Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to proponuje sie zorietowac w cenach ciagnikow i powiedziec mi za ile mozna juz kupic taki sam ciagnik jak ursus w tym samym wyposazeniu i jaki mozna kupic za cene ursusa np 8024 z jakim wyposazeniem ???

 

Mam juz dosc tych pseudo fanatykow raczej juz tu nie bede zagladal poki co sie nie poprawi w ursusie ale raczej jestem zdania ze podzieli los Bizona stety albo niestety NH tez ladne ciagniki robi :(:(

Opublikowano

Panoczku obrazanie uzytkownikow wiaze sie z pewnymi konsekwencjami kazdy ma swoje zdanie.

Sentyment a kalkulacja swoja droga chyba masz jeszcze trochu za malo latek zeby o tym porozmawiac.

A porownanie ciagnikow dam jutro i nie bojta sie szczegolowo wypisze jaki ciagnik co posiada i za jaka cene.

Opublikowano

Ja jeszcze pozwolę sobie wrócić do wątku na temat 'polskości' wyrobu Farmtrac. Tu jest fragment wiadomości od pana z siedziby w Mrągowie: "Z wymienionych przez Ciebie modeli produkowanych w Mrągowie, żaden tak naprawdę nie ma związku z Indiami.

Zarówno wcześniejsze Ft 80/675 jak i 685, 690, 7100, są w 100% ciągnikami projektowanymi przez inżynierów z Mrągowa. Co więcej, fabryka w Mrągowie zaopatruje w te modele wszystkie trzy fabryki naszego koncernu - w ogóle jest jedyną w koncernie która ma w ofercie wersje kabinowe ciągników. Oczywiście Escorts produkuje w Indiach ciągnik klasy Ft 80, ale jest to uboższa wersja, platformowa, z napędem przeważnie 2Wd, o typowym designie Forda, z innym silnikiem.

A jaki jest wkład koncernu Escorts w naszą działalność? Najważniejszym wkładem jest finansowanie naszej działalności, gdyż jest to potężny kapitał, gwarantujący nam finansowanie wszystkich projektów, bez konieczności zaciągania krtedytów w Polsce.

Kolejną "dobrocią" płynącą od Escorts są globalne zakupy podstawowych podzespołów dla trzech fabryk dzięki czemu otrzymujemy najkorzystniejsze warunki cenowe (np. od Carraro, Perkinsa)."

 

Tak więc jest to praktycznie to samo co teraz Ursus, tyle, że Escort chętnie finansuje Farmtraca, a Bumar Ursusa już nie :(

Opublikowano

jest jeszcze jedna róznica gdy teraz Escort ma farmtraka dąży do nowych modeli silników i uznanych podzespołów a jak bumar mial ursusa to rozważali zamknięcie ursusa :( oby ursus się odrodził

Opublikowano

To ja nie wiem co dla was jest wyznacznikiem ojczystej maszyny, czy to kto sporządził jej projekt, stworzono prototyp, przechodził testy homologacyjne, czy to skąd ciągną kasę na jego późniejsze opracowanie w Polsce :( Jak dla mnie to ten FT z Indii, a ten z Polski to całkiem inne ciągniki. Zresztą co tu dyskutować na tak niszowy problemy jak pochodzenie ciągnika. Grunt, że dobrze rokuje na kolejne lata :(

Opublikowano
A jaki jest wkład koncernu Escorts w naszą działalność? Najważniejszym wkładem jest finansowanie naszej działalności, gdyż jest to potężny kapitał, gwarantujący nam finansowanie wszystkich projektów, bez konieczności zaciągania krtedytów w Polsce.

Kolejną "dobrocią" płynącą od Escorts są globalne zakupy podstawowych podzespołów dla trzech fabryk dzięki czemu otrzymujemy najkorzystniejsze warunki cenowe (np. od Carraro, Perkinsa)."

 

I wszystko jasne dlaczego Farmtraki są takie tanie. Gdyby im zabrać dofinansowanie z Indii i gdyby kupowali podzespoły po takich cenach jak Ursus to cena końcowa wyszła by taka sama jak Ursusa albo i większa.

Opublikowano

Widziałem jak robili film o ursus'ach (Ekipa Ursus'a) i jakiś koleś się pytał o moc 6824 a ja odpowiedziałem,ten co robił wywiad zapytał się o coś jeszcze i powiedział że wywiad zrobi,a za to dostałem notes :) Ten wywiad będzie na Ursus.com.pl i wiele innych wywiadów na temat tej marki,ma być jeszcze chyba profesjonalny film przedstawiający Ursus'a.A więc tak jak widzicie coś się zaczęło i wreszcie robią reklamę :)

Opublikowano

Czekamy i oby był klasą samą w sobie która rozłoży Case-y Jelenie i Fendt-y a przynajmniej Farmtrack-i, Farmery, Polmot-a H, Pronary.

Jak zaprezentują w końcu coś mądrego to sam wymienię styranego już trochę 2812 na nowego Ursusa... a nie jakiegoś zachodniego niepatriotycznego gniota. :)

Opublikowano

Jestem ciekawy jak się będzie sprzedawał Ursus?Zainteresowanie niwwątpliwie jest ale cena też nie rozpieszcza ;) .Jeśli zrobią obniżke w co wierze to będzie git ;[

Jest relacja filmowa z targów!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v