Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie wyobrażam sobie w dzisiejszych czasach fabryki w której powstają wszystkie podzespoły, tym bardziej jeśli jest to tak złożona maszyna jak ciągnik czy samochód. Jeśli ktoś tu mówi szyderczo o montowni składaków to niech wybierze się na wycieczkę do jednej z fabryk koncernu agco czy same deutz-fahr. To ma się opłacać im i nam, a nie upaść.

Opublikowano

Niesamowite, jak szybko ta firma staje na nogi. 4-ro słupkowa kabina nie występuje w nawet w Zetorach. No i ile w tej kabinie jest elementów "Made in Poland"! To jest coś. :o

W ostatnich latach warszawskiego Ursusa przestano produkować własne kabiny, bo nie było to opłacalne. Teraz znów stać Ursusa na kabinę, i to jaką! Jestem pod wielkim wrażeniem!!!

Opublikowano (edytowane)

Mam nadzieje ze takie rzeczy jak ta którą wykrył pan kedziorek to oni poprawili i nie wystawią go do sprzedaży z tym:

http://www.agrofoto....67-ursus-11054/

 

Tylko mi nie mówcie że to białe cylindryczne coś pod zbiornikiem powietrza to ten filtr oleju:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=812676025412900&set=pb.211432502203925.-2207520000.1394732751.&type=3&theater

Edytowane przez Salisbur
Opublikowano

Ciągniki może i ładne może nawet będą lepsze od poprzednich, ale kierownictwo jest to samo miałem z nimi do czynienia nigdy w życiu nie chciałbym mieć z nimi do czynienia .Ostrzegam wszystkich aby się nie zachłysnęli tym co oni obiecują

Opublikowano

Akurat kupując ciągnik nie musisz gadać z prezesem, czy kimś takim. Jednak co gorsze, to to, że tacy "mili panowie" mają smykałkę do interesów. Na razie spełniają swoje obietnice, więc nie jest tak źle.

Opublikowano

A ja trzymam za ursusa kciuki.Na zachodzie myślą jak trzeba,kupuja swoje.A unas?Jak nie będzie naszej produkcji,zakładow i firm to zczego ludzie mają kupować produkty rolnika?A druga sprawa to trzeba ogromu kasy i papierologii by w polsce coś zrobić.Pomyślcie o tym,nie mamy prawie wcale polskich dóbr i liczących się marek.Niech ursus wróci.A pooatrzcie na czechow,tam mozna?Trzeba bronić naszego,żeby się nie obudzić z ręką w nocniku.Analiza sytuacji w rolnictwie powinna dać wielu do myslenia.Unia za frajer nic nie daje.Ursus power.

Opublikowano

fajnie juz od 31 marca 11054 w sprzedaży jestem pozytywnie zaskoczony !!:D trzymam kciuki :D widać że idzie do przodu wszystko rynek czeka na ten traktor w końcu ma skrzynie bieków ciekawą a nie 12 /4 . Mam małe gosp i jesli ursus zrobi mały 60 konny traktor typowy nie sadowniczy to bede zbierać kase :D a jak bedzie on z polską srzynią to już wo góle bajka :D widać ze w ursusie idzie ku wiośnie :) jeśli bedą stawiać na jakoość to wielu rolników przez wzgledy sentymentalne wruci do ursusa i moga zahamować eksport zachodniego sprzetu i zastopić go polskim ursusem :)

Opublikowano

Byłem dzisiaj w Grójcu obejrzeć 5044, ciągnik nawet fajny, ale ta maska. Obok stał potężny (jak na sadownika ) 85KM Deutz-Fahr i miał maskę 20 cm niżej. Ta maska w Ursusie zasłania całą widoczność, czy nie można jej opuścić? Gdyby ktos z Ursusa tu zaglądał to proponował bym jeszcze zmianę prędkości wałka na 540/750 (1000 jest w sadownictwie nieprzydatne) i chowane kierunkowskazy przy kabinie - robili już takie 20 lat temu w 3502.

Opublikowano

Ciągniki może i ładne może nawet będą lepsze od poprzednich, ale kierownictwo jest to samo miałem z nimi do czynienia nigdy w życiu nie chciałbym mieć z nimi do czynienia .Ostrzegam wszystkich aby się nie zachłysnęli tym co oni obiecują

 

malkontent

Opublikowano

Ciągniki może i ładne może nawet będą lepsze od poprzednich, ale kierownictwo jest to samo miałem z nimi do czynienia nigdy w życiu nie chciałbym mieć z nimi do czynienia .Ostrzegam wszystkich aby się nie zachłysnęli tym co oni obiecują

To prezesem po polu będę śmigał ? Zarejestrowałeś się na AF tylko po to żeby pojechać po Ursusie, może konkurencja ?

Opublikowano (edytowane)

ludzie a toż to zwykła montownia jest ktoś postanowił nabić sobie kabzę tak naprawdę podszywając sie pod ursusa bo chłopy dostają kaskę na nowe ciągniki z unii a inna maska z nazwą ursus ma niektórym zamydlić oczy że polskie ciagniki wróciły- równie dobrze można sobie kupić jakiegoś pronara i nakleić sobie znaczek ursusa dla lepszego samopoczucia.

