Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

możecie się śmiać :) ni komu nie bronię ale nie napisałem że szprzedaje 20 sztuk co miesiąc tylko 6.7 sztuk na miesiąc xD tak ze nw po co zaraz ten występ z z córką i arabem ???

Opublikowano

możecie się śmiać :) ni komu nie bronię ale nie napisałem że szprzedaje 20 sztuk co miesiąc tylko 6.7 sztuk na miesiąc xD tak ze nw po co zaraz ten występ z z córką i arabem ???

 

Może faktycznie odrobinę przesadziłem. Nie chodziło mi konkretnie o Ciebie, jeśli uraziłem to przepraszam.

 

Mam do składnicy gdzie można kupić nowego Ursusa jakieś 300 metrów, jeżdżę tamtędy codziennie i widziałem że C-382 stał dobrze ponad pół roku, po nim C-380 coś około 2 miesięcy. Więc śmiem twierdzić, że aż tak rewelacyjnie się nie sprzedają.

Opublikowano

to co stoi u dealera to pokazówka dla klienta i może stać i rok jeśli dany model nie odpowiada zamówieniu klienta. klient zamawia u dealera, dealer podaje to dalej do Ursusa, Ursus gotowy ciągnik wysyła do dealera, i stamtąd dealer do klienta-- tak to wygląda. 

Opublikowano (edytowane)

Nie obraź się, ale ten algorytm procesu sprzedaży to sam projektowałeś dla ,,ursusa", czy firma Ci udostępniła dokumentację tego jakże złożonego mechanizmu nabycia konkretnego towaru przez klienta w drodze kupna?

Ta, stoi u sprzedawcy ,,na wystawie", płowieje, a on zamawia kolejne dla klienta, a tego później odda do Lublina na renowację heh.
Akurat w tych ciągnikach jest do tego stopnia niezliczona ilość opcji do indywidualnego skonfigurowania, że sprzedawca dysponując wykwalifikowanym serwisem nie dołoży sam raptem trzeciej sekcji, obciążników, ładowacza, czy tuza. Bo prawie wszystkie mają montowaną klimatyzację, chyba że ktoś się uprze, że nie chce, no i w przypadku przedniego wom Twój schemat jest jednym z ogniw zbycia wynalazku przez ,,ursusa"

 

Edytowane przez SW400kruger
Opublikowano (edytowane)

Raczej model stojący "na wystawie" dealer chce równie szybko sprzedać, co te stojące gdzieś w głębi placu. Czym szybciej zepchnie to, co ma na stanie, tym lepiej. Jednak sprzedawca może mieć C-380-tkę, a akurat w danym czasie na ten model nie ma chętnych. Wtedy ciągnik trochę postoi. Może też być tak, że sprzedaż konkretnego modelu jest aktualnie duża i na wystawie stoi co parę dni nowy ciągnik, ale identyczny do tego poprzedniego. Co do opcji, to jeśli klient zamawia ciągnik z szerszym ogumieniem i TUR-em, a na placu jest podstawowa wersja, to raczej dealer zamawia konkretny ciągnik w fabryce, a tamten stoi dalej.

Edit: Skoro @Kajtek_1 ma doświadczenie w tym zakresie i twierdzi iaczej, to moje ostatnie zdanie jest błędne.

Edytowane przez XMK13
Opublikowano

niewiem czy wiecie ale za egzemplarze z placu diler musi zapłacić niema tak że producent daje na wystawkę za friko więc jak klijęt chce szersze opony to wstawiamy szersze opony i po sprawie.  Tak było jak pracowałem w POM Augustów i nic do tej pory się nie zmieniło. Nawed były przypadki że do zetorów klimę dostawialiśmy i idę w zakład że z ursusami jest tak samo bo ja jak kupowałem swojego c 380 to czekałem aż opony pszyjdą na wymiane więc wontpię że ten schemat się zmienił a Zarajczyk nie jest tak chojny żeby rozdawać nowe ursusy za darmo żeby blakły u dilerów

Opublikowano

Niektóre mniejsze firmy produkujące sprzęt rolniczy "odstawiają"  maszyny do dealerów i dopiero po sprzedaży dostają kasę, ale jak mówię to nie są zakłady wielkości Ursusa. Przemawia za tym jedynie darmowa reklama, bo innego argumentu nie widzę.

