Grzesiex

Members
  • Ilość treści

    109
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

6 obserwujących

O Grzesiex

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    kujawsko-pomorskie

Ostatnio na profilu byli

2686 wyświetleń profilu
  1. Prawdziwa komedia to fakt, że tej jesieni jęczmień ozimy wg firmy concordia to rzepak :blink: i całkowicie "przypadkiem" powiększa powierzchnię uprawy rzepaku ozimego, którą wg nowych zasad :blink: należy zrównoważyć proporcjonalnym obszarem uprawy zbóż ozimych do których to jęczmień nie zalicza się.
  2. Obowiązek jest. Ale ustawa nie mówi od jakiego ryzyka. Można w maju ubezpieczyć tanio od ognia i juz ustawowy obowiązek spełniony.
  3. tu: Pod panelem znajdziesz wiązkę - kostka z napisem TOP.
  4. Taka sytuacja ma miejsce jak silnik ciągnika pracuje a maszyna nie jedzie. Czyli np z WOM przy paszowozie. Ale nie łudźmy się że stan mth w ukrytym menu przekładni jest nie do "ruszenia". Fachowcy od korekty mogą i tam nastawić co sobie zleceniodawca zażyczy.
  5. Po zamontowaniu górnych świateł mijania należy doposażyć ciągnik w dodatkowy włącznik. Włącznik ów umożliwi po włączeniu świateł podstawowym włącznikiem przełączanie góra/maska. Nr części G312900160011.
  6. Płyn chłodniczy mokrej tulei cylindrowej MWM jest uczelniany dwoma o-ringami na jej dole oraz dwoma na jej górze. Proszę zerknij na foto: http://tracker.shoper.pl/environment/cache/images/0_0_productGfx_813fe48352b9e18a0327735a3460ae75.jpg Jak skruszeją dolne = płyn w oleju, jak górne płyn leci po bloku, no chyba że przyczyną wycieku płynu jest uszczelka głowicy - zdarzyć się to może, ale w przypadku MWM obstawiam jednak górny o-ring. Proszę zerknij też na foto uszczelki pod głowicą: http://www.agromaj.pl/mwm/big/26.jpg boki tejże uszczelki są wąskie, w miejscach styku głowic uszczelka głowicy w żaden sposób nie powstrzyma ewentualnego wycieku "oringowego", styka się ona tylko z powierzchnią tulei, nie leży na bloku - mam nadzieję, że dość jasno wyjaśniłem, wszystko stanie się jasne jak rozbierzesz i zweryfikujesz stan uszczelki i o-ringów - rzecz jasna do ich wymiany konieczny jest uprzedni demontaż głowicy - więc bezboleśnie możesz rozpocząć od oględzin jej uszczelki.
  7. Awaria sprzęgła hydrokinetycznego (turbosprzęgła) oznaczała by także to że ciągnik nie jeździłby - a o takiej usterce nic nie piszesz. Na chwilę obecną pospieszyłeś się rozpoławiając ciągnik. To można było zrobić gdyby okazało się niezbędne, zużyte elementy sprzęgła WOM natomiast wymienia się w tym modelu bez rozpoławiania - wystarczy ten okrągły otwór, którego pokrywę jak widać na foto zdemontowałeś. Wg mnie zacząć należy od weryfikacji stanu tarczek i przekładek sprzęgła WOM, tutaj szukałbym awarii skoro czytam o lecącym dymie z kratek wentylacji komory sprzęgła.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj