Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mniej więcej to że jeśli naprawa wymaga podłączenie się do komputera ( a tak często jest) to tylko serwis ma oprogramowanie i bywa też problem z np kluczami bo są niestandardowe, jeśli sąsiad takich nie ma to nic nie poradzi a jak ma to mu zazdroszczę :)

Opublikowano

Kolego daj jakis przyklad naprawy JD z uzyciem niestandardowych kluczy. Wydaje mi sie ze troche masz racji z serwisem ze tylko serwis naprawi ale tak do konca to chyba nie chodzi o klucze i komputer tylko o wiedze i doswiadczenie bo komputer tak naprawde to tak czesto nie jest potrzebny chyba ze chodzi o jakies kalibracje a same kody bledow to w premiumkach odczytujesz bez komputera. A w sumie to co napisales dotyczy nie tylko JD ale wszystkich zachodnich wsolczesnych marek wiec co bys nie kupil ze wszystkim jest tak samo tyle tylko ze do JD ten serwis za czesto nie przyjezdza.

Opublikowano

Rozmawiałem dziś z gościem (właścicielem) ciągnika JD 6630 Premium i mówił, że przy orce z pługiem 4 obracanym pali średnio 23-25 l na godzinę. Trochę mnie to zszokowało, że taki nie duży ciągnik tyle pali.

Opublikowano (edytowane)

Przykład... Jak na jesieni kupowałem sznurek do prasy obok sprzedawca rozmawiał z innym klientem chyba się znali i ten klient opowiadał że jak robił agregatem padła mu pompa, najpierw chciał zobaczyć co się stało ciągnik był już po gwarancji więc chciał rozkręcić ale utknął dość szybko na jakiejś śrubie ( nie mógł znaleźć klucza do niej ) poza tym to nie 60 wiec żeby było szybciej bo mu się do siewu rzepaku śpieszyło wezwał serwis

Przyjechali szybko i jeśli dobrze pamiętam wymienili pompę, nie pamiętam ile zapłacił dokładnie więc się nie wypowiadam żeby nie wprowadzać w błąd pamiętam tylko że uznałem że to dużo

 

Kolego murtek3 mój sąsiad przesiadł się z Ursusa 1224 na JD 6430 więc ta sama moc i on mi mówił że ten nowy JD pali tyle samo co stary Ursus raz nawet jeździliśmy mu zawieźć ropę na pole bo nie miał na czym wrócić :D więc to co Ci gość opowiadał może coś w tym być Na godzinę ??

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano

Kolego murtek3 mój sąsiad przesiadł się z Ursusa 1224 na JD 6430 więc ta sama moc i on mi mówił że ten nowy JD pali tyle samo co stary Ursus raz nawet jeździliśmy mu zawieźć ropę na pole bo nie miał na czym wrócić :D więc to co Ci gość opowiadał może coś w tym być Na godzinę ??

Chłopie weź poczytaj troszeczkę na temat budowy tych silników, czym się różnią i dlaczego i dopiero później głoś te swoje farmazony... A jak już uznasz, że wiesz o czym piszesz, to wybierz JEDEN temat uznany przez Cibie za najbardziej stosowny i tam to napisz.

Opublikowano (edytowane)

Wiem ze różnice są ogromne ( common rail, elektronicznie sterowane wtryskiwacze, chłodnica powietrza dodatkowy obieg spalin a pewnie i tak o czymś zapomniałem w JD ) ale silnik Ursusa był opracowany chyba z 30 lat temu a mimo to Ursusy i JD maja porównywalne spalanie jedyna przewaga JD to to ze spełnia emisje spalin i ma wyższe momenty obrotowe

Więc dla mnie to jest porażka

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano

No i zbiornik Ursus ma mniejszy a przecież każde dziecko na wsi wie że zbiornik paliwa jest projektowany na 10 h pracy ciagnika :D .Swego czasów wyznawców tego poglądu (naprawdę olbrzymia ilość) wprowadzałem w konsternację pytając czy na pewno Zetor Forterra 8641 spala o 10 l/h więcej od Ursusa 5714 (180 vs. 80 l) no a teraz mają dodatkową zagwozdkę-no bo jeżeli Fendt jest taki oszczędny (a przecież każde dziecko wie ze jest )-to dlaczego w takiej serii 300 (było nie było zaczynającej się od raptem 90 KM)ma ponad 200 litrów ?:D

