Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Związek Zawodowy Rolników Rzeczpospolitej "SOLIDARNI" przesłał prezenty świąteczne od Młodych Rolników Dolnośląskich Podlaskich oraz z całej Polski wszystkich branży dla Pani Premier Ewy Kopacz,Ministrowi Rolnictwa Markowi Sawickiemu i Prezesowi ARIMR Andrzejowi Gos w paczkach Świńskie Ryje oraz dyplomy od Związku za bardzo duży wkład w niszczeniu Polskiego Rolnictwa. Mamy potwierdzenia że paczki dotarły do wszystkich adresatów> Zdjęcia z wysyłania paczek i orędzie będzie umieszczone na internecie  Przewodniczący Związku Marian Zagórny  tel. 880 55 22 52

 

 

 

Młodzi Rolnicy składają życzenia świąteczne!!!!!! Może w końcu nastanie czas refleksji i przemyśleń

 

 

  • Like 1
Opublikowano

A mi się podoba, perkins 4.4l to sprawdzony NIEWYSILONY motor nie jakaś nowa szlifierka z DPF, pepiki nie poszaleją już z majorem. Młode rolniki kupią URSUSA:)

4.4 to nie jest przypadkiem ten sam motor co w FT 71XX? 

Opublikowano (edytowane)

Ten 4.4 to tak praktycznie siedzi i siedział w: Ursusach 5524 - 8034, 9024, 11024, C-380, 11054, serii H; Farmtrackach 675 - 7110 DT; Lindnerach, Armatracach, MF-ach, i innych.

Co do akumulatora z przodu, to w Ursusie 5314 aku siedzi przed chłodnicą i jedynym problemem jest rdza, która powoli zjada siatkę. Musi jednak być uchwyt.

Edytowane przez XMK13
Opublikowano

Co wy za głupoty wypisujecie ludzie z tym akumulatorem to mnie głowa boli, ja mam W MF 3085 aku przed chłodnicą i akumulator teraz ma 9 sezon i jeszcze kręci ale w Ursusie zapewne zepsuje się według was po 1 sezonie bo jest przed chłodnicą, nie wiem czy śmiać się czy płakać.

Opublikowano

Proponuję się śmiać z własnej głupoty. Kolejny który nawet doczytać nie potrafi tylko wybiera to co mu pasuje. Napisałem że problem jest u mnie i innych modelach tej serii Zetora którą mam i mam obawy czy tu tak nie będzie.

Opublikowano

Tak, fabrycznie są uchwyty, a jedynie sznajder robi aku który do tego pasuje. Po dokręceniu ich aku trzyma się sztywno, ale skacze przód ciągnika a z nim aku, jak są pozakładane obciążniki to może tak nie trzęsie ale u mnie zazwyczaj są ściągnięte żeby mieć zaczep.

Opublikowano

Akumulator trzyma się sztywno i nie skacze, za to skacze przód ciągnika :)

Opublikowano

Aha. W takim razie może dałoby zrobić przedłużkę zaczepu, żeby on wyszedł przed obciążniki i je wtedy założyć? Lepiej chyba trochę pokombinować niż co jakiś czas wymieniać aku :)

Opublikowano

No chyba trzeba będzie coś pokombinować nawet znalazłem już na AF fotkę

Opublikowano

Widzę że są osoby na tym forum które na siłę będą promowały byle co aby nasze krajowe:) Ja tam szukam dobrych sprzętów, nie ważne czy polski producent, ważne aby stosunek ceny do jakości był ok. Dużo opinii słyszałem i tylko słyszałem że ten nowe Perkinsy nie są już wcale takie oszczędne ale skoro mam A4.248 i 80KM z pojemności 4060 bez żadnej turbiny a tu jest 4400 pojemność i tylko 75KM i nie ma turbiny. Czy wy w ogóle macie pojęcie o normach emisji spalin. Wiecie dlaczego są praktycznie we wszystkich turbiny? Myślicie że musza być bo ciągnik nie spełni norm emisji spalin? To muszę wam niestety powiedzieć że jesteście w dużym błędzie. Douczcie się trochę a później wypisujcie na forach. Nie mam nic do Ursusa tak samo jak i do Zetora. Ursus jest polską marką ale czy własnością? Każdy ciągnik ma jakiś feler nawet ten który praktycznie się nie psuje - za pewne będzie słono kosztował:) Życzę im jak najlepiej ale po co się już tak podniecać i nakręcać że to będzie hit sprzedaży? 

Opublikowano

akmaly teoria a praktyka.... Jeździłem niedawno nowym ciągnikiem z tym perkinsem 4.4 turbo 100koni, jest tak ekologiczny że wystarczy jeden bieg za wysoko i podczas przyspieszania z niższych obrotów dymi jak stara 60-ka a nawet i gorzej, nie wiem jak oni badają te normy? Przy obr mocy max i małym obciążeniu? Mój stary A4.248 w życiu tak nie zadymi 

Opublikowano

Ja nie miałem możliwości sprawdzenia tylko znajomi co kupowali nowe ciągniki mówili że nowy Perkins nie kojarzy się z oszczędnościami. Ja nie wiem. Co ma zimny silnik do norm emisji spalin. Ludzie po co na siłę udowadniać że białe jest czarne. Kolego pawel885 - masz rację bo nawet padający A4.248 nie dymi jak C360 z idealnym silnikiem. 

Opublikowano

A niestety warunki laboratoryjne nijak mają się zazwyczaj do rzeczywistości. Pomijając to że te normy moją w sobie mało troski o ekologie a tylko napędzanie sprzedaży nowych rozwiązań.

@akmaly czy przypadkiem ci znajomi przesiedli się na nowe perkinsy ze starych maszyn typu ursus 3512? Może to dla nich szok że prawie dwa razy większy silnik nie palił tyle co mniejszy brat.

Opublikowano

Perkinsy są oszczędniejsze dzięki rotacyjnej pompie wtryskowej. Teraz, kiedy wprowadza się silniki z CR i różnymi katalizatorami te różnice się zacierają. Jednak Perkinsy są na tyle eko (te z pompami rotacyjnymi), że do tej pory nie wymagały katalizatorów żeby spełnić normę Euro IIIa.

Silnik, o którym mowa, czyli 4,4 l poj. i 75 KM w innej wersji osiąga 110 KM.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v