Skocz do zawartości

Polecane posty

pulek227    0

Witam,

Potrzebuje informacje o plugu obrotowym euromasz 4 skiby

Jest dosc tani i pytanie czy ktos go posiada

Jak wyglada orka ciezkiej gleby?

Czy ma duze opory i czy dobrze przykrywa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1521

co do pługa  konkretnie to się nie wypowiem jako uzytkownik , ale szukając opini o agregacie z ich firmy, natknąłem się na duzo komentarzy wlasnie odnosnie pługów, niektorzy pisali ze kassa wyrzucona w błoto, wiec coś musi być na rzeczy.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Kupię opony 480/65/R28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zefir    14

za 13.5 to 3 skibowy resorak z koji zagonowy za to cene to nawet obrotowy zachodnie używany to dno 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Jak pług to tylko  nie Polski bo żadnych dobrych nie ma. W Top Agrze było ostatnio zdjęcie Akpila przełamanego na pół. Lepszy Używany  niż nowy P{olski. I to  nie jeden potwierdził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefir    14

puki co mam kvernelanda i sobie chwale ab 100 nie są wygórowane cenowo wątpie aby jakikolwiek polski  pług zaorał tyle co kverneland albo inny zachodni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pulek227    0

Wiadomo ze zachodnie lepsze ale to bedzie na dofinansowanie zakup wiec tylko nowe a nowe zachodnie to cena zabojcza dlatego szukan czegos polskiego w miare dobrego i niedrogiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    39

Daj sobie z tym spokój kolega kupił okazało sie że felerny wymienili mu na 2-gi i też nie może go ustawic za chiny .Mamy takie same ciagniki on sie z tym suwa pomalu a ziemia pcha sie na tych odkladnicach to zrobione ze zwylkej blachy a ja za miedzą starym 30 letnim plugiem latam jak na pusto inna stal inne opory o jakosci juz nie wspomne .Podzwon po dilerach popytaj ja jak szukalem cos w takich pieniądzach to rozmawiałem i sam posrednik powiedział mi dozbieraj Pan sobie kasy i kup cos lepszego chociaz agromasza albo uzywke zachodnią .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez RoRo
      Witam chcialem pomalowac sobie pług na czerwono, jaka farba pomalowac najlepiej??Chcialem pistoletem pod kompresor, i gdzie kupic takie farby zeby to jakos tanio wyszlo?
    • Przez Przemek15
      Czy może mi ktoś wyjaśnić parę rzeczy z tym związanych, bo miałem przyjemność orać, ale nie miałem przyjemności ustawiać pługa. Coś nie coś o tym wiem, ale różne źródła różnie podają o różnych regulacjach. Do czego właściwie służy i czym jest regulacja szerokości pierwszej skiby? W Agromechanice napisali, że dostosowuje się ją do rozstawu tylnych kół ciągnika. W RPT piszą, że: "...regulacji pirwszej skiby dokonujemy w drugim przejeździe. Pierwszy korpus powinien nieco nadkładać, aby wyrównać powierzchnię z poprzednim przejazdem". Piszą też, że ma to związek ze ściaganiem pługa, albo, że ma to wpływ na równomierną szerokość pozostałych skib. W starszych pługach zagonowych ramowych zawieszanych mamy w stojaku oś wykorbioną, która podobno służy do regulacji właśnie pierwszej skiby a zarazem punktu pociągowego (w obracalnych jednobelkowych te ustawienia dokonuje się razem lub oddzielnie śrubą rzymską albo siłownikiem). Ale przecież za pomocą tej os wykorbionej za pomocą korbki nie zmieniamy w rzeczywistości szerokości tylko pierszej skiby, ale wszystkich jednocześnie zmieniając przy tym jakby kąt natarcia lemiszy. I inne źródłą podają, że zmiana tej szerokości powinna być następstwem zmiany głebokości orki tak, aby był zachowany jednakowy stosunek szer. do gł. korpusu. Im głebiej tym szerzej i na odwrót. Na zimę znowu lepiej zostawić glebę w ostrej skibie (wysztorcowaną), czyli głęboko i wąsko. Zupełnie innym zagadnieniem jest regulacja szerokości roboczej pługa, która w starszych pługach nie występuje. Może być mech. skokowa albo hydrauliczna płynna i co ciekawe zmiana tej szerokości nie zmienia kąta natarcia lemiesza. Bodajże chodzi o zasadę czworoboku przegubowego. Jeszcze innym zagadnieniem jest zmiana szerokości orki poprzez odejmowanie i dokładanie korpusów. Belka w takim przypadku musi mieć budowę kołnierzową, czy jak kto woli teleskopową, aby po odjęciu od tyłu korpusu nie wystawałą "pusta" belka. W Agromechanice jeszcze bardziej motają, bo piszą, że ustawia się szerokość orki przy pomcy dwóch regulacjI
      -poprzecznej, czyli ustawienia szer. pierszej skiby
      -podłużnej, czyli ustawienia pługa po takim kątem, aby uzyskać nominalną szerokość pługa i optymalny nacisk płozu na ściankę bruzdową
      Po pierwsze jak może być coś takiego jak podłużna reg. szer. orki? A potem piszą, że pożadana jest też możliwość regulacji szerokości orki. To już mamy jakieś trzy regulacje szerokści orki. I jak tu się nie zgubić?
      I jak to jest jest z tą regulacją głębokości w nowszych pługach obracalnych? Bo piszą, że ustawiamy za pomocą kółka kopiującego, a to jakaś bzdura, bo obecnie stosuje się regulację siłową a nie kółko, chyba, że pług przyczepiany, ale te zostawmy, bo jeszcze większy mętlik będzie. Regulacja siłowa czy pozyzycyjna wyklucza kółko kopiujące na pewno, a jak ktoś chce pracować za pomocą regulacji kopiującej (kółka) to musi ustawić podnośnik na dociążąnie (regulację ciśnieniową), czyli podnoszenie pod mocno zmniejszonym ciśnieniem tak aby nie dało rady podnieść pługa od ziemi (wiadomo wtedy tracimy dociążanie tylnej osi masą pługa). Jeszcze inną regulacją jest w nowszych pługach przesuwanie wzdłużne pługa tak, aby wychylić pierwszy koprus poza rozstaw kół ciągnika i wtedy obydwa koła jadą po caliźnia. Co to daje tylko praktycznie? O poziomowaniu nie wspominam, bo jest dla mnie zrozumiałe, ale prosiłbyłbym Was o jakieś uporządkowanie tego, ewentualne poprawienie i wyjaśnienie co kiedy w jakich pługach (z wyjątkiem przyczepianych) i w jaki sposób oraz po co. Chodzi mnie głównie o pługi zawieszane zagonowe (starego typu bez reg. szer. rob.) oraz jednobelkowe obracalne zawieszane.
    • Przez Qba1
      Dzień dobry!
       
