Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czyżby 3514 i inne znowu były w produkcji?

http://otomoto.pl/ur...14-A311046.html

 

Piszą jeszcze:

W OFERCIE POSIADAMY RÓWNIEŻ NASTĘPUJĄCE URSUSY:

 

3512 – 58 425,00 ZŁ

3514 – 70 460,00 ZŁ

2814 – 58 425,00 ZŁ

6824 – 113 775,00 ZŁ

11024 – 145 140,00 ZŁ

8014H – 129 700,00 ZŁ

9014H – 135 700,00 ZŁ

10014H – 141 800,00 ZŁ

 

 

Edit; to chyba jakieś wyprzedaże... Ale 2814 to ja jeszcze nie widziałem

Edytowane przez radzik445
Opublikowano

Nie sądzę iż to by była wyprzedaż bo ostatnie takie modele były w 2011 a teraz znów wyprzedaż ? i na dodatek rok 2013 ?

napewno wolałbym takiego za 70 tys brutto niż farmtraca 555DT za 95 tyś brutto :)

tylko żeby w tym ursusie oczywiście były to części oryginalne a nie z Turcji czy jeszcze z nie wiadomo skąd

Opublikowano

Hmmm, pisze że rok produkcji 2013, fabrycznie nowy :blink: Jeśli silnik spełnia jakieś tam normy to może wrócili z produkcją? Bo swoją drogą w Bumarze raczej trzydziestki-piątki z napędem nie produkowali...

Co do tego 5044 to cena jeszcze nie jest dokładnie ustalona, ale przeciągają trochę z tym rozpoczęciem sprzedaży... Jak będzie w sprzedaży to pędzę do dealera go obejrzeć :D

Ps. Czy ktoś wie kiedy teoretycznie ma wejść 11034?

Opublikowano

O ile dobrze pamiętam to ktoś kiedyś napisał że te 3514 i inne są produkowane w Turcji czy w Indiach, a z Polskimi rękami one nie maja styczności.

Jeśli się mylę proszę sprostować moją wypowiedź

Opublikowano (edytowane)

Znalazłem ciekawy artykuł o zakupie licencji od Massey Ferguson przez Ursua.

http://www.fergusony...ontent&Itemid=7

Aż nie mogę się nadziwić że przez jedną durną decyzję o zakupie licencji wszystko upadło. Bo tak naprawdę to narazie w tym nowym ursusie nie wiele zostało z tego starego legendarnego ursusa, a tak praktycznie to nic.

 

Ciekawe czy te ursusy 3512 są nasze, jeszcze z fabryki ursusa.Czy może to w Pakistanie je produkują i będą je sprzedawać w Polsce i jeszcze za robią na naszym ursusie. Z tego co piszą to te ciągniki są nadal u nich cenione i że nawet po 12 latach pracy mają większą cenę niż nowe.Ursus jak najszybciej powinien zacząć sprzedawać te ciągniki, bo sukces tkwi w prostocie i niezawodności.

Edytowane przez Salisbur
Opublikowano

A co do nieosiągalnej cenny za nową 60-tkę to jakoś farmtrac tak potrafi http://otomoto.pl/no...to-A317885.html

 

Tylko ktoś tutaj rzucił cenę dla 60'tki z silnikiem Perkinsa, skrzynia z rewersem i inne bajery a to wszystko kosztuje. Farmtrac nawet zaczepów nie ma, a gdzie tu inne rzeczy takie jak np pneumatyka (w sumie to po co, skoro nawet zaczepu do ciągnięcia przyczepy nie ma ;) )

Opublikowano

 

Tylko ktoś tutaj rzucił cenę dla 60'tki z silnikiem Perkinsa, skrzynia z rewersem i inne bajery a to wszystko kosztuje. Farmtrac nawet zaczepów nie ma, a gdzie tu inne rzeczy takie jak np pneumatyka (w sumie to po co, skoro nawet zaczepu do ciągnięcia przyczepy nie ma ;) )

ma zaczepy i znowu nie przesadzajmy ze się nie da a rewers mechaniczny przy składaniu ciągnika od podstaw nie jest żadną rewelacją bo to powinno być w standardzie każdego ciągnika ;) a co do kosztów to wiesz ile kosztuje foton 504 z rewersem bez kabiny ze sprowadzeniem i wszelkimi opłatami celno-skarbowmi dokładnie 43 tyś brutto (cenna z zeszłego roku bo wtedy chciałem sprowadzić teraz będzie wyższa bo wprowadzili jakiś unijny podatek zaporowy na maszyny z Chin) Czyli ciągnik w Chinach kosztuję 30 tyś to u nas nie da się zrobić za 40 ??? na pewno się da tylko ciekawe czy w polsce jest wogóle możliwość odlania korpusów itd Bo jeżeli jest to nie wiem jaki problem byłby w wznowieniu produkcji lekko udoskonalić zrobić ten rewers tak jak był zrobiony w zetorze pompe od hydrauliki dać z napędem od silnika i ciagnik bajka a po czasie wprowadziliby kabiny i inne pierdoły ;) A po drugie to jak już nie 60-tka to co się stało z 3724 nie licząć ze brakowało w nim rewersu i cenna była kosmiczna to myślę ze też by się przyjął z powodzeniem

Opublikowano

takiego farmtracka to bym nie chciał nawet jak ktoś by dal nowego za moja 60

a jeśli chodzi o skrzynie z rewersem do 60 to o ile się nie myle to w zetorach 7211 itp. była skrzynia 10x10 czasami można takiego spotkać na allegro...

wiec?? da się...