Opublikowano

Hello everybody :) Ludziki mam pytanko, silnik w modelu 6330 różni się od silnika w 6430 tylko oprogramowaniem, czy może są jakieś zmiany konstrukcyjne? Ogólnie dziwna sprawa, 6330P i 6430P maja takie same parametry, ale różnią się troszkę wymiarami. Natomiast jeśli byśmy porównali zwykłe 6330 do 6430 to udzwig mają różny ale wymiary takie same. Wie ktos coś naten temat? Może kolega unki zdradziłby troszkę tajemnicy zawodowej :P

Opublikowano

Trochę Kobiecego poglądu wprowadze wam w temat JD 6330 . Kupiłam taki ciągnik w 2008 do dziś ma zrobione 1500 mth . Do 500 mth spalal dość dużo , ale potem mu przeszło i jest moim zdaniem ok. W Prasie Krone 1500 VARIO na całym baku (165 litrów ) Pracuje dwa dni po 11 h na on stop ! W orce orze 4 h w 5 godzin plugami Ibis xxl Grudziądz obrotowymi i spała MAX 80 litrów . najgorzej jest zima jak pracuje tylko przy zadawaniu pasz w gOspodarstwie , wtedy bak paliwa znika bardzo szybko ! ( ale jest możliwe ze na tym paliwie pracują jeszcze sąsiadów maszyny bo nie jestem w stanie tego sprawdzić ) . awaryjnosc JD 6330 w moim przypadku jest zerowa nic się nie popsulo ! Od skończenia gwarancji serwisujemy go sami .

Ja jak wybieralam traktor brałam dwie marki pod uwagę Fenda i JD . Wnioski moje były proste . 1. Cena Fenda o 10000 euro większa. , 2 . Serwis w przypadku Fenda mój ulubiony Korbanek ( Odradzam ta firmę) a JD oferował mi mocno rozbudowany serwis firmowy 3.obsługa tura - i tu przewarzyla decyzja na szale JD , bo jak pone bałam oglądać JD to tura bez problemu byłam w stanie bez szarpania się podłączyć i odłączyć , idealnie na każdej nawierzchni się odlancza oraz ma fajne multi zloncze i kobieta daje sobie radę! Przy fend tur się wogle niechcIal podlanczac i zloncze to mega porażka a tur był z najwyrzszej pułki. Cena za takie zloncze jak w JD 10000 zł 4. JD jest na ramię fend na pól ramię a do tura Ciągnik z rama zdecydowanie lepszy .

Inne marki odrzucilam z powodu ciężkiej obsługi technicznej a u nas w gospodarstwie na tym ciągniki musza pracować kobiety .

Opublikowano (edytowane)

TLS (tylko w komplecie ze skrzynia biegów 24/24 40 km/h) razem 4267€

 

Edytuję tego posta ponieważ podana cena jest ceną za skrzynię 24x24 + TLS ale jakby to powiedzieć "ciągnika bez skrzyni" bo PQ+ kosztuje 2030€ (+ - 200€) czyli dopłata do skrzyni 24x24 i TLS wynosi 2237€- licząc po kursie z dnia 25.12.2011 i po promocyjnej obniżce 5% trochę ponad 8000zł.

Edytowane przez danielhaker

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez patrykb2736
      Mam problem w swoim JD gotuje mi się płyn w cięższej robocie. Wywaliłem termostat, Wisko sprawne, Chłodnica wyczyszczona. Dla przykładu w paszowozie temperatura nie przekroczy 4 kresek.Zapinam pług czy talerzowke 30 min pracy i zagotowany.Mial ktoś może podobny problem?
    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam pytanie jakie ciśnienie powinienem nabić do hydroakumulatorow przedniej osi jak i amortyzacji kabiny w john deere 6430 premium
    • Przez John6600
      Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 
    • Przez Krzychu147
      Witam wszystkich mam problem w John Deere 6530 premium. Ciągnik wywala błąd ECU 627.01 na zimnym kręci dobrze ale nie może zapalić.Jak jest ciepły pali dobrze co może być.
    • Przez Przemek7
      Błąd w ciągniku jak to naprawić?


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v