Co to tak naprawdę jest ?

Edytowane przez Zombi330
Opublikowano

ludzie a toż to zwykła montownia jest ktoś postanowił nabić sobie kabzę tak naprawdę podszywając sie pod ursusa bo chłopy dostają kaskę na nowe ciągniki z unii a inna maska z nazwą ursus ma niektórym zamydlić oczy że polskie ciagniki wróciły- równie dobrze można sobie kupić jakiegoś pronara i nakleić sobie znaczek ursusa dla lepszego samopoczucia.

Co to tak naprawdę jest ?

 

 

Zombie czy jak ci tam z tego co wiem to wszystkie fabryki można nazwać teraz montowniami dlatego że większość montuje ciągniki z podzespołów - tak ? dlatego człowieku w różnych wersjach ciągników produkowanych przez różnych producentów na swiecie masz silniki Perkinsa i podzespoły ZF i Carraro - he? A Valtra używa transmisji Hemy w serii a. To też wg ciebie byle jaka montownia? Mamy XXI wiek jak byś nie zauważył. Już tylko dotowany przez Łukaszenkę Belarus robi wszystko sam więc znajdź se forum na Białorusi :)

Opublikowano (edytowane)

11054 wejdzie 

Edytowane przez Gość
Opublikowano

ludzie a toż to zwykła montownia jest ktoś postanowił nabić sobie kabzę tak naprawdę podszywając sie pod ursusa bo chłopy dostają kaskę na nowe ciągniki z unii a inna maska z nazwą ursus ma niektórym zamydlić oczy że polskie ciagniki wróciły- równie dobrze można sobie kupić jakiegoś pronara i nakleić sobie znaczek ursusa dla lepszego samopoczucia.

Co to tak naprawdę jest ?

 

Która fabryka to nie montownia? Według Ciebie to lepiej niech nadal sprowadzają ciągniki montowane w Turcji niż mają tworzyć miejsca pracy u nas? Montownia to pierwszy krok, mają już własną konstrukcję skrzyni i mostów, za jakiś czas pewnie ruszy produkcja i będą nowe miejsca pracy, ale według Ciebie najlepiej wszystko kupować obce, a potem ludzie się dziwią że nie ma u nas pracy, a jak jest to za marne pieniądze, ale skąd do kur... ma być praca jak wszyscy wszystko zagraniczne tylko kupujemy.

Opublikowano

To ja wtrącę swoje trzy grosze - jedyny po wojnie ciagnik krajowej konstrukcji to C-325 i jego pochodne. Wszystkie inne ciągniki produkowane przez Ursus to albo składaki do spółki z Zetorem, albo licencyjne. Ale masa ludzi miała pracę. Pierwsze C4011 czy MF 255 były tylko montowane w kraju z przywiezionych części. Stopniowo wdrażano do produkcji w kraju coraz więcej elementów. Nie wiem, jak sobie ktoś wyobraża postawienie od podstaw całej fabryki traktorów i produkowanie zupełnie nowego modelu opracowanego w kraju. Nie mamy takich zakładów, które mogłyby produkować do ciągników w kooperacji skrzynie biegów, silniki czy mosty napędowe, bo przez 25 lat "niepodległości" rząd wszystko sprzedał albo oddał za grosze, ewentualnie postawił w stan upadłości. Może Andoria, fabryka w Tczewie czy Huta Stalowa Wola mogłyby kooperować, ale tych ciągników musiałoby schodzić conajmniej kilkaset rocznie. Pożyjemy, to zobaczymy.

Opublikowano

Faktycznie 30-stki były w pełni polskie, 60-tki to ciągniki z licencji Zetora - całkiem zmarnowany ten projekt, bo modernizacje ciągnika C-4011 były znikome. Seria ciężka była owocem kooperacji Polski i Czechosłowacji. Niestety tu też rozwój nie był na właściwym poziomie. Seria postlicencyjna miała promować markę Ursus na świecie, a stała się gwoździem do trumny. Części do tych ciągników w większości były produkowane w Polsce na licencji. Tu też rozwój się zatrzymał.

Seria H jest w pełni turecka, jest tylko u nas składana. Teraz jak widać w Ursusie zamierzają spolszczyć trochę te ciągniki dając im własne kabiny. Model 11054 też ma ursusowską kabinę, maskę i kilka innych rzeczy. Ważne jest to, że to ciągnik opracowany przez polaków. Modele postlicencyjne były modernizowane przez pracowników Ursusa, ale sam projekt był MF-a. To, że jest na częściach Carraro, czy innych jest znakiem czasów. Nie każdego producenta stać na produkcję własnych części do ciągników. W Ursusie jednak się nie zrażają i prace nad skrzynią biegów już trwają!

5044 też jest polskim projektem. Trzeba jeszcze poczekać na w pełni polski ciągnik, ale jest to teraz możliwe!

Co do 11054 - podobno cena miała być konkurencyjna, ale to się okaże.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v