Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

chlopie są dopiero przetargi na projektowanie ukłądu sterującego to oni są w tak zwanej ciemnej d*pie z tą skrzynią. Zanim oni ją wprowadzą do produkcji to moze jeszcze kilka lat potrwać. Się słyszy o tej skrzyni rok czy więcej a jak na razie nie mają nic a powinno być odwrotnie - robią skrzynie i jak mają gotowca po testach juz w polu to się nim chwalą, a tak to jest narazie chwalenie się jakimś tam pomysłem i kilkoma rysunkami w cadzie, które umie zrobić wiekszosc studentów politechniki...

Opublikowano

Bajeczki wypisujesz. Carraro do Ursusa tylko sprzedaje produkty półkowe. Nic z nimi nie rozwija - chyba że zyski.

Aby przekładnia trafiła do laboratorium musi powstać prototyp - jest to coś o czym na dzisiaj Ursus może pomarzyć. Swoją drogą to śmieszą mnie osoby które podniecają się zapowiedziami handlowca - ciekawie się zapowiada:) Nie ja wykonają a później przetestują to można będzie mówić jak testy pomyślne " ciekawie się zapowiada".

Patrząc na fabryki motoryzacyjne - jakie? Myślisz że jak masz układ hamulcowy TRW to taki VW nic przy nim nie robił oprócz montażu? Z takim myśleniem to powodzenia życzę. Nowości projektują producenci a wykonują firmy specjalizujące się w produkcji takich części. Myślisz że dlaczego Bosch np. do nowszych silników Audi nie udostępnia instrukcji napraw oraz zestawów naprawczych wtryskiwaczy? To żaden wymysł a polityka koncernu. To samo tyczy się dużych producentów jak np. Carraro.

Opublikowano

No przecież Ursus wykonuje Vigusa przy współpracy z innymi firmami - stąd przetargi. Teraz, kiedy chcą badać tą przekładnię pod obciążeniem, muszą mieć prototyp. Nie wiem kto go zrobił, ale być musi. Pod koniec roku (w najlepszym razie) będą mogli przystąpić do prób polowych.

Opublikowano

Muszą mieć wspólników - zapewne założyli konsorcjum z WAT i PL ponieważ takie są wymogi NCBiR. To wymogi projektowe więc aby nie oddać kasy muszą coś stworzyć, ale czy to będzie coś sensownego to czas pokaże. Na razie aby kasy nie zwracać muszą wykonać przekładnię i zapewne ona powstanie.

Opublikowano

Jakość plastików jest niezła, haha beka :D

Nie zgadzam się co do przedniego mostu, oglądałem niedawno Ursusa C-382 i przedni most był absolutnie bez żadnych oznaczeń.

Do tej pory jak gdzieś widziałem Carraro to zawsze miał tabliczkę znamionową.

Opublikowano

Nie to żebym się czepiał ale:)

Jak można testować ciągnik pomocniczy w agregacie talerzowym takiej szerokości? No i ten DF z Kubota w tle:)

Ciągnik typowo pomocniczy, zamiast przetestować do z urządzeniami do których stworzony to zapieli mu przerośniętą talerzówkę i pokazują że może:)

Opublikowano

To raczej dobrze ze założyli większy sprzęt bo spr maszyny na maks mocy a nie talerzowke od 360 a po za tym oni większość testów robią z większymi maszynami aby te ciągniki miały co robić:)

Opublikowano

Ten agregat wcale nie służy do zrywania ścierniska. Proponuję założyć normalną talerzówkę 3m ma talerzach 560 mm ( może być nawet wleczona ma dyszlu) i wtedy zobaczycie jak ten ciągnik podskakuje.

Opublikowano

Chciałbym się zapytać ile by kosztował Ursus c382 z ladowaczem czołowym i z chwytakiem do bel k rokodylem i łyżką Plus szerokie ogumienie i siedzanko :) cena brutto

Opublikowano

Zadzwoń do najbliższego dilera Ursusa to się dowiesz, co diler to może cena być trochę inna. Jeśli ceny katalogowe to pewnie około 155-160 tyś brutto (podaję w przybliżeniu) ale po rabacie może być znacznie mniej (tu właśnie zależnie od dilera/wyprzedaży rocznika itp.)