Opublikowano

Nie wiem jak teraz ale wiem, że jak na przestrzeni kilku ostatnich lat braliśmy prasę, rozrzutnik, owijarkę, brony i rozbijacz do siana to wszystko było brane z placu od dilera.

Opublikowano

Cytuje raport z pzpm.org.pl

 

W grupie ciągników rolniczych w grudniu 2016r. zarejestrowano 1117* nowych pojazdów. Był to rezultat wyższy od listopadowego o 116% (+599) i niższy od wyniku w grudniu 2015r. o 11% (-141 szt.) i 163 szt. (13%) niż we wrześniu, kiedy obserwowaliśmy zwiększony poziom rejestracji w związku ze zmianą przepisów – wymagań homologacyjnych dla nowych ciągników rolniczych związany z emisyjnością ich silników, która weszła z końcem września ub.r. Uprzednie przyspieszenie rejestracji było swoistym przygotowaniem do sprzedaży ciągników z jeszcze starymi parametrami silników w ramach tzw. końcowej partii produkcji. W całym 2016r. przybyły 8 768 nowych traktorów tj. mniej o 3545 (-29%) niż w 2015r. Od 2013 roku obserwujemy konsekwentny spadek liczby rejestracji nowych traktorów. W poszczególnych latach odpowiednio -22% w 2013r, -5% w 2014 i -13% w 2015. W ub.r. nastąpiło pogłębienie rocznego spadku (-29%). W czołówce najbardziej popularnych marek, na pierwszym miejscu, po grudniu ub.r. utrzymał się niezagrożenie NEW HOLLAND (1291; -37%). Na drugim JOHN DEERE (1105; -41%) dalej ZETOR (1104; - 33%). Na piąte wskoczył URSUS po rejestracji tylko w ostatnim miesiącu ub.r. 361 szt. zamknął swój całoroczny rezultat liczbą 903 rejestracji. Tuż za nim na piątym był KUBOTA (895;-18%). W pierwszej 10. firm, wzrost, jako jedyny, wypracował URSUS (+128%). Używanych ciągników przybyło w 2016 roku 15,6 tys. szt. (-4,6%) i sprowadzono ich 1,8 razy więcej niż nowych ale ta grupa również zmalała, podczas gdy w ostatnich latach (2013-2015) rosła. */ liczbę ciągników rolniczych podano razem z rejestracjami czasowymi na koniec poszczególnych miesięcy.

Opublikowano (edytowane)

Guzik warte te zestawienia. Każdy z czołówki zarejestrował ze 200-300 sztuk papierowo, bo kończyła się norma. Jedni we wrześniu inni w grudniu.

Edytowane przez lukig
Opublikowano

myślałem że deutz fachr i case ih będą się lepiej sprzedawać :D No no Ursus 4 ale do 1 pozycji jeszcze sporo brakuje :D fend z massey tez nie rewelka :)

Opublikowano

Witam, czy ktoś z Was użytkuje może model C-392? Jestem bliski decyzji zakupu tego ciągnika ale bardzo trudno jest mi znaleźć rzetelne opinie kogoś kto faktycznie go testuje w praktyce. Będę bardzo wdzięczny za opinie lub sugestie.

Opublikowano

Panowie a czy warto zwrócić uwagę na Pronara 5340 w zestawieniu z C-392 czy lepiej sobie głowy tym nie zawracać. Gdzie nie zadzwonię do dilera, który nie ma w ofercie Ursusa to każdy jak jeden radzi omijać go z daleka. Już mnie wkurza to głupie gadanie na Ursusa.

Opublikowano (edytowane)

Konkurencja zawsze najwięcej wad zna.

Pronar bije tego Ursusa pod każdym względem - mocy, wyposażenia, ciężaru i siły uciągu - nie wiem jak z ceną ale pewnie teżkorzystniej wychodzi.

Edytowane przez MgrLukash
Opublikowano

Dzięki za szczerą opinię. Dał mi do myślenia ten Pronar. Cenowo podobnie - P5 trochę drożej. A co sądzisz o zastosowanym w nim systemie oczyszczania spalin w odniesieniu do Ursusa. W tym przypadku Ursus ze względu na prostotę rozwiązań wydaje się mieć przewagę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v