

Opublikowano

Każda z pomp ma inną odchyłkę.  Co więcej blok też nie jest idealnie zrobiony, więc też ma swoją odchyłkę. I na podstawie numerów z bloku i numerów z pompek liczysz podkładki pod pomkami. Potem jeszcze pompki trymujesz. Podaj numerki z bloku i z pompach to ci policzę podkładki. 

Opublikowano
Dnia 2.04.2022 o 21:11, Laval napisał:

Każda z pomp ma inną odchyłkę.  Co więcej blok też nie jest idealnie zrobiony, więc też ma swoją odchyłkę. I na podstawie numerów z bloku i numerów z pompek liczysz podkładki pod pomkami. Potem jeszcze pompki trymujesz. Podaj numerki z bloku i z pompach to ci policzę podkładki. 

co ty chcesz tam liczyć ? pompy są po regeneracji!

Opublikowano

Dziś dla sprawdzenia włożone fabryczne od innej 309 ci. I dymi tak samo. Może to kwestia podkładki ?jedna jest wyraźnie grubsza od pozostałych. Włożył ją kiedyś serwis przy wymianie pompy. 3 pompy były fabryczne, jedną wymieniał serwis.

Dzięki za zainteresowaniem tematem. Racja z podkładkami. Przeczytany wątek gdzie kolega pomógł obliczyć te podkładki. Dziwne to że pompy były fabryczne a każda miała inne oznaczenie. Czy to prawda - tak twierdzi serwis, że pompy możemy wymieniać z tolerancją do 10. Czyli jeżeli była np 27  to nowa może być max od 17 do 37 ? Wtedy podkładki pozostają te same ? Z ciekawości kupiona nowa - ma wygrawerowane 35. Można by kupić jeszcze 3 nowe ale co wtedy z podkładkami ? Na razie wyciągamy te po regeneracji i podaje nr z pompy i bloku. Podam też grubość podkładek fabrycznych. Dodam też że ciągniki mam od nowości i nikt tam nic na 100 % nie zamieniał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v