Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tematy połączone

 

witam wszystkich mam problem z rozrusznikiem od jakiegoś czasu rozrusznik strzela przy odpalaniu takie mocne pstrykanie kręci normalnie ale szału idzie dostać z tym pstrykaniem obstawiam na tulejki a co wy o tym myślicie ? ursus wyposażony jest w rozrusznik R5 i czy tulejki pasują od R7 .

jutro się biorę za to bo za przeproszeniem cholera mnie na to pstrykanie bierze akumulatory nowe.

daję fotke w jaki jest rozrusznik wyposażony ursus.Liczą na waszą pomoc

post-45553-0-41211000-1371384246_thumb.jpg

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano

Tematy połączone

 

witam wszystkich mam problem z rozrusznikiem od jakiegoś czasu rozrusznik strzela przy odpalaniu takie mocne pstrykanie kręci normalnie ale szału idzie dostać z tym pstrykaniem obstawiam na tulejki a co wy o tym myślicie ? ursus wyposażony jest w rozrusznik R5 i czy tulejki pasują od R7 .

jutro się biorę za to bo za przeproszeniem cholera mnie na to pstrykanie bierze akumulatory nowe.

daję fotke w jaki jest rozrusznik wyposażony ursus.Liczą na waszą pomoc

 

to chyba elektrowłącznik

Opublikowano

Dziś rano odpalałem Ciapka i mimo niskiej tempetarury (zalany wodą ) odpalił bez problemu ,jednak po kilku godzinach pracy wyłączyłem silnik odpalałem kilka razy i było ok.jednak przy kolejnej próbie akumulatory padły na polu do tego stopnia ,że nawet podczas próby rozruchu gasły kontrolki.Tu moje żdziwienie bo ładowałem je 3 dni temu .Kontrolka ładowania gasnie na 800 obr wszystko wygląda ,że jest OK.JEdnak coś jest nie tak.Mam prądnice jednak jest OK bo sprawdzałem ,czy możliwe jest ,że gdzieś na instalacji (prądnica-regulator ) jest zwarcie Gdziem mam szukać przyczyny.Proszę o pomoc.

Opublikowano

tak jest sprawdź połączenie do masy i klemy a potem sprawdzaj dalej jeśli masz miernik to sprawdź napięcie na słupkach aku gdy silnik chodzi na tych 800obr no i zajrzyj do wnętrza prądnicy czy tam wszystko ok albo daj komuś kto się zna żeby zajrzał wątpie żeby było zwarcie w kablach ale najbardziej prawdopodobny i możliwy jest brak ładowania skoro go ładowałeś 3 dni temu to "wyładował" się na to palenie itd i teraz nie chce już gadac u mnie zanim nie ogarnąłem instalacji to ciągle to było

Opublikowano

Co oznacza że jest "OK bo sprawdzałem", dokonałeś pomiaru napięcia ładowania na akumulatorze?

Brak przejścia na styku głównoprądowym regulatora napięcia. Kontrolka gaśnie, ale ładowania na akumulatorze nie ma.

Opublikowano

Brakuje w wypowiedziach jednego pomiaru, miernik czy tam kable woltomierza dotknąć słupki akumulatora bądź akumulatorów i mierzyc do ilu spadnie napięcie przy rozruchu na aku, przy jednej 12v nie powinno spaść poniżej 9v, przy dwóch 6v na każdym nie powinno spaść poniżej 4v ale to i tak te 4v to zaniżyłem o 0.5v, ostatnio mierzyłem znajomemu na jednym aku 6v spadało na 2.8v.

Opublikowano

Mam identyczny kupiony z dwa lata temu, kręci jak szalony. Miałem dylemat brać ten czy te nowe zabawki co weszły na rynek szybkoobrotowe, ale zdecydowałem się na taki jaki był w oryginale jest mocniejszy, można nim dłużej pokręcić

Opublikowano

Witam

 

Mam następujący problem, wczoraj podczas jazdy na dość wysokich obrotach samoczynnie załączył mi się rozrusznik, podczas jazdy słychać niewiele jak dało się wychwycić dźwięk uruchomionego rozrusznika przy pracującym silniku (charakterystyczne stukanie) po zejściu z obrotów wszystko wracało do normy. Elektromagnes rozrusznika się spalił. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy ? Instalacja sprawdzona wszystko jest dobrze podpięte. Dodam, że kable głownie te odpowiadające za ładowanie bardzo się nagrzały i niektóre miały podtopioną izolacje. Ładowanie mam za pomocą prądnicy. Po całym incydencie aku się nie rozładował.

 

Może ktoś miał podobną sytuacje. Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Winny sam włącznik elektromagnetyczny, pęknięta sprężyna cofająca, klejące się styki.

Po takiej imprezie pełny przegląd-regeneracja rozrusznika, z wymianą elementu sprzęgającego obowiązkowo, bo nawet jeśli jeszcze działa to jest porządnie nadwyrężony.

Oczywiście przewody z naruszoną izolacją również.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Szczególną uwagę należy zwrócić na wirnik i komutator, oraz szczotki.

Opublikowano

Zauważyłem pewną rzecz kabel, który łączy prądnicę styk 10 i kontrolkę od grzania świec odkręcił się i nie miał kontaktu z "masą"biegun dodatni myślę, że właśnie to może być przyczyną tak dużego przepływu prądu w niektórych kablach.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ten przewód łączy masę prądnicy i regulatora i musi być w idealnym stanie żeby układ ładowania pracował prawidłowo.

Opublikowano

Witam.A mianowicie.Od jakiegoś czasu mam problem z rozrusznikiem w c-330M.Prawdopodobnie się zacina bendix.Nie pali ani ze stacyjki ani na krótko.Prąd jest,akumulatory roczne.Wcześniej było tak,że jak puknąłem w to http://allegro.pl/wlacznik-rozrusznik-r11-a-ursus-c330-c360-expom-i4737776661.html czonkiem młotka czy kluczem to odpuściło i potem kręcił a teraz znowu to samo,pukanie nie pomaga.Na krótko też nie pali.Czy jest możliwe że tulejka bendixa jest do wymiany?
Pilne więc proszę o szybką odpowiedz ;)

Opublikowano (edytowane)

Jak na krótko nie pali możliwe że szczotki się już skończyły lub któraś z nich zawiesiła się w prowadnicy,

W linku co podałeś to jest elektromagnes jeśli na krótko nie kręci to nie musi być on wadliwy, tulejki bendixa to już jak by słabo zazębiał lub się zawieszał bo bendix zazębia się z wieńcem koła zamachowego i w jakim on by stanie nie był rozrusznik powinien kręcić

 

 

Edytowane przez Roki212

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v