Skocz do zawartości
xdxaxmxixaxnx

Padła hydraulika w MTZ82

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie

Przez tydzien nie odpalalem MTZa a gdy go uruchomilem okazalo sie, ze prawie nie dziala hydraulika. Tydzien temu bylo wszystko ok, a teraz jak chcem podniesc tuz albo cos zrobic turem, to przy max obrotach podnosi sie, ale w tempie 1cm/min. Olej jest, pompe wymienialem latem. Zawor przelewowy w rozdzielaczu 3sekcyjnym jest troche wyrobiony, ale nawet jak wyjme calkiem z niego sprezynke i ten grzybek to nie robi to roznicy w dzialaniu jak jest zawor do konca wkrecony ze sprezyna. Wykrecilem jakis zawor z rozdzielacza od TUZ (patrz zalacznik) i wyglada na sprawny, skrecilem z powrotem i dalej nic. Pompa olej podaje, bo jak poluzuje zawor to przeciska sie olej po gwincie. Nie mam juz pomyslu co moze byc. Pomozcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


tomek73    188

W zaworze trzy sekcyjnym pod tym zaworem co się z góry reguluje ciśnienie jest jeszcze jeden,od dołu.Masz z dołu dekielek na dwie śruby 10 na klucz 14,odkręć je weź śrubę 10 wkręć od dołu i wyciąg zawór,poczyść ewentualnie zakręć rozrusznikiem,żeby trochę oleju wyleciało.Poskładaj i to wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


patrykfor    1

kolego ja tez mialem taki problem ze nie działało i sie okaza ze w rozdzielaczu jest taki mały zaworek i on sie rozleciał tak mysle ze tez to ci sie stało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
    • Przez kuba3120
      Witam wszystkich, opiszę mi ktoś połączenie tego alternatora z regulatorem, poniżej fotki, pozdrawiam  
       


×