Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O bardzo ciekawie 6834 skrzynia 24x24 a w 8034 skrzynia 40x40 to juz jest szok normalnie i do tego te opony w standardzie 440 i 540 wkoncu Ursus posłuchał podpowiedzi. Ciekawe jeszcze jakie rewersy maja ale podejrzewam ze 8034 ma napewno elektrohydrauliczny. No i teraz juz wiadomo co to za ursus jest na tej fotce zapowiadajacej Agro-Show to napewno jest 8034.

A nie doczytałem w 6834 mechaniczny rewers i brak wzmacniacza a w 8034 elektrochydrauliczny ze wzmacniaczem no i do tego klima w standardzie. Jak nie przesadza z cenami to bedzie na nie duzo chetnych napewno ;)

 

Patrzac po danych technicznych mam dziwne wrazenie ze 6834 ma taki most tylny i skrzynie jak w Famrmtrac-ku 690dt ten sam udzwig podnosnika ta sama ilosc biegów rewers mechaniczny sprzegło 2 stopniowe co w policencyjnych jest dosc dziwne i do tego WOM 540 i 540E ale jak to mozliwe ze Ursus z Farmtrac-kiem by współpracował? ;) Chyba ze Farmtrack kupuje gotowe mosty i skrzynie ale tego to ja nie wiem

Opublikowano

Ku mojemu zaskoczeniu oglądając na żywo URSUS 6824 Mido, i mając obok Zetora Proxime oraz Farmtraca zdecydowanie najlepiej prezentował się z zewnątrz Ursus.

Jak zrobią mu skrzynie mechaniczną z rewersem oraz elektrohydrauliczną z 40 km/ha, z dobra hydrualiką, udźwigiem to Ursus może bardzo mocno zawojować.

Wystarczy, że wyposażeniem i opcjami się rozszerzą a bedą mogli pchać się w rynek.

Opublikowano

URSUS 8034 Mido - patrząc na wyposażenie może sporo namieszać,skrzynia, ehr, udzwig, pozostałe wyposażenie...Zapowiada się światowe wyposażenie jak na tę moc. Jeszcze szyberdach niech dodadzą (pod łądowacz dobre).

 

Ciekawe czy Ursus wprowadzi jakieś 6 cylindrówki od 120 KM zwyż jeszcze.

No i ciekawi mnie wygląd zewnętrzny i materiał w środku, przestronność kabiny.

Opublikowano

Perkins ma już w ofercie silniki serii 1200 (4 lub 6 cyl.) spełniające najnowsze normy TIER 4, więc problemu nie ma:)

Co do tych 2 nowych modeli to nie spodziewałbym się jakiś skoków jakościowych jeżeli chodzi o kabiny- pewnie Metalfach zrobi je na zlecenie U.

Opublikowano

TAaa jak tak wygląda podejście do klijenta jak przez ursusa na targach to ja im sukcesu nie wróże. wszystkie ciągniki zamkniete a pogadać z kimś to trzeba było się prosić no i o tych nowych nic nie wiedzieli ważnegto czyli nikt nie znał ceny.

Opublikowano

Pomimo tego, że nie jest jeszcze w ofercie to jakieś szacunkowe informacje odnośnie cen powinny być podawane. Nawet cena zawyżona, aby potencjalny kupiec mógł się miło rozczarować idąc kupić ciągnik do dealera.

Mi na stoisku Ursusa nie podobał się ubiór. Dali Panom czerwone kurtki, zapewne było im niezbyt komfortowo w taką ciepłą pogodę. Przedstawiciele innych firm nosili doskonale skrojone garnitury i to mi się podobało.

No i jeszcze kwestia zamkniętych ciągników, gdzie nie było wiadomo kto ma lub gdzie jest klucz.

Opublikowano

A dziwisz się? W Kielcach jakiś frajer roz... szybę w 3724, możecie mu teraz podziękować za zamknięte kabiny:)

Chyba że farba w kabinie 8034, ta beżowa słabo trzyma i bali się że wyjdzie spod spodu szarość plastików Landini:D

Swoją drogą. niebieski Grammer w czerwonym ciągniku??

Opublikowano

Byłem wczoraj na stoisku URSUSA w Bednarach i szczerze mówiąc to jestem rozczarowany tym co zobaczyłem. Jeśli to wszystko ma iść dalej w tę stronę to URSUS raczej nie zdobędzie wielu klientów. Z tego co patrzyłem to ten prototyp 8034 ma np mniejszy udźwig podnośnika niż 8024 a wg mnie powinno być wręcz odwrotnie. To na tyle tak na gorąco

Opublikowano

Zamknięta kabina za dużo nikt nic nie wiedział. Wydawało mi się że to była najlepsza okazja by poznać opinię przyszłych użytkowników na temat tego ciągnika. Wystarczyło by np poprosić o wypełnienie ankiety co się podoba co by się chciało zmienić. Jedyna okazja. Może się mylę?

Opublikowano

Widzieliście te zdjęcia projektu Ursusa 1684? Po prostu świetny ten ciągnik będzie, duże szyby przez co będzie wręcz idealna widoczność maska też super, niczym nie przypomina 1674 po prostu coś nowego i ładnego. Ciekawe czy ten Ursus będzie miał tą bezstopniową skrzynię CVT?

Ps. zdjęcia znajdziecie na stronie Ursusa w zakładce "sympatycy", nie chcę podawać linku bo może to być uznane za reklamę wiec sami wiecie.

Opublikowano

ładny ten ursus nowy , zetor teraz przynim to pikuś i nietylko zetor . Środek kabiny jest naprawde ładny, wyrazisty,rewers EH.Ursus niema się czego teraz wstydzić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v