Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wina jest w dawce, paliwo powietrze.

Trzeba sprawdzić, regulator, mębranę LDA i turbo. Jeżeli zapala dobrze to zaczynasz od mębrany. Chyba że to już EMR wtedy porównanie odczytu ciśnienia przez ECU z odczytem fizycznym.

Opublikowano

Hej

 W same silver 100.6 zaciął mi się podnośnik mechaniczny na cięgnach tzn podnósł agregat 1.5t i niechce opuścić jak wyręciłem zawór przelewowy z rozdzielacza to opóścił.

Co może być przyczyną, w jaki sposób wymontować rozdzielacz czy trzeba wyciągać wielki frezowany wałek na którym ślizgają się krzywki i wiszą ramiona podnośnika?

Pozdrawiam Wojtek z podlasia co robił hamulec ręczny w same latem:)

Opublikowano

Temat dotyczy silnika Deutza. A to nie jest silnik tego producenta. 

Przyczyną jak w każdym dieslu nie dopalone paliwo, za późno wtryśnięte.

Opublikowano

Witam

Mam dwa zapytania

- powiedzcie mi Panowie jak odpowietrzyć Agroplusa 100?

-  i jak wymienić pasek klinowy od napędu alternatora niby prosta sprawa ale ale czy nie trzeba będzie rozkręcać koła pasowego na wale?

   bo inaczej nie ma możliwości tam go wcisnąć i założyć jest za mało miejsca.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam mam pytanie posiadam fendt 716 vario i silnik deutz BF6M2013c i problem z odpaleniem jednego dnia pracował normalnie do samego konca nie dymił przerywał kopcił miał normalną siłę zgasiłem go i po dwóch dniach nie mogę go odpalić . odpowietrzony wszystkie filtry wymienione od paliwa brak możliwości zapowietrzenia na pompo wtryskiwaczach normalnie podaje paliwo a on nie odpali nawet na samo starter. Bez puszczenia dymu czy próby wejścia na jakie kolwiek obroty tylko kręci i nić rozrusznik dobry obroty przy  odpalaniu 130/100  na liczniku. nawet na starą metodę na knota też nic  pomysły się skonczyły. Powiem jeszcze ze cewka gaszenia wyjęta i listwa chodzi cofa się normalnie PROSZĘ O POMOC 

Opublikowano

Dokładnie ma plaku musi. Rozrząd co prawda na koła, ale już raz widziałem zerwane zęby. Obroty małe bardzo małe. Jak mniej niż 200to zawsze problem z odpaleniem.

Opublikowano

Mamy problem z Deutz-Fahr Agrotron 150 silnik 1013E paliwo zabarwione olejem czytałem wcześniejsze posty ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem czy sekcje tłoczące do wymiany lub olej wciska do nadmiaru ale w którym miejscu. Pompka paliwa na pasek odpada bo jest na zewnątrz silnika. Proszę o pomoc od czego zacząć by nie iść w niepotrzebne koszty.

 

Opublikowano
Rozmawiałem z gościem który naprawia silniki w ciężarówkach i mówił dokładnie jak ty. Jak pójdzie w robotę to zobaczymy ile tego oleju na tydzień schodzi z silnika.
Mówił też że w niektórych ciężarowych też się to trafia.
Opublikowano
Oleju dostają się tak małe ilości że nawet nie warto o tym pisać. Wlej kieliszek zużytego oleju do zbiornika i zobaczysz jak ci ładnie zakoloruje paliwo. Olej dostaje się pompkami wtryskowymi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v