Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam.

Mam problem z MF 3125.

Caly czas kopci.

Oleju niebierze, turbina sucha, wtryski po regeneracji, odpala bardzo ladnie, ma moc, delkiatnie leci powietrze z odmy.

Niewiem czy ma cos wspolnego ale niemam tej puszki co mierzy spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1898
kolor dymu?

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Czarny/jasnoczarny

Przy dodawaniu gazu sie nasila, przy trzymaniu rownych obrotow niezaleznie od wysokosci obrotow tez jest widoczny dym.

Gdy np jade droga ze stala predkoscia obrotowa np 1600 zostaje zamna smuga dymu.

 

Filmik:

20180105_153911.mp4

Edytowano przez jaszczur2008

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Na tej samej ropie jezdzi: mf 255, ursus 1201, bizon super, bizon rekord, renualt scenic, bmw e60. I jest  wszystko dobrze.

A moze byc przyczyna brak tego ustrojstwa od mierzenia spalin?

Z tego co wyczytalem w internecie to tam gdzie mam zalozony trujnik powinien byc ten miernik. 

20180105_130947.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    129

gdyby było coś z pompą to by mial ciężkie palenie,może masz jakieś hujostwo w zbiorniku paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1898

to nie do mierzenia spalin tylko ciśnienia w kolektorze , na pompie w perkinsach z turbo jest booster, on ustala dawkę paliwa względem cisnienia, u Ciebie go jakby nie widać, a ten przewód co idzie trójnik to on dalej idzie do kolektora ssącego ? czy to przelew z wtrysków bo trochę słabo widac.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1898

tu wyglada jakby brakowało boostera, nie mam katalogu wiec na 100% nie jestem pewien czy w Twoim modelu powinien być, moze sie wypowie jakiś uzytkownik takiego samego, albo @Mariusz (ZDUN), mozesz zobaczyc czy z kolektora ssacego wychodzi metalowa rurka, tylko nie pomyl z ta co idzie do świecy bo są bardzo podobne.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do kolektora dochodzi tylko rurka do swiecy zarowej. Nic wiecej tam niema.

Niewiem czy sie zrozumielismy, mowiac o mierzeniu spalania mialem namysli to co pokazuje mi pozniej na kokputerze jakie jest spalanie. A pokazuje 0.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1898

to nic do kopcenia nie ma brak tego komputerka. Wtryski dobrze ustawione ? Jezeli to model bez boostera to jezeli turbina zdrowa, to zostaje tylko układ wtryskowy.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wtryski robione byly w zakladzie gdzie zajmuja sie wtrysksmi i pompami. Z tego co mi ojciec mowil (on je odbieral) to wymienili cztery koncowki. Czy dobrze ustawione to niewiem.

Turbina sucha, delikatny luz ma, ale to naprawde maly, w bizonie rekordzie mam duzo wiekszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2084

Ja dalej obstawiam za dużą dawkę paliwa, a tym bardziej jak już dym był. Bo mi w kombajnie z pompy się pociło i pompiarz mówił że już i głowiczka poddarta i może podkręcić dawkę żeby nie było problemów z mocą, no i dobrze chodzi ale kupa sypkiej sadzy w tłumiku teraz i poddymia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Mam taki sam traktor. Po pierwsze to nie ma w nich sterowanej pompy doładowaniem turbo. Turbina też jest bez zaworu FG. Szkoda że nie mogę otworzyć filmiku. Na silniku powinien być przepływomierz, żeby komputerek pokazywał zużycie paliwa, ale jego brak nie ma żadnego wpływu na pracę silnika. Jak kopci to może ktoś podkręcił dawkę, jest też możliwość że zawór przyspieszający zapłon nie działa i bedzie kopcił, ale wtedy powinien być słabszy.

Długo go masz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak reguluje sie dawke paliwa? 

Gdzie znajduje sie ten zawor od zaplonu i jak to dziala?

Moc jest, z agregatem talezowym 3m jak wpuszcze go po rame i wylocze przedni naped to kopie sie dymi a idzie.

Mam go ze dwa trzy misiace.

Filmik moge wyslac na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Który rok? Ile masz biegów 16 czy 32 (dynaschift). Jaka pompa wtryskowa Lucas czy Stenadyne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Diwad890
      Jaki silnik lepszy by był co c355? silnik od c360 czy c360 3p? Perkins mniej pali ale za to czy cylindry wiec slabszy...
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez xlooney
      Witam. W ostatnim czasie oddałem pompę i wtryski do regeneracji bo ciągnik nierówno pracował, lekko kopcił i zaczynał być odczuwalny spadek mocy, ale pomimo nierównej pracy chodził "zdrowo". W międzyczasie wymieniłem też uszczelki pod głowicami, bo na dwóch zaczęły pojawiać się przecieki. Problemy zaczęły się po złożeniu. Ciągnik nadal nierówno pracował, jednak okazało się że nalałem zbyt dużo oleju do pompy. Nadal lekko kopcił, ale przed zakładaniem głowic smarowałem olejem tuleje, nie żałowałem więc podejrzewałem że przez to kopci i sprawdziło się. Ciągnik pochodził, zagrzał się i już tak nie kopci. Pozostaje jednak jeszcze jeden mankament - ciągnik nie chce wkręcać się na obroty. Po dodaniu mu gazu wręcz chodzi jak 30-stka i długo wchodzi na obroty, ale do pewnej granicy wyższych obrotów i nagle przy końcówce jakby lekkiego kopa dostaje(coś jak turbodziura hehe). Przy gazowaniu kopci na lekko szaro. Zawory wyregulowane, kąt wtrysku ustawiony na środkową kreskę(są 3). Co może być przyczyną? Z góry dzięki
    • Przez mifalek10
      Witam.
      Mam pytanie do użytkowników Fendta serii 700 z silnikiem Deutza 6- cylindrowy, 4- zaworowy moc max. 165 KM czy pobiera wam olej? Jak tak to ile?
      Posiadam nowy ciągnik kupiony w tamtym roku i pobiera mi spore ilości oleju. Osoba z AGCO twierdzi że do 300 godzin może brać nawet do 3l na przepracowane 100 godzin, po 300 godzinach będzie brał trochę mniej (co śmieszniejsze stwierdził ze przy lżejszej pracy będzie brał więcej oleju niż przy ciężkiej pracy...) oraz twierdzi że starsze generacje nie biorą oleju, ale ta nowa już tak. Z kolei osoba  z serwisu twierdzi że to stanowczo za dużo. Też uważam, że coś jest nie tak. Chcę to zgłosić na gwarancję, ale najpierw chciałbym dowiedzieć się jak to wygląda u Was?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.