Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

ktoś wyczaił sytuacje i można było podpiąć tą egzekucje i zwalić na to że komuna padła, niemogli się odnaleść itp. i sory robiliśmy co w naszych siłach ale tak wyszło ... a za plecami ,,nieznani sprawcy'' kręcili biznes dlaczego ursus , stocznie? bo byli za bardzo konkurencyjni i mogli by stać się potęgą zagrażając wiodoncym marką czy to w stoczni czy ciągników , znam z własnego doświadczenia że pewni zarządcy dogadali się zrobili przetarg maszyn a chodziło tylko o matryce żeby pewna firma niemogła czegoś klepać bo była za bardzo konkurencyjna

Edytowane przez Arturo
Opublikowano

Kiedys myslałem ze zarządy firm państwowych to kupa idiotów i nieudaczników ale byłem w błędzie bo są to tęgie mózgi tylko cel maja parszywy bo nie chodzi o dobro zakładu którym zarządzają tylko o interesy konkretnych kolesi czy polityków dla których pracuja nieoficjalnie. politykiem nie jest sie wiecznie i jeśli ludzie nie wybiorą na kolejna kadencje to trzeba mieć jakąś alternatywę a jak było sie juz politykiem to głupio później obniżyc swoją stopę życiową. Dlatego pierwsze co polityk robi to zapewnia sobie porzadny stołek gdy juz nie będzie politykiem.

Tutaj jest ciekawy reportaż o Polakach i nie tylko

Opublikowano

Zajęli się kontraktem z Etiopią, nie mają nic nowego do pokazania i oszczędzają kase unikając wystaw, dlatego ich nie było.

W tym artykule jest o 15014, że sprzedaż ruszy na początku tego roku. No i jakoś nadal cisza... <_<

Opublikowano

koledzy pytaliście o 11034 ja na niego czekam juz od roku dziś dzwoniłem do fabryki do lublina rozmawiając z panem Wiśniewski wiem że 11034 to był projekt a ciągnik jest już produkowany ale jako model 11054 premiera i sprzedaż rozpocznie się na targach w Kielcach jak sie nie myle 7-9 marzec.

napędy -mosty Carraro, skrzynia ZF, silnik Perkins.

cena nie znam dokładnie nie chciał powiedzieć dokładnie pytałem o ciągnik (klima), ładowacz + osprzęt ( łyżka, widły, chwytak do bel i krokodyl) i prasa Z594 wiem że 200 tys BRUTTO ma mi wystarczyć na ciągnik, ładowacz i ma częściowo zostać na prasę (cena prasy około 70tys)

Opublikowano

No ale cena chyba mało konkurencyjna. I to chyba jeszcze będą zmiany bo w tym ogłoszeniu wszystkie podzespoły sa carraro a jak kolega pisze skrzynia ma być ZF.

Opublikowano (edytowane)

Nie mogli wprowadzić silnika z euro IIIa zamiast IIIb bo by nie otrzymali homologacji. Ze starymi normami mogą sprzedawać ciągniki tylko poza UE. Zresztą patrząc na te dane modelu 11054 tam są błędy, ponieważ Perkins 1104D nie ma pojemności 3,4l tylko 4,4 więc albo pomylili pojemność albo model silnika (Perkins 854E1 ma pojemność właśnie 3,4l.)

 

Tutaj macie fotki 11054 oraz 5044 cabrio, jeszcze takie surowe ;)

 

5044:

 

1503875_505801269528925_583643724_n.jpg

 

1488031_505801229528929_1274229015_n.jpg

 

1506426_505800086195710_1908160615_n.jpg

 

11054:

 

1535470_505800002862385_1594267240_n.jpg

 

1526956_505800032862382_37493969_n.jpg

 

1505082_505800039529048_1380324857_n.jpg

 

Minią pomalowane są transmisje carraro a na siwo ZF więc do końca nie wiadomo co chcą wprowadzić :)

Edytowane przez kris14
Opublikowano (edytowane)

5044 "cabrio" pewnie pojedzie do afryki, a widać na zdjęciach, że chyba coś chcą sprzedać bo widać parę silników przygotowanych

 

 

@kris14 skąd masz te zdjęcia, masz może więcej?

