Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może mogą mieć też inny problem, nie wiem nawet jak się ta klimatyzacja w ekstremalnych warunkach spisywała. Jeśli nie za bardzo może ją zmienili? Ursus i tak naszego rynku nie traktuje priorytetowo. Skupiają się na tym co największe zyski przynosi czyli na Afryce. Dlatego tu póki co myślą że jest sytuacja stabilna, poza tym ja i tak czekam na ciągniki oparte o większość podzespołów ich konstrukcji. Co z tego że ciągnik nie jest drogi w zakupie skoro skrzynia włoska i części nadal drogie. Ostatnio miałem nie miłą niespodziankę z moim agroplusem i potrzebna była mi tylko końcówka WOM naprawdę nie spodziewałem się że oryginał będzie kosztował aż tyle...

Carraro skrzynie produkuje w Indiach ale pomimo tego pewnie ceny i tak włoskie.

Opublikowano

75km mi przestawili, że ciągnie od dolnych obrotów, ale co konkretnie zrobili to warszawiaki Ci tego nie powiedzą.

Dzwoniłem ostatnio o przestawienie 100km perkinsa to z tego gówna nie da się nic zrobić. Powiedzieli mi to zarówno z warszawki jak i pewna firma podnosząca moc w ciągnikach (również z mech. pompą wtryskową)

 

Także trzeba się pogodzić z myślą, że ten silnik to jedno wielkie GÓWNO, którym nie da sie normalnie jeździć, bo poniżej 1500rpm nie ma w ogóle siły, czyt. dopóki nie wdepniesz gazu w podłogę nie pojedziesz.

A mało pali jak pyrka na niskich obrotach i ma lekko, jak dostanie obciążenia to SMOK na paliwo...

 

Dziękuję, że odpisałeś.

 

Ja dopiero piszę, bo nie mam czasu zerknąć na forum między innymi dlatego, że pali to właśnie tyle że nieekonomicznie jest tego używać i muszę starymi wszystko robić a brakuje mi właśnie trzeciego ciągnika mimo że teoretycznie go posiadam.

 I nawet jak ktoś powie, że wydaje mi się bo nim więcej zrobię biorąc pod uwagę hektary na godzinę, to ja odpowiem - wydaje się komuś kto tego wynalazku nie ma :)

 

A wracając do sprawy to przez telefon te kilka firm do których dzwoniłem twierdzi, że da się z tym coś zrobić, ale możliwe że tylko tak mówią, bo pogadać każdy sobie może ...

Jedni nawet cos trochę powiedzieli mimo że przez tel.(chyba chcieli dać do zrozumienia że znają się na rzeczy, a czy się znają to nie wiem heh), mianowicie twierdzą, że trzeba przestawić rozrząd by zminimalizować wpływ wewnętrznej recyrkulacji spalin na duszenie się silnika podczas wchodzenia na obroty i zmienić też parametry pompy wtryskowej.

 

Opublikowano

agroecopower i 44tuning, reszta mówiła, że da się zrobić jeśli stwierdzą że ma odpowiednią moc, bo często im ponoć brakuje nawet dwadzieścia kilka koników i przytaknąłem że brakuje :)

Taka impreza podobno prawie 4 tysiące ...  Ciebie też podobnie wyniosła modyfikacja tego mniejszego?

Opublikowano

6 to dużo, ale później doprowadzili w końcu ciągnik do porządku i teraz da się go eksploatować normalnie i jesteś zadowolony w miarę z niego?

Myślałem też żeby sprawę ugryźć inaczej, mianowicie porozmawiać z jakimś konkretnym dealerem Claasa i jak by wyrazić wstępną chęć zakupu ciągnika z tej marki to może by zdradził jak radzili sobie z problemami w axosach z takim silnikiem...
Za ciągnikiem też pasuje się rozejrzeć tylko teraz nie ma czasu a nie chcę podjąć jakąś pochopną decyzję i znowu męczyć się z jakimś padłem jak ten, ale jakoś przemawia do mnie T4 :)

Opublikowano

Może i proste, ale to nie Perkins A4, tylko 1104D. W tym trzeba zdjąć przednią obudowę rozrządu, a bez żadnych narzędzi nie wiem, czy da się ustawić dobrze kąt. Dawkę paliwa też nie wiem, jak się reguluje...

 

Opublikowano

Otóz nic nie trzeba   demontowac ,  wszystko jest pod ręką   , jeszcze zapomniałem dodac że trzeba założyc filtr powietrza  o większej przepustowosci ja mam dobrany od ciążarówki .

Opublikowano

Na dole pompy wtryskowej  jest   taka jajowata blaszka przykrecona na dwie srubki imbus,   za nia jest sprezyna  ktora naciska na   tlok który zmienia kąt wtrysku   , na koncu tej spręzyny są dwie podkladki  trzeba je wyjąc i to wszystko. a  co  do dawki tak naprawde  to zeby ją zmienic  trzeba wyjąc całą pompe , ale znajomy  pompiarz  twierdzi ze  aktualna dawka która jest obecnie jest wystarczająca  , nastepna rzecz to zamiana spręzyny na bardziej miękką w korektorze dawki tzw grószce , na górze pompy. i to wszystko . jezdze  4 rok z tymi ustawienami   narazie  wszystko jest ok

Opublikowano

Brzmi to nieźle. Dawka paliwa raczej wydaje się być za duża, gdyż silnik ostro dymi przy wkręcaniu na obroty. Jest to jednak bardziej skomplikowane.

Na razie dzięki za info.

Opublikowano

6 to dużo, ale później doprowadzili w końcu ciągnik do porządku i teraz da się go eksploatować normalnie i jesteś zadowolony w miarę z niego?

 

 

 

Tak teraz to jest wariat a nie ciągnik ;) Ciągnie od dołu jak wolnossący ;)

 

 

Co do tego kąta wtrysku, w tym silniku co mi zrobili to sprawdzałem i te podkładki dalej siedzą.. W tym zamulonym wyjąłem zobaczymy czy coś da.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v