przemek7652

hamulce renault

Polecane posty

przemek7652    1

witam w mojej renowce hamulce wygladaja na zapowietrzone. po nacisnieciu na pedal wpada do konca za 2,3 razem juz jest dobrze, po chwili to samo .odpowietrzanie nic nie pomagalo. dzis rozebralem pompki i wymienilem płyn hamulcowy i nadal nic . w pompkach wygladalo ze jest wszystko ok , poza tym układ nie ma zadnych przeciekow . macie pomysl co moze byc przyczyna "zapowietrzonych" hamulców . czy moze wystarczy podkrecic troche sruby regulacyjne ? dodam ze jak zaciagne reczny na 2 zabek hamulce sa jakby nigdy nic .czy moze mial kos z was taki problem ? moj ciagnik to ceres 95x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FARMER1313    1

A masz je na wspomaganiu? i to jest na 1 kole czy na obydwu? .Znajomy miał podobnie w 133,14 i winą był zapchany przewód a ściślej mówiąc do środkowy płaszcz przewodu zawinął się i blokował przewód ale po kilku naciśnięciach ciśnienie się zwiększało i przepuszczał przewód płyn więc może warto zajrzeć do przewodów ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

przemek7652    1

przewód albo moze cylinderki przy kołach ? dodam ze jak puszczam jeden pedal to słychc "pisk" od pompy to nie zalezy bo zamienilem pompy z lewej na prawa i odwrotnie i jest to samo na tym pedale. sa bez wspomagania ale nie wiem napewno jak wyglada sprawa z hamulcami na przyczepe. kiedys rurka wychpodzaca na przyczepe byla przetarta i zaspawalem ja , tam nic nie bylo odpowietrzane z tego co wiem to tam idzie olej ze skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    35

U mnie w takim samym ceresie z kolei bierze przy podłodze, ale zawsze tak samo - pewnie już kończą się klocki, bo ręczny też daleko się wyciąga. Jak odpowietrzałeś, bo do tego są potrzebne 2 osoby. Jedna pompuje pedałem, a druga odkręca odpowietrznik tylko w momencie wciskania pedału, a dokręca przed jego odpuszczeniem. W innym przypadku będą się ponownie zapowietrzały w momencie zwolnienia pedału. Oczywiście w międzyczasie trzeba pilnować poziomu płynu hamulcowego w zbiorniczku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek7652    1

juz naprawione ... pompki i cylinderki wszytskie rozebrane i wyczyszczone -wszystko bylo OK . okazalo sie wystarczylo podkrecic sruby regulacyjne przy kolach. jedno nacisniecie pedala nie wystraczalo zeby wypchnac daleko cylinderek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. w mojej reni 103-14 zablokował się dziś hamulec na prawym kole. po odpowietrzeniu ujechałem może z 50-60metrów i znów się zblokował. Po wykręceniu śruby odpowietrzającej mogłem dopiero zjechać. Pomocy. Płyn był nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadacze renóweczek. Potrzebuję do mojej 103-14 taśmy od hamulca recznego i uszczelniacze na cylinderki. Proszę o jakieś namiary na te części lub ile was to kosztowało. Pilne. Potrzebne od zaraz. po za tematem, KUPIĘ KATALOK CZĘŚCI I KATALOG Z PODZESPOŁAMI DO MOJEJ RENI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekbud    16

Witam

Mam prośbę i to pilną Jestem posiadaczem ceresa 85 MWM. Niedługo przegląd a tu hamulce znikneły nożne. Ręczny działa. Zauważyłem wyciek płynu w okolicy deski rozdzielczej. po zdjęciu wyświetlacza z prawej i lewej strony są Pompki (cylinderki ja 3p) to z tamtąd wycieka płyn zarówno z lewej i prawej. I teraz mam pytanie czy to są pompki hamulcowe czy może jakiejś wspomagające. Jestem ciemny w tym temacie dla tego moż ektoś doradzi jak to się nazywa  bo widziałem zestaw naprawczy do pomki hamulcowej i do cylinderka hamulcowego. z góry dziękuję

a i jak odpowietrzyć w ceresie hamulce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Przy pedałach są pompki, jak płyn z nich wyciekł to do regeneracji lub wymiany całe.

Co do odpowietrzenia, to dość normalnie jak hydrauliczny układ hamulcowy. Szukasz odpowietrzników na cylinderkach hamulcowych i nimi odpowietrzasz, robisz to w dwie osoby.

Jedna pompuje, a druga z kluczykiem , wężykiem i zbiorniczkiem na płyn operuje odpowietrznikiem.

