Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@demolka Będzie jakieś uroczyste otwarcie produkcji? Kiedy będą następne?

Możesz mi jeszcze powiedzieć, czy ten ładowacz Tur 620 jest dostępny w sprzedaży bo na stronie Ursus jedynie zdjęcia są, a moim zdaniem konstrukcja warta szczególnej uwagi ze względu na solidnie zabezpieczone sworznie?

Opublikowano

5044:

Oryginalne CARRARO 12x12 IT

Oryginalny Perkins 1103D EURO IIIA GB

Własna kabina - produkcja LU/PL

Od 06/13 dostępny w sieci dealerskiej:

Kto czyta nie błądzi B) :

http://www.ursus.com...RSUS#Ursus-5044

 

 

Dzięki, jak ostatnio zaglądałem na www nie było tych informacji. Ciekawe co z drobniejszym osprzętem- alternatury, rozruszniki etc etc etc. To też potrafi uprzykrzyć życie

Opublikowano (edytowane)

Wie ktos czy bedzie ten 7014 ? 68 km przydałby sie do drobnych prac i 3 oszczedne cylindry perkinsa hm..... Byłby zastepca poczciwych c-360 :)

Edytowane przez Slawek13
Opublikowano

Nie kupujcie Ursusa nowego. Mój znajomy kupił i narzeka. Ledwo go kupił to już dwa razy się zepsuł. DO tego Ursus nie chce go w ogóle naprawić. Ta firma reklamuje się jaki to ma dobry sprzęt a w rzeczywistości nie dbają o klienta. Ciągnik jeszcze nie pracował w polu a już z pompy paliwowej olej wycieka. Radzę omijać Ursusa z daleka bo mają kiepskiej jakości sprzęt. Jak tak dalej URSUS będzie robił to szybko straci klientów.

Opublikowano

Do tego właśnie służy gwarancja, aby wszystkie tzw. usterki wieku młodzieńczego wyszły na jaw i zostały usunięte za darmo przez dilera. To sprzedający bierze odpowiedzialność w razie naprawy i do niego należy ten obowiązek.

"Czarnowłosa" nie głoś fali krytyki wobec firmy Ursus bo tego typu komentarze są tu zbędne. Jeżeli zawinił diler i jego serwis to chyba wina jest po ich stronie.

"Mój znajomy kupił i narzeka" - dobre :)

  • Like 1
Opublikowano

Nie kupujcie Ursusa nowego. Mój znajomy kupił i narzeka. Ledwo go kupił to już dwa razy się zepsuł. DO tego Ursus nie chce go w ogóle naprawić. Ta firma reklamuje się jaki to ma dobry sprzęt a w rzeczywistości nie dbają o klienta. Ciągnik jeszcze nie pracował w polu a już z pompy paliwowej olej wycieka. Radzę omijać Ursusa z daleka bo mają kiepskiej jakości sprzęt. Jak tak dalej URSUS będzie robił to szybko straci klientów.

 

Głupoty Gadasz jakich mało.

 

Podejście do klienta jak najbardziej na Plus wszystko wytłumaczą jak są jakieś wątpliwości itp..

Szczerze mówiąc pierwszy raz widziałem ,żeby tak dobrze podchodzić do klienta.

 

co Do twojej wypowiedzi na temat usterkowości URSUS'a tutaj także piszesz głupoty w Serii H nic się nie psuje rozmaiwał z Ludzimi co maja jeszcze Stare Pol-Mot H jak i Juz Ursusy maja zrobione po 10000MTH i nic się nie dzieje

 

według specyfikacju Perkinsa Silnik na 15000MTH

Opublikowano (edytowane)

Głupoty Gadasz jakich mało.

 

Podejście do klienta jak najbardziej na Plus wszystko wytłumaczą jak są jakieś wątpliwości itp..

Szczerze mówiąc pierwszy raz widziałem ,żeby tak dobrze podchodzić do klienta.

