Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

I nie ostatni... B)

Opublikowano
Gdyby Ursus kupił licencje od JD to pewnie do teraz klepali by stare modele( z okrągłą kabiną). Teraz też klepią przestarzałe ciągniki ale przynajmniej mało palą B), bo stare JD raczej nie są oszczędne.

a znasz to z doswiadczenia czy tylko słyszałes????mam akurat takiego z okragła kabina 6 cylindrowego od kilku lat i na pewno pali mniej niz podobny ursus.a po drugie co wam sie tak nie podoba w tych kabinach SG 2 ????? nie bede sie rozpisywał bo to nie ten temat.

Opublikowano
No to nieźle się Uzel popisał. B)

To było do przewidzenia, FSO też sprzedali ukraińcom po zaniżonej cenie i podobnie jak w przypadku Ursusa main celem jest wywiezienie całego przydatnego sprzętu z fabryki (o ile już tego nie zrobiono)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Okrągła kabina z 10 cm słupkiem na środku to najgorsze rozwiązanie jakie widziałem, jak można było zbudować coś takiego? Mi przeszkadza tłumik w masce a co dopiero taki słup na środku przedniej szyby... Oczywiście jak ktoś to ma takiego JD to nie powie, że to złe rozwiązanie, pewnie wcale mu nie przeszkadza że nic nie widać do przodu.

 

Co do licencji, szkoda, że nie obejmowała ciężkich Fergusonów, np serii 300.

Opublikowano
Okrągła kabina z 10 cm słupkiem na środku to najgorsze rozwiązanie jakie widziałem, jak można było zbudować coś takiego? Mi przeszkadza tłumik w masce a co dopiero taki słup na środku przedniej szyby... Oczywiście jak ktoś to ma takiego JD to nie powie, że to złe rozwiązanie, pewnie wcale mu nie przeszkadza że nic nie widać do przodu.

 

Co do licencji, szkoda, że nie obejmowała ciężkich Fergusonów, np serii 300.

widze chłopaku ze nawet nie siedziałes w takim JD bo słupek nie jest na srodku tylko z lewej strony.filtr powietrza ,rura wydechowa i ten "nieszczesny " słupek sa w jednej lini wiec widocznosc jest dobra.a po drugie jest to kabina półokragła i widocznosc jest za***ista,wiec przestan pisac ze nic nie widac.Jezdziłem Ursusem 1014 wiec mam dobre porownanie.Najlepiej pisac o czymś o czym nie ma sie zielonego pojecia.A zbudowali to konstruktorzy ktorzy mieli pewnie wieksze pojecie o budowaniu ciagnikow niz nasi wielcy od Ursusa, co z reszta do dzis procentuje.....

Opublikowano

W rpt jest artykuł o ursusie. Piszą tam że uzel nie przelał początkowej sumy 10mln zł i przez to sie wszystko sypie. Pisze też że ursus nie ma silników spełniających euro 2 i 3 i nie będzie mógł sprzedawać bo ue nie pozwoli :angry: :angry: :angry:

Opublikowano
W rpt jest artykuł o ursusie. Piszą tam że uzel nie przelał początkowej sumy 10mln zł i przez to sie wszystko sypie. Pisze też że ursus nie ma silników spełniających euro 2 i 3 i nie będzie mógł sprzedawać bo ue nie pozwoli :angry: :angry: :angry:

no korw...

no to poco on to kupil

ale jak sie dluzej zastanowic to wyjdzie tak jak z bizonem

Opublikowano

Ja też sie zastanawiam po co w ogóle UZEL kupił Ursusa skoro wcale pieniędzy w niego nie wkałda, co oni myślą, że jak kasy nie położą to ciągniki sie same będą produkować???? B)

Opublikowano

Tak ale ile osób, a ten nwy ursus 7524 w cale tak słabo nie wychodzi na tle innych ciągników- kwestia dobrego porownania- znalezienia ciągnika za podobne pieniądze np TDD 95- ursus wygrywa- lepsza charakterystyka silnika, mocniejszy podnośnik ktoś napisał że ursus ma skrzynie 30 (ma 33) a NH ma 40 tak ale jakim kosztem(w rzeczywistości ma 37) - zachodnie silniki kręcą do 2500tys a w ursusie obroty się kończą" na 1950, popatrzmy na wyposażenie kabiny - nawet wycieraczki z tyłu nie ma no i te "ZWOJNICE z tyłu w NH zamiast przekładni planetarnych jak w ursusie, Najbardziej mnie "rozbrajalią" ludzie którzy piszą że zmiast ursusa wola JD albo NH dobrze ale to inna klasa - cena zakupu i eksploatacj to jakby porównywać merca i fiata, wina leży też po stronie kierownicta Ursusa- za późno się obudził z modernizacjami i wprowadzeniem nowych modeli na rynek- taka pamiątka po komunie- cokolwiek sie wyprodukuje to ludzie kupią- to niszczyło wielkie polskie potęgi między innymi FMŻ, a w tedy na hura sprywatyzować, na siłe bez zastanowienia i po problemie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v