Najpierw zajmij się pompkami, bo musisz najpierw kupić zestaw naprawczy, a to może chwile zająć w zależności od sklepów w twojej okolicy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekbud    16

mówisz że przy pedałach ( to napewno w ceresie 85)

a co z tymi (cylindekami czy jak to zwać) po lewej i po prawej stronie  wyświetlacza ( w kabinie widać je jak zdejmę obudowę i wyjmę ekran wyświetlacza one są dość głeboko usadowione i jest do nich trudny dostęp). Zauważyłem że jak wlewam płyn hamulcowy ( za wyświetlaczem jest zbiorniczek) to przy nich jest przeciek  i teraz pytanie (bo zakładam że to  są te pompki hamulcowe). Czy do obywdu sa takie same zestawy naprawcze czy  są różne. Odpowietrznie Dość normalnie ( obcykany to ja nie jestem dopiero się wdrażam), właśnie a gdzie są te odpowietrzniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    951

to są pompki hamulcowe,

obie są takie same, prawdopodobnie idzie dopasować je od u360 po drobnych przeróbkach, nowe koszt z tego co pamiętam ok. 150zł/szt

trochę dziwne że obie padły na raz, może gdzieś masz pęknięty zbiorniczek czy przetartą rurkę

odpowietrzniki z pewnością są na cylinderkach przy kołach


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekbud    16

witam. wreszcie zabrałem sie do naprawy i jet lipson. zakupiłem zestay naprawcze 80 zł na 1 pompkę. założone poskręcane i bach kolanko przy zbiorniczku pękniete ale idzie dopasować od samochodowego węża. zalałem płynem i zacząłem odpowietrzać. poluzowałem odpowierzniki wcisnąłem pedał i zrobiłem nadciśnienie w zbiorniczku ( niewielkie) tak aby było szybciej. następnie odpowierzyłe jeszcze pedałami by się upełnić czy będzię dobrze. Było oki płyn juz nie przeciekał ale hamulców nadal brak ( dodam że ręczny jest). teraz pytanie czy tacze już padły czy może jest regulacja ( widziałem niewielką regulację przy pompkach, tam reguluje sie ten pręcik co jest wciskany w pompkę). Czy też może płyn musi dotrzeć do tych tarcz moę tam tez jest jakiś ustrojstwo.

Z góry dziękuję za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Z tego co opisujesz to źle odpowietrzyłeś w dwie osoby jeden popuje drugi luzuje odpowietrznik przy wciśniętym pedale i zakręca przy wciśniętym i znowu pompuje i tak do skutku aż wyjdzie powietrze, dla każdego koła tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekbud    16

dzięki za odpowiedź. Mam wątpliwośc jeszcze co do prawego koła. lewy hamulec po ich rozprzęgnieciu natomiast leci w pogłogę  a płyn wycieka z odpowietrznika czyli powinno być git mimo to po zakręceniu i puszczeniu pedały przy następnym wciśnięciu pedał znowu wpada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

A jak szybko wciśniesz albo kilka razy szybko to też leci do spodu? Być może coś nie tak z pompka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcins1315
      Cześć 
      Mam problem z Renault 133.14 otóż nie kręci mimo nowego akumulatora oraz rozrusznika . 
      Zgasiłem go dzień wcześniej i wszystko było okej . 
      Co mogło się stać ? 
    • Przez radeek
      Potrzebna informacja co oznaczają dwa  błędy 134 i 156.
      Renault Ares 815 rz (powershift) 
      Ciągnik tak jakby się zblokował (jakby na biegu został, koła stoją) nie reaguje na rewers, po zgaszeniu nie odpala, (jedynie na krótko odpali)  hydraulika działa ;podnosci itp.  
    • Przez wieslawa_olo
      Witam. Prośba o pomoc odnośnie diagnozy awarii. Renault Ares550RZ. Włącza się buzer (kontrolka stop + kontrolka niskiego ciśnienia oleju hydrauliki). Hydraulika całkowicie odłączona, odcięta całkowicie jazda. Na początku po zgaszeniu i ponownym odpaleniu hydraulika łapała i można było ruszyć najlepiej na niskim polowym biegu. Teraz buzer piszczy przez cały czas. W ciągniku było mało oleju w hydraulice, poniżej stanu. Gdzie teraz szukać przyczyny?  Pompa raczej nie bo jak buzer gasł to hydraulika wstawała do działania. Czy to może być tłumik drgań? Jak po kolei zabrać się do wyjęcia tłumika? Co trzeba rozpiąć do rozpołowienia Aresa? może ktoś już to przerabiał i podpowie? 
    • Przez Tvarit
      Witam!  Renault 103.54 ehr. Na jałowym biegu nie opuszcza ani nie podnosi, po dodaniu gazu na ok 1200obr. Zaczyna opuszczać i podnosić. Jak jest zimna wolno ale na jałowym podnosi i opuszcza. Była wyjmowana pompa oleju, dolany olej i wymienione filtry-po tym na początku skakał podnośnik teraz taka sytuacja. Może ktoś z Was coś doradzić? 🙂 Nie mam pomysłu, słychać w rozdzielaczu jakbybyło coś zdławione bo słychać przepływ oleju. 
    • Przez RadekWro
      witam , podczas pracy aresem 630 rx wałek wom zatrzymał się, na pulpicie napis STOP , brzęczyk oraz kontrolka ciśnienia na skrzyni. Silnik odpala , poza tym ciągnik nie jedzie, nie ma wspomagania,nie działa wom ani podnośnik. Czy przyczyną jest pompa hydrauliczna? Dziękuję z góry za pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj