Skocz do zawartości
MICHAEL32

John Deere 6330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
MICHAEL32    0

Chce kopić ciągnik john deere 6330 i nie mogę się zdecydować słyszałem rożne opinie nie wiem jak awaryjność spalanie itd zastanawiam się czy warto wydać na wersje premium jeśli ktoś ma te maszynę proszę o informacje ????

Edytowano przez andrzej2110
Caps Lock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sydney    32

Ja myslę, że jak brać JD to tylko w wersji premium, inaczej lepiej wziąć inną markę i dobrze go wyposażć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MICHAEL32    0

1. Caps lock

2. Zły dział

3. Na ile ha??

bedzie chodzil w transporcie i uprawial 50h Ale nie wiem czy jest warty tych pieniedzy nie wiem jak awaryjnosc i jak spalanie slyszalem rozne opinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

na pewno będzie dobrze służył tylko będziesz musiał się przestawić z litrów na galony ale to tylko w spalaniu.. ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    557

bujda na resorach, dobrze obciążony JD wcale nie spali więcej od tak samo obciązanej maszyny innej marki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale za to przy niepełnym bądź minimalnym obciążeniu spali;) i tu tkwi szkopuł (tak mi w każdym razie mówią jeleni użytkownicy, to w roli zabezpieczenia przed falą krytyki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    12

Co znaczy spali więcej? Ile wiecej? Ktoś badał z miarką spalanie tych ciągnikow, czy to tylko zasłyszane opinie? A jezeli spali dużo to w jakiej to maszynie? Ja jakoś mam parę testów ciągników tej mocy i w spalaniu JD nie jest najgorzej, zawsze plasował się w środku stawki z tego co pamietam. Wiadomo jak w testach wszystkie ciągniki z tą samą maszyną chodziły.

A tak w ogóle kto ma czas na sprawdzanie spalania, jak mam robote do zrobienia to zalewam i jade a nie sprawdzam ile nalałem? Macie liczniki litrów w domowych CPN że wiecie ile nalaliście do baku, bo podejrzewam że te wszystkie obliczenia są pi x drzwi, a na koniec spuszczacie wszystko paliwo, pewnie nie.

Więc takie badanie jest do bani, a głupotą mówienie potem że spali dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No Ja akurat mierzę ile zalewam i nie muszę spuszczać wystarczy że raz zalejesz do pełna a po pracy znowu do pełna i już wiesz ile ubyło;d napisałem to co wyżej ponieważ jeden znajomy po jeleniu kupił teraz Deutza a drugi Case itp.(wcale nie napisałem że jeleń jest żłopem )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

A mój kuzyn po dwóch Case (Magnum) kupił JD biggrin.gif -ale ja nie twierdzę że Case potrafi wypić-tylko baczek na dzionek biggrin.gif .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy ile dzień ma godzin;)

Kolego jak się dobrze postarać to i baczek na dzień nie starczy ale ja liczę paliwo na litry nie na baki :D

A i ulubiony cytat z rozmowy z fanatykiem

"

-to ile w końcu pali proszę Pana

-ile się wleje to się spali "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

No wiesz-baczek ma jedyne 600 l-nie o to chodzi jednak-ja też bardzo lubię te Magnumy ale zdaniem kuzyna troszeczkę awaryjne czasami być potrafią-kupił teraz tego 150 KM JD niejako na próbę-jeżeli się sprawdzi to być może będzie zmiana warty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wiesz-baczek ma jedyne 600 l-nie o to chodzi jednak-ja też bardzo lubię te Magnumy ale zdaniem kuzyna troszeczkę awaryjne czasami być potrafią-kupił teraz tego 150 KM JD niejako na próbę-jeżeli się sprawdzi to być może będzie zmiana warty.

Wiesz jak rozpędziłem Pumę 220CVX hamownią na WOM tak że się Boost włączył i wydusiłem z niej 248 na WOM (to więcej niż dane fabryczne przewidują) to komp pokazał 48 l/h :):) a Quadtrac 535 potrafił pokazać więcej na kompie w ciągniku :) ale nie w tym rzecz;)postaram się unikać tego typu dysput w przyszłości bo są rzeczywiście niekonstruktywne :) spokojnej nocy

 

to ja znam lepszą sytuacje bo rolnik ma 3 JD i teraz już kupił NH-da.

aż mnie korci...

