Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

A później z utrzymaniem takich zagranicznych maszyn jest że tak się wyrażę nieciekawie. Dla przykładu głupia linka do chyba wycinaka do kiszonki Pottingera kosztuje 5 tys. zł, gdzie całą maszynę można kupić za 4 tys. Następny przykład: tryb do prasy Claas to koszt 1200 zł a takich trybów idzie do niej 25!

Opublikowano

No i co z tego? Lepiej wymienic jedna droga czesc i miec awarie raz na kilka lat czy co chwila w czasie sezonu grzebac przy duperelach i tracic czas? No chyba ze to lubisz.

 

Z samochodami tez tak kiedys było zagraniczny to zły bo drogie czesci a teraz jakos nikt sie tego nie boi i o Polonezie nawet nie pomysli <_< Bo zagraniczne nie psuja sie tak czesto tylko jezdza nie to co Polonez czy Maluch :P

Opublikowano

Witam uważam iż Ursus aby przetrwać powinien jak najszybciej wziąść się za skrzynie biegów powinien wprowadzić conajmiej 1 bieg przełanczany pod obciążeniem w postlicencyjnych i tak ze 4 w ciążkich - więcej to hydraulika obsługująca skrzynię zaczyna zbytnio obciążać silnik a 4 biegi to taki złoty środek. W ciążkich nawet jest miejsce na skrzynie przełanczaną pod obciążeniem- można, trzeba wyrzucić wzmacniacz momentu, a reduktor i skrzynie planetarną narazie mogli by zostawić dzięki czemu było by 32/16 lub 24/12 co by w zupełności starczyło a skrzynia by nie była aż tak skomplikowana.

Opublikowano

pablo21 porównanie ciągnika rolniczego do samochodu osobowego jest co najmniej nie dorzeczne za 40 tyś kupisz zachodni używany ciągnik w średnim stanie a samochód za 40 tys dosłownie ful wypas

Opublikowano

Mi nie chodzi o ceny zakupu tylko o koszty zwiazane z czesciami i naprawami <_< Z roku na rok czesci do zachodnich ciagników beda coraz tansze i bedzie duzo wiecej zamienników na rynku.

 

 

Zalezy co uwazasz za full wypas bo jednak 40 tys na fajna fure to mało troche :P Ale to nie miejsce do takich rozmów. Do tego mam wrazenie ze sie troche mnie zaczołes czepiac po jednym moim poscie nie po twojej mysli. Daj spokój z tym ja nie mam urazy i Ty tez nie miej i nie czepiaj sie sczegółów w moich wypowiedziach.

Opublikowano

Na stronie ursusa pojawiło się potwierdzenie wybrania Andrzeja Słonowskiego na prezesa. Nadchodzą nowe rządy. <_< Ciekawe co wymysli nowy prezes. Ktoś gdzieś pisał że odlewy Ursusa są z Brazylii. Jesli nowy prezes był prezesem w Odlewni Tarnów to może stamtąd będą teraz brali odlewy? A może stamtąd brali już do tej pory? Niedługo coś powinno się wyjaśnić w kwestii nowych produktów jak i jakości owych. ja jestem ciekaw co z ego wyjdzie.

Opublikowano
Mi nie chodzi o ceny zakupu tylko o koszty zwiazane z czesciami i naprawami <_< Z roku na rok czesci do zachodnich ciagników beda coraz tansze i bedzie duzo wiecej zamienników na rynku.

 

 

Zalezy co uwazasz za full wypas bo jednak 40 tys na fajna fure to mało troche <_< Ale to nie miejsce do takich rozmów. Do tego mam wrazenie ze sie troche mnie zaczołes czepiac po jednym moim poscie nie po twojej mysli. Daj spokój z tym ja nie mam urazy i Ty tez nie miej i nie czepiaj sie sczegółów w moich wypowiedziach.

Damian18 ma racje bo nie ma co porównywać samochodów z ciągnikami, np 20 lub 25 letnie samochody się złomuje to co mam teraz myśleć że niedługo to czeka mojego MF-a którego niedawno kupiłem a ma 16 lat a zapłaciłem za niego prawie jak za vectre c z 2000 lat?

Opublikowano

Jakby silniki Perkinsa oznaczały ratunek Ursusa to się ratuje od przeszło 20 lat. I jakoś te 20 ost lat to ciągłe opadanie na dno. Chociaż z tego co obecnie widać chyba osiągnęli dno i się od niego odbijają.

Opublikowano

Wielkim błędem był zakup licencji od Fergusona trzeba było wprowadzić do produkcji prototypowe modele z seri U-310, 510, 710. Jakby óczesne władze nie popełniły tego błędu to kto wie może Ursus byłby dziś światowym liderem w produkcji ciągników.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v