Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uwierzę jak tą Niu Technolodży :D zobaczę-bo jak widzę najnowocześniejszego Ursusa w okolicy czyli 5714 sąsiada to wierzyć mi się aż nie chce w to co spece z Ursusa potrafią zrobić w tych latach-ciągnik na dobrą sprawę konstrukcyjnie starszy niż mój 7211 sprzed prawie dwudziestu lat :)

Opublikowano

Nie wiem jak to wytrzyma- z tego co widziałem na targach to 7524 ma konstrukcyjnie taki sam tylni most jak w mniejszych ciągnikach (3512, 4514 itp.) i jak ciągnik takiej mocy ma być wytrzymały? Wiem, że zastosawane są rzekomo mocniejsze mat. ale jakoś mnie to nie przekonuje.

Opublikowano

Juz przestają pewnie produkować 2812, 3512, 4514, 5314, 5714. Teraz nowe modele wchodzą, nawet w ciężkich mają być silniki Perkinsa, ale oprócz tego to co newgo w nich wymyślą to nie wiem..... Pewnie nic, a moze.......

Opublikowano

Jeśli chcą dalej produkować duże ciągniki(nie wiem jak jest z małymi) to muszą wymienić silniki, ponieważ te obecnie montowane ZTSa nie spełniają norm emisji spalin.

 

Moim skromnym zdaniem ta fabryka jest skazana na zamknięcie. Powiedzcie jaki Polski investor jest w stanie zapłacić za tą fabrykę i włożyć ogromne(!) pieniądze w rozwój i badania, tak, żeby dorównać konkurencji? Nie ma takiego samobójcy(w Polsce)

95 % osób jak dostanie dofinansowanie z Unii to kupi inny ciągnik, lepszy, bo odrobina luksusu i wygody się należy.

W biznesie nie ma miejsca na sentymenty, może dojść do tego(bo to jest szeroko stosowana praktyka),że inna firma, która produkuje ciągniki może wykupić Ursusa i celowo doprowadzić do upadłości i wypełnić niszę po Ursusie, bo zachodnie firmy na takie posunięcia stać!

Zapytajcie jakiegoś ekonomisty, powie wam, że mam racje.

 

I proszę nie odbierać mojego postu jako ataku na firmę URSUS

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Tylko weźmy pod uwagę że na lekkie ciągniki też w kraju jest zapotrzebowanie, dlatego dziwi mnie troche że chcą zatracić ciągniki typu 2812 3512 etc. z drugiej strony są to już dosyć stare ale dobre i sprawdzone konstrukcje... Jak by na to nie patrzeć w ursusie potrzebne są zmiany, jednak wątpie aby znalazł się ktoś odważny, żeby zainwestować pieniądze w tą firme:/ tak jak zauważył sirmnemonic musiał by to być jakiś samobójca ponieważ firma wyraźnie chyli się ku upadkowi

Niestety taka jest smutna prawda :D

Opublikowano
Juz przestają pewnie produkować 2812, 3512, 4514, 5314, 5714. Teraz nowe modele wchodzą, nawet w ciężkich mają być silniki Perkinsa, ale oprócz tego to co newgo w nich wymyślą to nie wiem..... Pewnie nic, a moze.......

Ja o czymś takim nie słyszałem.

Opublikowano

Niby wprowadzają nowe modele ale ich nigdzie nie ma. Myślałem że na Opolagrze bedzie nowy ursus chociaż ten 5024. Ale jakoś go nie było był 5314, 5714, 1234 i 1634. To co się stało z ursusem to przechodzi ludzkie pojęcie. Tylko samobójca sprubuje uratować ursusa. Reszta się odsunie i powie sami sobie winni upadku...

Opublikowano

Bumar musiałby zainwestować miliardy złotych, żeby ursus dorównał marką zachodnim. Wtedy nabywców by znalazł.. Ale narazie to nie sądze, że ktoś kupi taki ciągnik, jak w podobnej cenie może mieć zachodni.

Opublikowano
Bumar musiałby zainwestować miliardy złotych, żeby ursus dorównał marką zachodnim. Wtedy nabywców by znalazł.. Ale narazie to nie sądze, że ktoś kupi taki ciągnik, jak w podobnej cenie może mieć zachodni.

Jeżeli opuściłby ceny chociaż o 5000 zł miałby więcej nabywców. A dlaczego skazujecie go od razu na upadek?? Słyszeliście,żeby ogłoszona była upadłosc??

A co do tych odlewni to jest to po prostu wynikiem mniejszego zapotrzebowania na ciągniki ( upadek PGR-ów ) i po części złego zarządzania ( czasem też zabrakło pieniędzy ).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v