Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tego co wiem to w Rpt pisało że modyfikują swoje skrzynie mniejsze i zaczną produkować i konstruować silniki do afryki. Będą konstruować w tym czasie również nowoczesne skrzynie ale jak na razie chcą zastosować zmodyfikowane a później z czasem będą je wycofywać i wstawiać nowo wymyślone

Gość STIG0013
Opublikowano

No i fajnie, niech się sprzedaje. I teraz mam dylemat na co zbierać czy na 60 czy 80

Kiedy jakiś nowy model wyjdzie to ty już go kupujesz a potem wiadomo...

Opublikowano

No nie każdy, ok 60KM, więcej nie potrzebne. A że tak wychodzi to wina tanich świń że niewiele zostaje, i co trochę się nazbiera to znowu w dół i tak w koło. Ale jak się wnerwię to wytnę 10% lasu i kupię za gotówkę.

Opublikowano

Ceny maszyn są chore. Te plastiki czy to JD, NH, Ursus czy inne nie są wiecej warte niż połowa wartości deklarowanej przez dilera. Kto bez dofinansowań jest w stanie kupić takiego c-380 lub 382 uprawiając zboża na 20-30 ha, bo na taki areał jest on dedykowany niby....

Opublikowano

Jesteś rolnikiem i nie wiesz co oznacza termin netto i brutto? Netto to bez podatku a brutto cena z naliczonym podatkiem. Zawsze płaci sie cene brutto czy jesteś rolnikiem ryczałtowym czy na tzw. "Vacie" dobiero po zakupie (jeśli jestes "Vatowcem")możesz ubiegać sie o zwrot podatku.

Opublikowano

Dokładnie tak. Dlatego uważam, że ceny są z kosmosu i nikt z gospodarujących starymi c360 czy tak jak ja MF nie jest w stanie przy obecnych cenach naszych towarów i cenach maszyn samemu kupić bez dofinansowania. A tak być nie powinno. Kedyś czytałem, że koszt produkcji nowego auta, chyba za przykład było podane audi to koszt 15-20 tyś zł w zależności od wyposażenia. A po ile stoi w salonie? 10 x tyle albo więcej. Sam kupiłbym nowy ciągnik, bo stary ma juz swoje lata, ale boję się kredytów.

Opublikowano (edytowane)

Ziel-No dokładnie tak jak piszesz ale post brat rolnika mnie zmylil. Wyszło z tego że jak jesteś ryczaltowcem to kupujesz bez vat. A ile vatu można doliczyć od ciagnika? Caly?
master20002-w Tychach jak jeszcze produkowali pandę to 12tys zł netto kosztowała produkcja.Nową to 34tys zł w salonie. Nie możliwe że wyprodukowanie audi kosztuje niewiele więcej.

Edytowane przez dawidursus323
Opublikowano (edytowane)

Niezła wiadomość.

Ale wkurzają mnie strasznie tacy handlarze, nie ma ciagnika na placu, nawet go na oczy nie widział a chce sprzedawać.

Moim zdaniem jak gość chce handlować ciagnikami to powinien mieć na placu przynajmniej po jednej sztuce z każdego modelu, klient przychodzi, ogląda i zamawia, powiedzmy że czeka na dostawę, a tu co, mam kupić ciągnik za ponad 100 k na podstawie zdjecia ze strony internetowej producenta?

To nie jest poważne.

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano

Ten Ursus 2812 to jest "Pakistańczyk" jak się nie mylę, fajnie wygląda ale 50 tyś za taki ciągnik to też sporo, wolałbym fajną używkę za tą cenę.

Opublikowano (edytowane)

Oczywiście, że to Pakistańczyk. Robią wałki z rejestracjami poza UE ze wględu na normy euro i później kupujesz używany ciągnik, który jest nowy. Tak kiedyś robili z Belarusami.

Edytowane przez master20002
Opublikowano (edytowane)

Czyli wałek idealny. Robimy w uja Pakisa, UE, PL, rolasa, system i coś tam jeszcze... Pytanie, dać się doić w imię narzucanych, bałamutnych idei wyższych i dilerskich polskich struktur mafijnych, czy pozostać oryginałem, piernicząc normy wszelakie?...

Wybór żaden...

Edytowane przez arturtl
Opublikowano

Jeśli by jeszcze cena była przystępna. Ale jak za takiego malucha bez kabiny wołają 52 tyś., to przy np. C-380 na rynek poza UE niewiele się od "naszej" ceny pewnie urwie, a jak jeszcze doliczysz koszta rejestracji w kraju, to wcale tak kolorowo nie wychodzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v