Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A niby kiedy agco zgłaszał chęć wykupienia ursusa? A swoją drogą dobre, ursus zamiast fendta podbija największe zachodnie gospodarstwa i gospodarstwa na całym świecie ciągnikami o mocy 250-600km z systemami przegubowymi, gąsienicowymi i klasycznymi przeniesienia napędu, oraz pełną elektrohydrauliką ze skrzyniami bezstopniowymi i silnikami własnej konstrukcji  :lol:

Ursus raczej nie podbijałby zachodnich gospodarstw. Moim zdaniem dla AGCO najważniejszy jest Fendt. Ursus byłby raczej na poziomie Massey'a czy Valtry.

Opublikowano

Raczej nie podejmą takich działań, bo nie będzie im to się opłacać. Ursus zanim zdobędzie zaufanie zachodnich rolników to trochę minie, a Polski rolnik odsunie się od elektroniki jak zaczną się nowe ciągniki psuć, co poniesie za sobą niemałe koszty naprawy. W efekcie rolnicy będą szukać prostych i tanich w eksploatacji ciągników, bezstopniowe takie nie są. Najpierw niech wprowadzą na rynek Vigusa :) Jak się przyjmie, mogą projektować dalej.

 

Tak na marginesie, ostatnio w TPR było o tym że w C-3115 ma być przekładnia TYM, w C-3120 przekładnia stworzona przez Carraro i URSUS, o czym pierwsze słyszę i C-3150V, jak wiadomo, na Vigusie 32x32. Vigus 24x24 mechaniczna ma znaleźć zastosowanie na rynkach pozaeuropejskich.   

Opublikowano (edytowane)

Teraz wychodzą z silnikami Deutz. Pierwsza propozycja jaka padła to właśnie silnik Solisa 3100FLT na licencji Zetora. Prototyp z tym silnikiem był na Agrotech 2015. Potem zaproponowali że silnik będzie do wyboru - Solis albo Perkins. Ostatecznie zrezygnowali Solisa i montowali silnik Perkinsa, a od początku 2017 chyba Deutza, po tym jak Ursus podpisał współpracę z Deutz.

Edytowane przez pawel94
Opublikowano

Raczej nie podejmą takich działań, bo nie będzie im to się opłacać. Ursus zanim zdobędzie zaufanie zachodnich rolników to trochę minie, a Polski rolnik odsunie się od elektroniki jak zaczną się nowe ciągniki psuć, co poniesie za sobą niemałe koszty naprawy. W efekcie rolnicy będą szukać prostych i tanich w eksploatacji ciągników, bezstopniowe takie nie są. Najpierw niech wprowadzą na rynek Vigusa :) Jak się przyjmie, mogą projektować dalej.

 

Tak na marginesie, ostatnio w TPR było o tym że w C-3115 ma być przekładnia TYM, w C-3120 przekładnia stworzona przez Carraro i URSUS, o czym pierwsze słyszę i C-3150V, jak wiadomo, na Vigusie 32x32. Vigus 24x24 mechaniczna ma znaleźć zastosowanie na rynkach pozaeuropejskich.   

Poproszę o link do tego artykułu ;)

Opublikowano

Też chciałbym zobaczyć link lub zdjęcie gazety w której to przeczytałeś a swoją drogą to ursus ma podpisane kontrakty z watem i fonem więc wątpię w to że nagle im się zmieniło i pozyskują nowego partnera do produkcji i stworzenia nowej przekładni.

Opublikowano

Obecnie nie mam dostępu do gazetki, ale w najbliższym czasie wrzucę. Mnie również zdziwił fakt że Ursus coś rzeźbi z Carraro, ale z drugiej strony Carraro jest w czołówce producentów transmisji, więc jeśli URSUS będzie miał w tym udział, to po pierwsze, będą mieli pieniążki, a po drugie URSUS zbuduje sobie za granicą renomę jako producent transmisji, dzięki czemu zachód przychylniej przyjmie na rynek transmisję Vigus :)

Opublikowano

Ursus powinien bardziej postarać się podczas pokazów. Zgubiona prasa, zgrabiarka przyczepiona częściowo czy ta akcja z siatką nowym klientów nie przysporzy a i tych wahających się odstraszy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v