 

co Do twojej wypowiedzi na temat usterkowości URSUS'a tutaj także piszesz głupoty w Serii H nic się nie psuje rozmaiwał z Ludzimi co maja jeszcze Stare Pol-Mot H jak i Juz Ursusy maja zrobione po 10000MTH i nic się nie dzieje

 

według specyfikacju Perkinsa Silnik na 15000MTH

 

To imponujące że ciągniku które są dostępne na rynku od 2010 r mają już po 10 000 MTH :) wychodzi po 4 000 MTH na rok.

Tyle to nawet Fendty w Niemczech nie pracują.

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano (edytowane)

Nie kupujcie Ursusa nowego. Mój znajomy kupił i narzeka. Ledwo go kupił to już dwa razy się zepsuł. DO tego Ursus nie chce go w ogóle naprawić. Ta firma reklamuje się jaki to ma dobry sprzęt a w rzeczywistości nie dbają o klienta. Ciągnik jeszcze nie pracował w polu a już z pompy paliwowej olej wycieka. Radzę omijać Ursusa z daleka bo mają kiepskiej jakości sprzęt. Jak tak dalej URSUS będzie robił to szybko straci klientów.

 

-Jaki to model Ursusa ?

-Kiedy kupiony za obecnego właściciela czy poprzedniego i jak dawno temu sytuacja miała miejsce?

-Jaki olej wyciekał z pompy paliwowej? Napędowy, czy silnikowy smarujący pompę?

Edytowane przez Alchemik
Opublikowano

Konkurencja zwietrzyła zagrożenie w naszej rodzimej marce i już próbuje robić krecią robotę. Każdy może sobie napisaż "...nie kupujcie czegoś tam bo brat ciotki taty mojego sąsiada to ma i jest złe..." Śmieszne... Jeżeli coś naprawdę jest na rzeczy to napiszcie konkretnie co, gdzie i jak, a nie takie coś. Bo znajomy... A jak znajomy lubi zarzynać maszyny? Nie sprawdza nic przed wyjazdem?

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Kolega master20002 ma rację, sensowne są tylko opinie ludzi którzy na danym sprzęcie pracowali, osobiście go przetestowali i to najlepiej w różnych warunkach, różnych pracach i przez dłuższy okres czasu.

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano (edytowane)

A ja nie jestem właścicielem nowego ursusa oraz nie pracuję w zetorze ani nic z tym wspólnego tylko obiektywnie szukam ciągnika bo mam starego mtz i byłem obejrzeć Ursusa jako pierwszy ciągnik powiem wam wiecej nawet specjalnie czekałem na otwarcie salonu Ursusa w moim rejonie i naprawdę się zawiodłem bo jeżeli chodzi o prawdziwego ursusa czyli model 11024 to uważam ze jest to naprawdę lipa mówią ze mtz są słabo wykonane w kabinie itd ale ten to kompletna porażka i najbardziej zastanowił mnie przedni most bo wyglądał jak od uaza przy 60-tce (nawet układ różnicowy nie był na środku tylko po boku) no i skrzynia pamiętająca fergusony z lat 50 ubiegłego wieku. Hattat jak to Turek może i nie najgorszy ale też mnie nie porwał a najbardziej rozśmieszył mnie ten rozdzielacz od hydrauliki który już naprawdę nie mieli jak zamontować bo nie mówię z miejscem tam bieda straszna no ale jak firma nie chce lipy odstawiać to założyli by jostick a nie rozdzielacz i wajchy z pręta 6mm na pół metra długie... Druga wada oszczędność nawet na fotelu nie mam wielkich wymagań ale usąść na nim nie idzie bo jest za krótkie siedzisko no a to co mnie najbardziej uraziło to ze jak już kupiłem mtz z pronaru to chociaż tabliczke nabili a nie wielka naklejka na masce ze URSUS a wszystkie tabliczki z napisem Hattat nawet z tego co się orientowałem to w papierach do rejestracji też ciągnik figuruje jako Hattat ale tu mam nie pewne informacje wiec nie potwierdzę ;) A no i brak regulowanej kierownicy względem wysokości bo dla mnie czyli dosyć wysokiego człowieka (194cm) to ergonomii pracy w tym ciągniku bym nie zaznał niestety ;( Kibicuje Ursusowi z całego serca bo uważam ze logo niedźwiadka powinno wrócić na pola ale nie z takim wykonaniem :( (nie pisze tu o podzespołach mechanicznych bo tego nie mam jak sprawdzić ale pierwsze wrażenie na temat powrotu ursusa mam negatywne) Teraz czekam na współpracę ursusa z Tym-em bo mam nadzieję ze to będzie ich strzał w przysłowiową 10-siątkę jeżeli oczywiście nie wymyślą ceny z kosmosu bo Tym do najtańszych nie należy ale byłem oglądać Zetora Ursusa Tyma i Pronara Case i New Hollanda i powiem ze w stosunku jakość cena to najlepsze wrażenie zrobił na mnie Tym tylko ze trochę bałbym się go kupić bo z lekka jest to egzotyk chociaż widzę w okolicy ze się pojawiają. Moim zdaniem ursus powinien wejść w współprace z Tym-em bo tu widzę dla niego wielką szanse.