Edytowane przez dawidki16
Opublikowano

Patrząc na poczynania Ursusa od co najmniej roku ,to widać że Ursus wszystko podporządkował w rozwój exportu ( Afryka,Rumunia,bałkany,Irlandia,Węgry ,Rosja itd.).

Podobno zwiększają sprzedaż w Holandii ,skandynawii , czyżby holendrzy byli mądrzejsi od nas ?

Holendrów stać na zachodnie a kupują Ursusy ......hm ???

Opublikowano

Nie wiem czy stać ale mając szanse zarobienia tylu $ na eksporcie ciągników to nie dziwcie się, bo to łatwy zarobek.Później będą mieli żeby na rozwój ciągników.

Opublikowano

Starają się szybko sobie wyrobić renomę. U nas wielu ludzi mimo, że mamy swoje traktory woli kupować maszyny zagraniczne. Ursus zdaje sobie sprawę, że na razie dużo tu nie ugrają, a wyrobienie marki na zachodzie skłoni do zakupu tych maszyn także Polaków. W Holandii rolnicy mają dobre zdanie o niedźwiadkach, bo w końcu kiedyś tam były eksportowane.

Opublikowano

i chyba tylko w Polsce mało ludzi kupuje produkty z własnego kraju, np. niemcy kupują audi, volkswageny i inne ich produkty. Problem nie tkwi w Ursusie tylko w mentalności Polaków :D

Opublikowano

@dawidki16 masz w 100% rację! :) Czasami mam takie odczucie (oczywiście ni urażając tu nikogo), że Polacy to najgłupszy naród na świecie regularnie podcinający gałąź, na której siedzi. Przecież zdecydowana większość polskich gospodarstw (przyjmijmy umownie te do 50ha ) z powodzeniem mogłaby funkcjonować na polskich maszynach, ale nie, trzeba postawić na podwórku Fendta czy Lemkena bo przecież sąsiadom oko musi zbieleć! Totalnie destrukcyjne myślenie podparte nieznajomością podstawowych zasad ekonomii. Za chwilę jeden z drugim podnoszą lament, że się nie opłaca! Jak się ma opłacać skoro większość gospodarstw jest przeinwestowana! A UE tylko o to chodzi. Przecież te dotacje to nie po to, żeby zrobić dobrze polskiemu chłopkowi tylko po to , żeby w zdecydowanej większości kasa wracała na Zachód i wspierała, i tak już bogate firmy z Niemiec, Francji itd itp. Zaraz niechybnie odezwą się przeciwnicy polskości i zarzucę mnie argumentami, że polski sprzęt to szjas i paździerz! Przypomnę tylko, że jak u nas przez 40-50 lat tłukło się byle co z byle czego bo niczego nie było to na Zachodzie prowadzili badania, testy, wprowadzali ulepszenia ... Na wszystko potrzeba czasu. Mieszkamy w Polsce i chcemy dobrze żyć, ale jak to spełnić skoro nie wspieramy naszej ogólnie pojętej gospodarki? :(

 

Co do URSUSa to chyba dobrze, że chcą wszystko dopracować niż zrobić na chybcika i narażać się zaraz na komentarze tyko czekających piranii jaki to złom ten Bogu ducha winny URSUS!

Opublikowano

Ten zysk z eksportu jest trochę złudny. Bo jak tam kupują ich ciągniki to zarabiają i z tego się cieszę, ale pozostaje problem z serwisem. Wiadomo że Afryką nie ma się co przejmować, ale jak w Skandynawii zaczną odwalać takie szopki jak w pl to się dla nich dobrze nie skończy.

A swoją drogą gdyby 11054 był oparty na skrzyni ZF no to ciekawe ciekawe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v