Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam gdzie w pompie paliwowej jest spust oleju wlew jest na gorze na ampul a spust? Ciagnik dx 3.90

20190115_140541.jpg

I jeszcze wyciek z pod tej srobki od blaszki co idzie ciezko uszczelnic

20190115_140311.jpg

Opublikowano

a co myslisz o tym wycieku jak bym to rozkrecil ta srube podspodem jest oring czy tam podkladka miedziana do wymiany i da to zrobic z gory czy wiecej grzebania przy tym jest

 

Opublikowano
Dnia 16.01.2019 o 14:56, navara napisał:

a co myslisz o tym wycieku jak bym to rozkrecil ta srube podspodem jest oring czy tam podkladka miedziana do wymiany i da to zrobic z gory czy wiecej grzebania przy tym jest

Nic, nie widzisz że to z osi dźwigienki ci leci?

 

 

3 godziny temu, macius11157 napisał:

witam bede wymianiał koncowki wtryskiwaczu w moim deutzu dx 4.50 czy wie ktos jakie cisnienie wtryskiwaczy ustawic ? jakie koncówki polecacie?

Temat dotyczy silników nie ciągników. Więc podaj typ silnika. 

A ciśnienia wybity na wtryskiwaczu.

Opublikowano

co do końcówek to polecam oryginał z bosch bo kupiłem kiedyś zamiennik jakiś włoskie miały być nie pamiętam nazwy to nie wytrzymały nawet pół roku i oddałem stare do regeneracji o ten co robił wtryski powiedział mi ze reszta to chińszczyzna i nie opłaca się je kupować

Opublikowano

Ciągnik to nie silnik, często bywa tak ze ten sam model ciągnika ma montowane różne silniki. Jeśli chcesz wiedzieć jaki silnik jest zamontowany nie czytasz napisu z maski ciągnika, a nazwę z tabliczki znamionowej silnika.

  • Like 1
Opublikowano
Dnia 4.03.2019 o 16:34, corrado napisał:

Ciągnik to nie silnik, często bywa tak ze ten sam model ciągnika ma montowane różne silniki. Jeśli chcesz wiedzieć jaki silnik jest zamontowany nie czytasz napisu z maski ciągnika, a nazwę z tabliczki znamionowej silnika.

agrofarm 100 ma inny silnik niz agrofarm 420

Opublikowano

Panowie mam awarie w kombajnie z silnikiem deutz 6fl912. Olej leci siurkiem 15 min pracy 2,5 3 litry poleciało. Leci od strony przystawki pasowej między blokiem silnika a obudową koła zamachowego. Leci tylko na włączonym silniku. Czy z uszczelniacza wału może się tak lać albo coś z miską olejową? 

 

Opublikowano

Uszczelniacz, dzisiaj wyjęty 😁 a zrobił się taki luźny że drucikiem zagiętym został wyjęty. Aż dziwne bo zaczął cieknąć nagle po żniwach w tamtym roku, zostało obkosić trochę owsa w kukurydzy i wyciekło parę litrów. Akurat z czujnika olej sikał i myśleliśmy że to jest jedyną przyczyną, to zrobiliśmy i miało być dobrze. A okazało się teraz że ciekło i z czujnika i z uszczelniacza 😂

Opublikowano

Witam ostatnio ciągnik chodził na wolnych obrotach około godziny po czym wstawiłem go do garażu a na drugi dzień patrzę plama oleju pod ciągnikiem co prawda nie jest to duża plama dosłownie 5 cm na betonie ale jednak. Olej wydobył się z miejsca obrazu za turbina na kolanku do tłumika. Czy ktoś miał taki przypadek?  Czy turbo jeszcze pochodzi czy to już jego koniec?

DSC_0085.JPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v