Skocz do zawartości
Arek

Odpalanie ładowarki zimą

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zima
Arek    113

Czy w każdej ładowarce przy ujemnych temperaturach trzeba czekać kilka minut aż olej się rozgrzeje żeby można było jechać? Czy to może zależy od oleju w skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

  teraz maszyny budowlane maja takie kagańce tak słyszłaem o tym trzeba czekać zarówno w ładowarkach i koprkach nie ruszysz jak sie nie rozgrzeje    ;)   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    5

U mnie musi się rozgrzac ładowarka, żeby było można jechac jak się należy, bo jak zimna to nie chce jechac ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

 hmm a jaką tą ładowark masz myślalem że to dotyczy hydrauliki ale jak i układu jezdnego mozliwe bardzo ze ma czujniki temperatury i po osiągnięciu załącza podzespoły jezdne  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    48

O jakiej ładowarce piszesz ja pracowałem na nowej Volvo 220F jak i starszych 150-180C i nigdy nie było problemów z jazdą w niskich temperaturach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja wiem ze ładowarki Volvo nie mają tego problemu znajomy pracował 20 lat na STALOWEJ WOLI Ł-34 w cegielni i żadnych problemów nie było ale zauważ że teraz robią różne kagańce elektroniczne co np są dobre dla silnika itp it ale nie dla czasu i oszczędności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Lepiej poczekać te kilka minut. Przynajmniej pompa się tak nie męczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Ale to chyba nie chodzi o żaden kaganiec elektroniczny tylko zanim nie zgaśnie kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni to ładowarka nie ruszy, hydraulika (od podnoszenia) działała od razu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Dziś na kursie na ładowarkę na hydraulice pan wykładowca mówił by chwilę poczekać czyli ma maszyna na wolnych obrotach pochodzić. Bo inaczej pompa może nawet na sucho chodzić jak z oleju się galareta zrobi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gdy temperatura jest na minusie to olej jest tak gęsty że ma ciężko przez przewody przechodzić a jak ktoś odpali i zaraz pełny gaz to silnik długo nie pochodzi szkoda maszyny czasami zdarzają się takie osoby ale cóż są ludzie i taborety moim zdaniem sprzęt na którym sie pracuje powinno się szanować i nieważne jest to czy jest on twój musisz nauczyć się porządnej roboty . A 5 minut w te czy w te to nie różnica rolleyes.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×