Opublikowano

no tak jak bym się zmieścił 150 tyś to by bylo bardzo doborze :) Ale muszę jeszcze poczekać gdyż chce sprawdzić jak poradzą sb w lecie gdy jest upalne bo mrozy już były to wiem że paliły i to doborze :)

Gość lukejro
Opublikowano

Czym wy się tu podniecacie. Przecież ten traktor to Farmtrack 675 DT czy Zetor Major, wystarczy wejść na forum dotyczące tych ciągników i zobaczyć, że nie mają jakiejś super opinii. Ludzie leją mixol do ON bo im się pompy rotacyjne w perkinsach zacierają, albo w kilkuletnich ciągnikach z małym przebiegiem padają łożyska na skrzyniach carraro.... Awaryjność na poziomie starej sześdziesiątki... ;-)

Opublikowano

można powiedzieć że zetor to deutz fachr bo na carraro i silnik z deutz fachr :) to samo ino plastiki inne Ursus jest podobny tylko silnik perkins i plastiki inne :) dla mnie to obojętne perkins czy deutz :) dla perkinsa Plus ze ma 4400cm a deutz 2900 i to jedyny minus a czym mniej tych unijnych mymgow i splaniu tym lepiej bo slniki lepsze :)

Opublikowano

Lukejro to właśnie napisał że to to samo co zetor i farmtrack tylko każdy z małymi zmianami. A dlaczego carraro?
Bo to chyba najtańszy gotowiec dostępny na rynku, zf pewnie droższy.
Lukejro to właśnie napisał że to to samo co zetor i farmtrack tylko każdy z małymi zmianami. A dlaczego carraro?
Bo to chyba najtańszy gotowiec dostępny na rynku, zf pewnie droższy.

Opublikowano

ale carraro występuje w większości Marek i np temu Ursus przeszedł na carraro ze względu na markę :) a w przyszłości kto wie czy nie wyprodukuje własną kostrukcje bo skrzynie biegów i slnik już opracowują swój :) Ale silnik będzie pewnie perkins :)
Układy przeniesienia napędu w maszynach rolniczych od 50 KM do 205 KM Następujących producentów:

JOHN DEERE, AGCO, FENDT, SAME, DEUTZ, LAMBORGHINI, CLAAS, RENAULT, FORD, MCCORMICK, LANDINI, MASSEY FERGUSON, CASE IH, ALCELIK, BUHLER, CARRARO, VALTRA, VALMET, NEW HOLLAND, ESCORTS, FARMTRAC, UZEL, ERKUNT, MAHINDRA & MAHINDRA, ZETOR, BELARUS, FARMER, CRYSTAL, ORION, FOTON, PRONAR…
takie marki korzystają z firmy carraro :)
sorry zle to jest jakie marki produkują :)

Opublikowano (edytowane)

Tylko sprawdź sobie jeszcze ile modeli robi Carraro. Ciekaw czy taki Ursus może prawnie kupić np. skrzynie Cararro dla JD. Takie czasy że główne podzespoły opracowują producenci a wykonują wykonawcy ( kiedyś to było jedno i to samo).

Jest jeszcze jeden aspekt - każdy producent ma serię eko ( i nie ma to nic wspólnego z ekologią ). Jakoś trzeba tą cenę obniżyć.

Carraro to bardzo dobry producent. Nie wiem w czym macie problem. 

Ursus C-380 mechanicznie to ten sam ciągnik co  Farmtrac 675 DT ( jak kolega wyżej pisał). Podniecacie się nim jakby to był cud techniki. Zetor ma już inny silnik a to spora różnica. Ja jakbym miał kupić taki ciągnik to patrzyłbym na ogół marek wykorzystujący te same podzespoły a nie na logo producenta.

Zorientuj się jeszcze czy w tej cenie nie kupisz np. Proximy ( przynajmniej lepiej spasowane ).

 

Do kolegi @lukejro - mixolu to sobie dolej do makówki bo wyraźnie masz problem. Pompa rotacyjna to obecnie najmniej awaryjny układ zasilania ( niestety ale masowo zastępowana przez CR).

Edytowane przez akmaly

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v