Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

daro74

jeżeli to planetarny -wplacam na konto agrofoto 50 zł jesli wygram to ty.... OK??? zakład stoi są świadkowie.....

0102-9142722R.jpg

 

z sklepu planeta...... a szybko obrotowy a planetarny to róznica...

ok zakład stoi, postaram się rozebrać taki rozrusznik i wrzucić zdjęcie.

Opublikowano

Kurcze no nie wiem. Wygląda ładnie ale jak z trwałością? Ja mam w mondeo taki sam patent. tyle że ten zewnętrzny wieniec jest z tworzywa. Jak nowe to fajnie chodzi ale jak się zurzył to porażka. Do wymiany 4 tulejki, wieniec i łożysko igiełkowe. Rozrusznik jest bardziej skomplikowany i na pewno ma to wpływ na jego trwałość i koszty naprawy. Ja chyba zostanę przy starym typie tym bardziej że nigdy nie miałem z nimi problemów. Nie wliczając napraw wynikłych z normalnego zużycia.

Opublikowano

jeśli chodzi o trwałość tych rozruszników, i wszystkich szybkoobrotowych, to zdecydowanie nie dorównują zwykłym R11, no ale traktorek lepiej zapala i potrzeba mniej prądu np. 1 aku zamiast 2.

Opublikowano

No takie było założenie rozrusznika z szybkoobrotowym silnikiem i przekładnią. Jedno jest pewne... nie dostaniesz przepukliny jak go będziesz montował, prądu faktycznie potrzebuje mniej i fajnie kręci(przynajmniej jak jest nowy)

Opublikowano

prawdopodobnie padła i prądnica a jesli to to napewno akumulatory sie rozładowały a jesli nie pradnica to moze byc rozrusznik ? w czy wogule kreci rozrusznik ? opisz cos wiecej bo mało kto sie potrafi domyslec i postawic trafna diagnoze

Opublikowano

tak jak inni pisali ale i też:

- kabel od stacyjki do włacznika odpalania

- kabel od cewki moze się wypieła

- sprawdzić czy szczotki rozrusznika sa nie zawieszone -czyszczenie wirnika

 

czy swiatła działają w ciągniku??? mało informacji podałeś

Opublikowano

witam ze względu że rozrusznik słabo chodził to zn. nie mógł obrócić wałem chodź ak. nał. na max wiec postanowiłem go rozkręcić po rozkręceniu okazało się że ma wyrobione tulejki a wirnik cały zasyfiały te cewki czy co to jest do góry też wiec rozkręciłem go całego żeby wyczyścić wymieniłem tylko tulejki bo szczotki dobre wiec wyciągnąłem wirnik przemyłem benzyna oczyściłem trochę papierem ściernym w obudowie rozrusznika wykręciłem te cewki czyli odkręciłem te 4 śruby na obudowie i wyciągnąłem wszystko przemyłem benzyna przetarłem delikatnie szmatką i po jakimś czasie skręciłem wszystko po skręceniu całego rozrusznika ani nie drgnie wiec nie wiem co morze być nie tak co jest?

Opublikowano

sprawdź jak się kręci czy łapie Ci automat czy nie może zbyt ciasne tulejki i mocno go trzyma i dużym prądem może trzeba go ruszyć jaki to rozrusznik, osobiście polecam z przekąłdnią

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v