      Nasza firma jest dealerem firmy Lemken. Obecnie mamy bardzo dobrą ofertę na kilka pługów, które zostały nam z jesieni 2015!
       
      1. Popokazowy (15ha) Europal 7x4+1 L 100, odświeżony!
               - Siłownik liniowania
               - Pięć skib
               - ścinacze skib
               - zabezpieczenie non stop
               - odkładnice pełne
       
      2. Europal 6x4 L 100
               - odkładnice ażurowe
               - 4 skiby z możliwością dołożenia 5
               - ścinacze skib
               - zabezpieczenie non stop
       
      3. Europal 6x4 L 100
               - odkładnice pełne
               - 4 skiby z możliwością dołożenia 5
               - ścinacze skib
               - zabezpieczenie non stop
       
       
      W przypadku jakichkolwiek pytań, bądź dokładnej specyfikacji oraz zdjęć, proszę o kontakt tel. 500401523 lub na priv. Przedstawię wtedy oferty.
       
      Mamy również bronę talerzową rocznik 2015 nowa, Rubin 9/300U z podwójnym wałem rurowo-strunowym DRF 400/400 oraz ekranami bocznymi.
       
       
       
    • Przez MateuszZajczkowski
      Hej, mam taki problem z wybraniem pługa dla mnie.... Szukam pługu 2+1 obrotowy i  nie wiem na jaki się zdecydować. W internetach jest strasznie dużo marek i już zgłupiałem ;( Znalazłem UNIE IBIS M, cooo o nim sądzicie?! 
    • Przez Maikel1987
      Tak jak w temacie jaki plug wybrać na zabezpieczeniu resorowym czy hydraulicznym . Ogólnie szukam pluga overum na hydraulicznym lub na drugim miejscu kvernelandy na resorze . No chyba ze na gumowym zabezpieczeniu . I interesuje mnie 3×40 lub z regulacją do 45 na skibe . Do renowki 83 km
×