Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

ja kombajn JD 1055 użytkowałem już 5 sezonów i nic złego nie mogę o nim powiedzieć moim siedzi

silnik perkinasa 6cyl 125km cheder 3,65 m hektar pszenicy kosze w 35-40 min przy plonie 8t z ha

kabina pół okrągła jestem jego 2 właścicielem sprowadziliśmy go z małego duńskiego gospodarstwa kosił tam 40ha rocznie

więc nie był bardzo wypracowany wymieniłem tyko pasek sieczkarni tylne opony i filtry od paliwa i oleju

 

PS.mój był 1984r

Opublikowano

Witam wszystkich

niedawno kupiłem JD1055 niestety przyjechał z niemieckim szczurem który nie żle sobie użył na instalacji elektrycznej mojego Jaśka.potrzebuje pomocy przy zmianie przewodów dokładniej mówiąc potrzebuje schematu instalacji elektrycznej gdyby ktoś mógł jakoś pomóc będę bardzo wdzięczny.

Opublikowano

Ja też posiadam Tego jelenia :D 1055.

Super kombajn, 89 rok, 1000 Mtg :D

Wszytsko pięknie pracuje, tylko się grzeje szybko... Trzeba go szczątką przelecieć poczekać 5 minut i znowu w zboże...

W tym roku tylko nam sie jeden pasek urwał i tyle było :D Ale wiecie 13 w piatek, nie bardzo przypadło wtedy :D

Opublikowano

Witam, mam JD 1055 z 89. roku, sprowadzony ze Szwecji:)

Czy nie wiecie, gdzie w miarę tanio kupić łańcuchy podajnika zbożowego i kłosowego? Albo czy któryś z Was nie próbował zamienić ich na łańcuchy od np Bizona?

lancuchy od Bizona maja wiekszy skok oczek trzeba wymienic zebatki od Bizona

Opublikowano

dobra mam takie pytanie, grzeje mi się silnik pod obciązeniem dużym lub gdy temperatura otoczenia jest wyższa, podejrzewam uszczelkę pod głowicą, sprawdzałem na ciepłym silniku bez obciążenia testerem i płyn nie zmienił koloru co by wskazywało że jest dobra, zobacze jeszcze raz przy koszeniu jęczmienia ozimego, czy mieliście podobny przypadek u siebie ? od razu zapytam jaki powinien byc luz zaworów

Opublikowano

Czy ktoś z posiadaczy kombajnu John Deere 1055 lub pokrewnego jest w stanie zrobić zdjęcie mechanizmu otwierania rury wysypu (chodzi o ten elektryczny siłownik). 

Chce dołożyć do swojego modelu 1042.

Bardzo proszę o pomoc.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v