Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rozmieszczenie i ruch dźwigni w Ursusie (11054) jest do d*py. Ft o którym pisałem, to najnowszy model (z LED-ami, szyberdachem, itd.).

 

A propos kabiny w Ursusie, ostatnio w moim znów odkleiła się styropianowa klapka w dachu i nie ma nawiewu. Dzięki temu odkryłem, że kabina nie chroni przed ciepłem silnika. Przy orce cała przednia część kabiny robi się gorąca (plastiki, rama kabiny). Dorzucając do tego brak możliwości jazdy z otwartymi drzwiami, daje to temp. w kabinie na poziomie do 47 st. C (przy 25 st. C na zewnątrz, bez słońca)!

Opublikowano (edytowane)

i właśnie dlatego ludzie wola kupić wyruchanego na zachodzie MFa, wsadzić do niego nawet 20 tys i śmiać się z tych wszystkich farmsraków i itp. ursusopodobnych za które trza płacić te raty choć na sam ich widok w garażu chce się żygać. A najlepsze będzie jak trzeba będzie wezwać serwis do tego badziewia i płacić tak samo jak za serwis tego zachodniego szmelcu z lat 90

Edytowane przez Departament
Opublikowano

Polemizowałbym. Chyba że "Unia daje" i musi kupić z normą euro 3B

 

No nie mówię tutaj o indyjskich ciągnikach z normą -5A :) Tylko o europejskich realiach.

 

Opublikowano (edytowane)

kto ma kupić to kupi póki jest jakieś wsparcie, potem będą niewielkie ilości i sprzęt używany, dużo będzie młodych maszyn z małym przebiegiem

Edytowane przez STIG0013
Opublikowano

Żeby przyciągnąć klientów. I tu nie chodziło tylko o klime, ale też o cene. Od jakiegoś czasu ursus podnosi ceny, chyba wydaje mu się ze wyrobił sobie markę, i teraz może szaleć z cenami. Oby nie było jak z belarusem...

Opublikowano

Może mogą mieć też inny problem, nie wiem nawet jak się ta klimatyzacja w ekstremalnych warunkach spisywała. Jeśli nie za bardzo może ją zmienili? Ursus i tak naszego rynku nie traktuje priorytetowo. Skupiają się na tym co największe zyski przynosi czyli na Afryce. Dlatego tu póki co myślą że jest sytuacja stabilna, poza tym ja i tak czekam na ciągniki oparte o większość podzespołów ich konstrukcji. Co z tego że ciągnik nie jest drogi w zakupie skoro skrzynia włoska i części nadal drogie. Ostatnio miałem nie miłą niespodziankę z moim agroplusem i potrzebna była mi tylko końcówka WOM naprawdę nie spodziewałem się że oryginał będzie kosztował aż tyle...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v