Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Jak w temacie czy ciężko jest wymienić uszczelkę pod głowicą w tym ciągniku? Dziś po odpaleniu zaczął dymić na biało, po oględzinach zauważyłem lekkie bąbelkowanie w zbiorniku wyrównawczym płynu. Kupując ten ciągnik słyszałem, że uszczelki pod głowicą siadają po ok 10tyś godzin czy to prawda? Na co zwrócić uwagę podczas wymiany. Dodam, że silnik pracuje bez zmian przydymi mocno podczas odpalania i jakiś czas po. W oleju czysto nie ma śmietany. Znalazłem komplet uszczelek za niecałe 170zł czy warto? czy lepiej oryginalną za ok 400zł a resztę pod kolektory itp innych producentów? Aha ile może za taką robotę wziąć serwis?

pozdrawiam

 

Opublikowano (edytowane)

Kolega teraz robil ale serie 30 i tez troche ponad 10 tys h. Zawory nadawaly sie do wymiany bo nie bylo co szlifowac do tego pelna obróbka  glowicy to zaplacil w zakladzie 3400 zl za jej zrobienie gdzie same zawory kosztowaly 2400 zl. Do tego uszczlki i robota kolegi wiec pewnie 4500 zl wyszlo....

Edytowane przez Mikruss
Opublikowano
ogólnie na takich częściach sie nie oszczędza... bo możesz robić to 2 razy. serwis spokojnie ponad 1k zgarnie. Tak w ogóle to posprawdzaj najpierw czy gdzieś po prostu płyn nie dostaje sie do komory spalania inna drogą ( moze IC?). a co do samej uszczelki to wymiana nie jest skomplikowana. Po prostu trzeba popatrzec na ustawienie rozrzadu i rozkrecac po kolei. W tym wypadku trzeba (teoretycznie) znać momenty dokręcania śrub głowicy czy wałków i posiadać dobry klucz dynamometryczny
Opublikowano

serwis pewnie standard od 120 PLN netto za h, uszczelka oryginalna nie jest droga to lepiej nie żałować a poza tym to głowica do planowania i na szczelność, olej  + filtr ci dojdzie no trochę będzie to wszystko kosztować ale cóż..... 

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi, ciekawe czy zawory, gniazda i uszczelniacze będą OK? Silnik pracował idealnie nie dymił nic, ale sie rozkręci sie zobaczy :-)

pozdrawiam

Opublikowano

Nie właśnie , Olej silnikowy też wszystko ok stan i poziom wszystko ok. Przez listopad tankowałem bio na okolicznej stacji bo krucho z kasą było i w grudniu już nierówno chodził silnik oraz dymił na czarno więc wlałem verve i było lepiej trochę , a po dodaniu dodatku do przeczyszczenia układu paliwowego o niebo lepiej. Teraz jak by minimalnie nierówno chodził tylko silnik nie wiem może przewrażliwiony jestem i już nie dymi z rury. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bork
      Witam . Panowie wymieniał ktoś może we własnym zakresie cewkę pompy wtryskowej  paliwa czy trzeba pompę oddać do specjalistycznego warsztatu (pompa stanadyne RE 518167)
    • Przez Adam6920
      Witam,
      mam problem z ciągnikiem 6920S (skrzynia autopower) 2004r. Po zatrzymaniu ciągnika i przełączeniu rewersu na P, zaczyna piszczeć alarm i wyświetla się błąd: UIC 305015.11 (Blokada postojowa nie włącza się). Podczas wolnego toczenia się ciągnika, po wrzuceniu P, ciągnik tak jakby reagował na zatrzymanie i czuć takie zatrzymanie. Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez PITER13
      Mam problem z John Deerem 6920 - ciągnik jednego dnia bez problemu pracował w gruberze, drugiego dnia podczas pracy wkręcał się tylko do 1900 obr/min a trzeciego dnia już nie chciał wogole odpalić. Akumulator i rozrusznik kręciły bez problemu, sprawdzony sterownik silnika jest ok. Pytanie czy ktoś zetknął się kiedyś z takim problemem? Gdzie szukać problemu - może pompa paliwa, wtryski albo jakiś czujnik obrotów?
    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez mlyn
      Witam, mam problem z john deere 6820 powerquad 42/h, a mianowicie rozłącza jazdę w trakcie poruszania się. 
      Po przełączeniu rewersu na Neutral i znów w tryb jazdy, jazda powraca, nie ma reguły czy zimny czy ciepły dzieje się to samo. Czym może być to spowodowane? Miał ktoś podobnie? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v