Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tego co znalazłem w internecie to Andrzej Słonowski był prezezem Odlewni Tarnów i został odwołany z tamtejszej funkcji w lutym 2009 (ciekawe dlaczego?) i startował z listy SLD do wyborów w parlamencie Europejskim z listy podkarpackiej w 2004r (jednym słowem stary ......... :mellow: ) Koledzy go poratowali i dali mu nową posadę. Ciekawe co zmieni? czy bedzie siedział na posadzie i czesał kasę.

Opublikowano

na tvn był wywiad z prezesem polmot warfama ursus odrzucił ich propozycje kupna ale maja niby zrestrukturyzować zakład i wtedy czekaja na nową oferte kupna ursusa a narazie podejmuja współprace polmot bedzie dilerem ursusa

Opublikowano

ursus z tego co wiem od wujaszka z Wa-wy już nie planuje sprzedaży fabryki.Pod władzą nowego prezesa mają wprowadzić nowe modele.Na stronie www.ursus.com/pl wejdźcie w aktualności tam są opisanie tegoroczne modele które mają wejść do produkcji seryjnej.Jednym z ciągników jest właśnie 1674 który będzie wyposażony m.in. w klime radio cd antenę i inne bajery mają też zastosować nowy panel cyfrowy zamiast zegarów. Inne modele jakie wejdą do produkcji to m.in :3724 oraz 5524.Ponadto bedą wyposażone w silniki tier 3 perkinsy :D Narazie tyle wiem.Według mnie to ursus ma jakiegoś tajemniczego inwestora ,albo chłopaki się w fabryce wzięli solidnie do roboty.I niech mi ktoś napisze że firma słabnie :):) A propo reklam kris14 te nowe reklamy to już chyba nie są jaja ze strony ursusa :)

Opublikowano

Moim zdaniem nie ma co się zachwycać bo U1674 już długo wprowadzają do produkcji... Choć może pod wodzami nowego prezesa uda im się to

Opublikowano

info ursusa o tych nowych modelach ,jak dla mnie to zapowiada sie ciekawie.Tu macie linki:

http://www.ursus.com.pl/pl/aktualnosci/model_5524.pdf

http://www.ursus.com.pl/pl/aktualnosci/model_1674.pdf

http://www.ursus.com.pl/pl/aktualnosci/model_3724.pdf

 

 

Warszawa, 2 kwietnia 2009r.

NOWE ROZWIĄZANIA W CIĄGNIKACH URSUS

I. URSUS Sp. z O.o. dostosowuje swoje wyroby do wymogów dyrektyw UE. Od kilku lat są produkowane ciągniki z silnikami o 2 poziomie emisji spalin (EURO II) o mocach:

39,5 kW/54 KM

ciągnik rolniczy

URSUS 4022

2 x 4 WD

39,5 kW/54 KM

ciągnik rolniczy

URSUS 4024

4 x 4 WD

50 kW/68 KM

ciągnik rolniczy

URSUS 5024

4 x 4 WD

60 kW/81,6 KM

ciągnik rolniczy

URSUS 6024

4 x 4 WD (prod. do 2009)

74 kW/101 KM

ciągnik rolniczy

URSUS 7524

4 x 4 WD (prod. do 2009)

118kW/160 KM

ciągnik rolniczy

URSUS 1654

4 x 4 WD

Na przełomie lat 2008/2009 rozpoczęto stosowanie w ciągnikach silników o 3 poziomie emisji spalin (EURO III A) o mocach:

36,9 kW/50 KM

ciągnik sadowniczy

URSUS 3702

2 x 4 WD

(Ciągnik jest produkowany od początku 2009r.)

36,9 kW/50 KM

ciągnik rolniczy

URSUS 3722

2 x 4 WD

36,9 kW/50 KM

ciągnik rolniczy

URSUS 3724

4 x 4 WD

55,5 kW/83 KM

ciągnik rolniczy

URSUS 5524

4 x 4 WD

116,6 kW/158,5KM

ciągnik rolniczy

URSUS1674

4 x 4 WD

(Ciągniki: 3722,3724, 5524 i 1674 są w sprzedaży od III kw. 2009 r.)