Opublikowano

na te Ursusy typu 3512/3514 pewnie byłby zbyt, ale pewnie klientów odstrasza fakt że jest brak jakiejkolwiek gwarancji i serwisu, a ciągnik kupuje się w Gdańsku prosto z kontenera w którym przyjechał z Pakistanu albo skądś jeszcze, to są moje domysły tylko

Opublikowano

Koledzy, co Wy opowiadacie!! Jakie odlewy? Gdzie? skoro wszystko rozwalone w tym kraju. Ostatnią nadzieją była Stalowa Wola, ale i to oddali chinolkom za bezcen. Stara, największa w Europie odlewnia na dawnym Ursusie wali się, przerosły ją drzewa i wogóle. TVN zaczyna budować tam swoje biurówce. Inżynierowie?? Przecież w dzisiejszym Ursusie nie potrzeba inż. Po co, skoro wszystko sprowadzają i tu składają. A złożyć prototyp z gotowych elementów, lub tylko przykleić naklejkęnie trzeba mieć przed nazwiskiem "inż". Mocno wierzyłem w Ursusa, nawet się napaliłem na jeden model, ale widząc to jak zlewają swoje podstawowe zadanie jakim jest produkcja POLSKICH ciągników, to szlak mnie trafia. Robią jakieś napoje, jeżdzą na rajdy, sieć telefoniczna itd. Trwa jazda na marce i jej znaczeniu, a nie odbudowywanie. Obym się mylił.

  • Like 1
Opublikowano

na te Ursusy typu 3512/3514 pewnie byłby zbyt, ale pewnie klientów odstrasza fakt że jest brak jakiejkolwiek gwarancji i serwisu, a ciągnik kupuje się w Gdańsku prosto z kontenera w którym przyjechał z Pakistanu albo skądś jeszcze, to są moje domysły tylko

 

Kupić to jedno, a zarejestrowanie to drugie. Nikt w UE nie zarejestruje nowego ciągnika w którym silnik nie spełnia norm emisji spalin.

Opublikowano

kolega @pawelu poruszył bardzo ważną kwestię, w aukcji nie ma nawet słowa o dokumentach, chyba że ciągnik został już zarejestrowany w miejscu produkcji, następnie został sprzedany jako używany z przebiegiem symbolicznym 1mth, i tutaj w sumie nowy ciągnik masz jako używany przywieziony skądśtam

Opublikowano

Słuszna uwaga, można by strzelić fotkę tabliczki znamionowej tego ciągnika, może coś by się wyjaśniło.

Na pewno ktoś z forum mieszka gdzieś w pobliżu tego sprzedającego...

Opublikowano (edytowane)

kolega @pawelu poruszył bardzo ważną kwestię, w aukcji nie ma nawet słowa o dokumentach, chyba że ciągnik został już zarejestrowany w miejscu produkcji, następnie został sprzedany jako używany z przebiegiem symbolicznym 1mth, i tutaj w sumie nowy ciągnik masz jako używany przywieziony skądśtam

 

Stan licznika nie ma tutaj znaczenia, liczy się dokumentacja i data produkcji.

Poza tym nie wiem jak przedstawia sie sprawa opłat gdy chcemy sprowadzić maszyne z kraju nie należącego do UE.

Edytowane przez pawelu
Opublikowano

Tak więc starego ursusa już dawno nie ma:(Od dawna chcieliśmy kupić tę markę. Rozmowy toczyły się siedem lat. Gdy w końcu przejęliśmy spółkę Ursus, okazało się, że jej długi przewyższają kapitał i nie ma płynności finansowej. W związku z tym nowy zarząd był zmuszony do złożenia wniosku o jej upadłość. Spółkę sprzedaliśmy. Zachowaliśmy sobie jedynie prawa do marki Ursus. Traktory tej marki nadal będą produkowane, ale już nie w Warszawie, tylko w naszych zakładach w Lublinie - mówi Mariusz Lewandowski z Warfamy. Pierwsze 50 ursusów ma wyjechać z fabryki w Lublinie w październiku lub listopadzie. Dyrektor Zarajczyk liczy, że za trzy lata możliwe jest produkowanie w Lublinie ok. pięciu tys. traktorów rocznie.)

Nowy ursus musi naprawdę się postarać żeby dowieść że jest godny miana tej legendarnej marki.

A najbardziej denerwuje mnie to że nie ma żadnych info z ursusa.A na swojej stronie pisze tylko o jakiś wyścigach i wystawach które nic nam nie mówią.

Opublikowano

Ciekawe gdzie to wyczytałes ze beda spełniały normy?? Aby zmienic moc silnika wystarczy zmienic dawke paliwa w takiem dieslu (10KM to nie problem). Poza tym w ulotce nie ma ani jednego słowa o normach spalin.

A gdyby miał spełniac to musiałby miec juz filtr czastek stałych, katalizator czy system recyrkulacji spalin które to do tanich nie należy i jego cena byłaby o wiele wyzsza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v