 

PS

Wiem ze jestem z rejonów opanowanych przez Zetora (Kalisz) i pewnie powiecie ze jestem jego fanem ale uwierzcie ze się mylicie bo nie lubię czeskiej marki ale naprawdę bezstronnie ciągnik to zakup na kilka kilkanaście lat i gdybym miał do wyboru tylko te dwie marki to z bólem ale wybrałbym zetora .... ;(

Edytowane przez uglibugli
  • Like 1
Opublikowano

Kolega master20002 ma rację, sensowne są tylko opinie ludzi którzy na danym sprzęcie pracowali, osobiście go przetestowali i to najlepiej w różnych warunkach, różnych pracach i przez dłuższy okres czasu.

 

A mnie ciekawi czy sam Ursus poddaje swoje prototypy testom w normalnym użytkowaniu. Najlepiej przez wielu kierowców którzy pracowali na różnym nowym sprzęcie ,test przez długi okres czasu, w wszelkich pracach jakie może ciągnik wykonywać. Taki test dałby dobrą informacje zwrotną co można poprawić i co denerwuje użytkowników, przy długim okresie, co pierwsze zaczyna niedomagać. Choć podejrzewam że szkoda byłoby oddać do testów 1% planowanej rocznej produkcji modelu (1 sztuka).

Opublikowano

Mam wrażenie że w Ursusie sami nie wiedza czego chcą a wszystkich srok za ogon nie da się złapac. Powinni ustalic sobie jakieś załozenia, znaleźć dostawców podzespołów bo teraz praktycznie wszyscy tak robią. A nie jak teraz co model to inny producent i nigdy nie wiadomo co będzie za rok w nim siedziało.

Powiedzmy ze silniki są dobre i niech przy nich zostana do tego niech dobiora kilka rodzajow skrzyń i najlepiej jednego producenta a nie rozrzut od Skandynawii do Korei. Jeśli będzie za duży misz masz to tego nikt nie kupi.

Podsumowując to powinni pogrupowac ciagniki na male ,średnie i ciężkie . Powiedzmy po 3 ciagniki z grupy:

 

Małe od 40-80kM skrzynie (8/8) jeśli dojdzie do skutku 12/4 lub 12/12 lub z biegami pełzajacymi

 

Srednie 90-130kM skrzynie min. 12/12 lub 24/24 dla wymagajacych 32/32 biegi pełzajace

 

Ciężkie 140-200kM skrzynie min. 24/24 lub 32/32 lub bardziej wypasione do bezstopniowej wlacznie.

 

No ale bez przesady naklejanie na jakieś Hataty znaczka Ursus to jakoś mi się nie widzi .

Teraz nie licząc Hatatów to mamy ciagniki;

 

Małe:

5044 50kM 12/12

 

Srednie:

10014T 100kM 32/32

11024 110kM 12/4

11034 110kM 24/24

 

Ciężkie:

15014 150kM 40/40

 

Na dobrą sprawe z tych trzech średnich można zrobić jeden model z trzema opcjami wyposażenia do tego z jeden słabszy i jeden mocniejszy silnik i gama średnich ciagnikow jest gotowa przynajmniej na początek .

  • Like 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v