II. URSUS Sp. z O.o. wzbogaca ofertę ciągników montowanych w wersji standard:

W ciągnikach z silnikami ekologicznymi EURO II i EURO IIIA są montowane wyłącznie kabiny komfortowe o znacznie obniżonym poziomie hałasu osiągniętym poprzez zastosowanie lepszych nowocześniejszych materiałów głuszących. W opcji na zamówienie może być zainstalowana klimatyzacja:

? kabina Koja (model 2009)* w ciągniku 3702

(z uchylną szybą przednią)

? kabina 07S w ciągnikach: 4022, 4024 i 5024

? kabina 07S (model 2008)* w ciągnikach: 3722, 3724 i 5524

? kabina SPS * w ciągnikach: 6024, 7524 (prod. do 2009r.)

? kabina szeroka * w ciągnikach: 1654, 1674

*/ - kabiny z podwieszonymi pedałami sterowania: sprzęgłem, hamulcami i dawką paliwa.

? kabina komfortowa 07S w ciągnikach: 5314 i 5714 (jako opcja na zamówienie)

III. W celu ułatwienia obsługi maszyn współpracujących z ciągnikiem:

? wprowadzono rozdzielacz typu KONTAK 2-sekcyjny (4 szybkozłącza), w którym jedna sekcja ma 3 położenia dźwigni, a druga sekcja ma 4 położenia dźwigni (z zatrzaskiem w położeniu roboczym oraz w położeniu pływającym)

Rozdzielacz ten, jest stosowany jako zespół standardowy, w ciągnikach o mocy od 36,9 kW do 75 kW z kabiną komfortową , a w ciągniku 3702 jest w opcji. Rozdzielacz typu KONTAK 2-sekcyjny 4-ro położeniowy może też być montowany na zamówienie w ciągnikach 4512,4514, 5312,5314 oraz w 5714.

? zwiększono wydatek oleju na szybkozłączach do 62 l/min (w ciągnikach z silnikiem 4-ro cylindrowym tj. URSUS 5024, 5524 ? wersja standard, w której są zamontowane dwie pompy:

- główna o wydatku 26 l/min (w tylnym moście)

- dodatkowa pompa TANDEM o wydatku 36 l/min (na silniku)

? w ciągnikach z silnikiem 3-cylindrowym można uzyskać wydatek oleju na szybkozłączach do 45 l/min poprzez zastosowanie dwóch pomp:

- głównej o wydatku 26 l/min

- oraz dodatkowej o wydatku 19 l/min,(na żądanie)

? na żądanie w ciągnikach URSUS 4514, 5024, 5315, 5524, 5714, 1654 oraz 1674 może być montowany przedni TUZ z końcówkami hakowymi o udźwigu maksymalnym 2800 kg oraz przedni WOM sterowany elektrohydraulicznie o prędkości 1000 obr/min.

? w ciągnikach 4512/14, 5312/14 oraz w 5714 może być montowany, na zamówienie , tylny TUZ z końcówkami hakowymi (w tym z wydłużonymi cięgłami do kół 34") ze sterowaniem linkowym z kabiny.

IV. W celu zwiększenia funkcjonalności ciągników 3502, 3702, 3512 4022, 4512, 5312, 5712 można je wyposażyć w reduktory biegów pełzających , zapewniających min. prędkość jazdy od 0,5 km/h.

Reduktory są stosowane w ciągnikach jako opcja (montaż na zamówienie). Reduktory biegów pełzających można również zamawiać, jak części zamienne do montażu w używanych ciągnikach URSUS MF255, 3512.

 

Jak widzicie w tekście te ursusy są dostępne od III kw. 2009 r.

wzbogaca ofertę ciągników montowanych w wersji standard,W opcji na zamówienie może być zainstalowana klimatyzacja:-Ważne:D

 

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http...sa%3DN%26um%3D1

 

 

fota nowego ursusa w środku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v