Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Juzek

Fendt 312, Pytanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
Lukasz1987    57

Sorry myszka mi się przycięła i ten post można usunąć bo były tutaj same krzaki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukasz1987    57

Sorry właśnie zauważyłem, że to o LSA Ci chodzi a nie o Vario :P Wybacz mój błąd. Nie zakładaj kilku tematów w różnych działach na ten sam temat bo robi się śmietnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NHTD5030    0

czy niemozna sie spytac uzytkownika tylko odrazu zakladac nowy temat bez sensu moizdaniem do zamkniecia :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawello15    0

tak jest to dźwignia od rewersu

w tym pierwszym ciągniku tą dźwignie sie przekłada przód tył a w tym drugim sie przełącza przycisk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

dzięki dzięki za informacje. Pomyliłem się i założyłem jeden temat nie tutaj co trzeba, z czego założyłem drugi, sądząc, że nie dostanę odpowiedzi na poprzedni. Ale dzięki za udzielenie informacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    79

W tych Fendtach nie było mechanicznego rewersu, więc nie pisać głupot!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

W takim razie od czego jest ta Dźwignia co wcześniej pisałem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Dolaczyl bym sie do dyskusji ale nie moge otwarzyc tych linkow z pierwszej wypowiedzi..ale patrzac na nastepny link z allegro moge z cala stanowczoscia dodac ze jest to dzwignia mechanicznego rewersu. Chociaz trzeba dodac ze w tamtym czasie wiekszosc ciagnikow tego typu miala juz przelacznik elektryczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

Kosti dzięki za odpowiedź, wielkie dzięki.

 

Mam zamiar kupić Fendt 312 z 1993 roku i na co mam zwrócić największą uwagę podczas kupowania? Da się zauważyć czy przypadkowo wał nie jest pęknięty np. Po głosie warku ciągnika itp? Bardzo bym prosił o jakieś porady tych którzy się nieco lepiej znają i mają doświadczenie związane z takim ciągnikiem.

 

Również też bym prosił o poradę jak się sprawują skrzynie i silniki w 312 itp. Czyli mówiąć proszę pisać co wiecie na temat 312 rok 1993 ze starszą kabiną. Z góry wieeelkie dzięki. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawello15    0

według mnie powinieneś sprawdzić jak wchodzą wszystkie biegi najlepiej sie przejechać ,sprawdź jak rewers działa ,półbiegi ,czy sprzęgło nie jest zużyte (choć ciężko je zużyć) czyli czy nie czuć dużego efektu "ślizgania się"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Sprawdzac mozna wiele rzeczy, ale niestety do skrzyni, w zawory i w wiazki kabli nie zajrzysz. Ale trzaba sobie powiedziec ze akurat te ciagniki byly bardzo dobre, malo awaryjne i odporne na uszkodzenia. A reszta to juz szczescie a szczegolnie to jak poprzedni wlasciciel ciagnika sie z nim obchodzil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

Bo chciałem zadzwonić do kolesia w sprawie tego ciągnika, ale numer jest nie poprawny i uważam że jest to nieprawdziwe ogłoszenie i w tym celu wrzuciłem je tutaj chcąc wiedzieć co o tym myślicie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

Mi też się wydaje, że to nie jest rewers, tylko jak Grzesiex dodał dźwignia od położenia kierownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

a więc @juzek temat był już poruszany, sam byłem ciekaw jak to jest, to jest pic na wode fotomontarz, se wcale głowy nie zawracaj, sprzedają ciągniki których nie mają, Ty "tylko" musisz zaliczke im przesłać;)

 

 

chodzi mi o ten link z serwisu autotrader

Edytowano przez Adrianos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

też mi coś się wydawało, ze za niska cena.. Ale wielkie dzięki za podpowiedz. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordt    0

poszukuje oprogramowania do modelu 312farmer chodzi o elektronikę komputera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jendrula2
      witam przy przełączaniu z największego półbiegu na najniższy nagle wyskoczył błąd 5.1.03 kasowanie błędu nie pomaga jest to jedyny błąd jaki się wyświetla może ktoś coś doradzi
      fendt farmer 311 turbomatik 1996 r dodam że ciągnik jeździ i rewers działa poprawnie na zgaszonym ciągniku kropka na wyświetlaczu przeskakuje  jak uruchomię ciągnik piszczy alarm i wskaźnik od półbiegów znika
    • Przez repek92
      Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko
    • Przez Massey294s
      Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez piotrslonski1
      Witam problem występuje w 310 wywala błąd 5.1.61 wykrzyknik i ikonę
      Kosteka od czujnika była zgnita wymieniłem czujnik i kostkę lecz po wymianie błąd nie gaśnie
      Os podniosło do samej góry nie da się nią regulować
      W czym może być problem
      Bezpieczniki sprawdziłem
      Proszę o pomoc
×