 

bo to jest tak :

 

"

-to ile w końcu pali proszę Pana

-ile się wleje to się spali

"

ale już więcej nie będę obiecuję :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MICHAEL32    0

bujda na resorach, dobrze obciążony JD wcale nie spali więcej od tak samo obciązanej maszyny innej marki

no tak ale nadal nie wiem czy lepiej kupic z osia resorowana czy bez Nie wiem jak z awaryjnoscia Mowia ze JD to JD ale nie mialem nigdy wiec nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak dużo transportu warto jak mało do przemyślenia (nie wiem czy w Jeleniach tak jak w Case jest oś aktywna która dociąża przód na polu w czasie pracy jeżeli tak, a to zaraz Ci koledzy Johndeere-owcy powiedzą, jeżeli jest to warto nad nią pomyśleć bo poprawi przyczepność )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamj24    8

Co do osi to jak masz daleko do pola lub ciągnik będzie jeździł w transporcie to warto wziąć TLS, jeżeli tylko do pracy w polu to nie ma co dopłacać. TLS sprawdza się przy większych prędkościach od 20 km/h a po polu z maszynami takimi nie jeździmy. Ja nie mam i trochę żałuję bo ciągnik skacze na drodze. Co do tego, że ktoś ma jelenia i kupił drugi ciągnik inny to osobiście też mam jelenia i drugi pomocniczy kupiłem deutza, bo mi się akurat podoba i nie ma nic wspólnego ze spalaniem. Na wybór drugiego ciągnika wpływ ma wiele czynników takich jak do czego ma być ciągnik, cena itd jest jeszcze coś jak chęć sprawdzenia innej marki. Podobnie jest z kupnem kolejnego samochodu jedni przywiązują się do jednej marki inni poznają różne marki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL0905    1

Ja mam 6330 Comfort , zrobiłem nim 250 mth od maja i jestem dardzo zadowolony,:D jak narazie żadnych problemów,po za małym błedem fabrycznym,Żarówka wypaliła w obudowie od reflektora dziure i spadła na akumulator i tam również wypaliła dziure, powodem był odstający kabel w masce który podczas podnoszenia maski wyrwał żarówke z obudowy, po za tym żadnych problemów, serwis przyjechał wymienił klosz, żarówke, obudowe i akumulator.

Spalanie ok 8 l w lekich pracach i obrotach tak do 1900.

koło 10 pali mi w rolce i transporcie, podczas orki z 4 obrotowymi vogel-noota 4x50 spalił 15 litrów na godzine przy obrotach okolo 2100, ale hektar w godzine na takiej wmiare lekkiej IV klasie spokojnie sobie klade , jak troche lżejsza ziemia to ok 1,3ha na godzine połorze

 

Nie wiem czy to jakies wygórowane spalanie. zetor fortera 11441 w 4 obrotowych pali ok 17 l na godzine i ma cięzko hektar połozyć w godzine

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Manio1523A    0

Ja bym brał tego JD. U nas niedaleko mają JD tylko 6430 i są z niego zadowoleni. Ja uważam że ciągnik pali tyle ile się od niego wymaga. Wiadomo że w transporcie czy w lekkich pracach spali mniej, a w orce czy agregacie spalanie będzie większe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JD to bobre maszynki :D mój ojciec ma trzy sztuki i tak jak kolega wcześnoie napisał ze jesli jest dobrze obciązony to wcale dużo nie palą a jesli chodzi o awaryjnośc to żadko kiedy sie zdarza żeby coś sie popsuło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JELONEK09    1

bedzie chodzil w transporcie i uprawial 50h Ale nie wiem czy jest warty tych pieniedzy nie wiem jak awaryjnosc i jak spalanie slyszalem rozne opinie

Najlepiej pojedź do najbliższego dealera JD i porównaj sobie wersje comfort i premium. dodatkowo weź kilka kontaktów do rolników którzy już jakiś czas użytkują takie traktorki. jakiś czas temu tak samo zrobiłem. powem ci taką rzecz, pomiędzy wrsją comfort a premium jest różnica ok 6000 euro, jezeli amortyzacja przedniej osi to kolejne 3000 euro na górkę. czy naprawdę warto wydawać tyle kasy więcej za parę niekoniecznie potrzebnych dodatków niektórych pewnie nigdy nie wykorzystasz. kupiłem comforta, ma wszystko co potrzebne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZAWANSOWANY    0

Ja bende brał john deere 6330 comfort???? co wy o nim sondzicie ile pali w transporcie w orce??? czy jest dobry do tura??? bo głównie przynim by pracował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    79

Ja JD to tylko za dopłatą bym wziął :D

A tak bardziej serio: to prawda że są komfortowe i rzadko się psuja ale jednocześnie to smoki na paliwo ( poczytaj sobie i popytaj właścicieli ) i mają drogie części i serwis a tylko serwis może je naprawiać tak więc na dłuższą metę JD wychodzi drogi w eksploatacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×