Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mogą składać kabiny ale na pewno nie produkują do nich nic poza szkieletem, bo najnormalnie w świecie nie mają takich możliwości.

Tak jak kolega wyżej napisał, prawdopodobnie bardzo dużo rzeczy jest produkowanych w Lublinie ale nie w Ursusie tylko w kooperacji a to wielka różnica.

A to że mówią że produkuja to czy tamto...., tak samo mówią że produkuja serię H, a jak wiadomo ta produkcja polega na nakładaniu samych masek na gotowe ciągniki z Turcji, Farmtrac mówi że produkuje polskie ciągniki, ile tam jest produkowania i polskości to też każdy wie.

Co do ciągników postlicencyjnych to z pewnością mają możliwości ich produkcji, ale przecież wszędzie ( w każdym kraju ) gdzie je sprzedają jednocześnie otwierają montownie, w związku z tym uważam, że może być tak, ze w Lulinie produkują częsci lub całe podzespoły i wysyłają je do Afryki do zmontowania, lub może montują w Lublinie ciągnik w 90 procentach a w Afryce jest już tylko uzbrojenie w koła, maskę i inne duperele, czyli mniej więcej tak jak z serią H tylko odwrotnie ;p.

 

Czy ktoś się orientuje ile może kosztować 11054 Power?

 

Zauważyliście na filmie polski rozrzutnik?

Poza tym to zrobili niezłą ściemę, na pewno nie dałby rady 60 gdyby miała kabinę, obciążniki i włączonę blokadę.

Poza tym widać póżniej, że na hamulcu już nie jest w stanie jej pociągnąć.

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano

A jaka firma dzis robi wszystko sama? szyby i plastiki zawsze ktoś z zewnątrz robi ;p Dlaczego 3/4 ciagników ma hydraulikę Bosha, ważne że składane w Posce przez polaków a nie sprowadzane. Ciągniki 60 km mają większy uciąg niż te znane z poprzednich lat mój mały DF ciągnie spokojnie 5*30 z którą miał problemy c-385, ma po prostu więcej przełożeń i mniejsze straty mocy ta skrzynia carraro spokojnie może przekazać moc tak żeby Ursus taką przyczepę pociągnął sam 62 konnym Dfem ciągam czasem 8 ton po polu i nie ma problemu

Opublikowano

Jeszcze co do rejestracji ciągników nie spełniających normy,to podobnie było z ursusami 3512 produkowanymi w Pakistanie :) Nówkę sztukę rejestrowano, potem sprowadzano do Polski, i sprzedawano jako używany, chociaż wiadomym było, że jest nowy :) Może jeszcze idzie takiego wyrwać?

Opublikowano

Powiem wam tak moja c-330 została 2 razy wywrócona w górach .Raz ziemia osunęła się nad wąwozem i gdybym miał kabinę to dziś już bym nie żył bo nie zdążył bym nawet klamki złapać .Tak wyskoczyłem traktor fiknął 2 koziołki .Naprawiłem dostał nową maskę i błotniki itp  .Silnik był bez awarii .Teraz mój tato wywrócił go po raz drugi w lesie na stoku o takim nachyleniu że jak nie ma full oleju na miarce to kontrolka świeci od ciśnienia oleju .Zresztą u mnie na osiedlu na 22 traktory c-330 wszystkie miały wywrotki .Dlatego ja potrzebuje prostego  i niewysokiego 

Opublikowano

To faktycznie nieciekawie. W nowych ciągnikach stosuje się minimum ramy ochronne. Przy wywrotce zapobiegają przygnieceniu kierowcy. Zresztą i kabiny mają wymogi co do wytrzymałości. Jednak w takich warunkach kupno nowego ciągnika nie jest ekonomiczne. W przypadku wywrotki nowym cena, choćby maski, może przyprawić o ból głowy. Może lepiej znaleźć coś używanego?

Opublikowano

kedziorek znowu piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia. farmtrac w większości jest z polskich produktów, cała kabina, wszystkie linki, wydech, nawet sprężarka,plastiki, oświetlenie, a nawet akumulator, ale akurat firma akumulatorów jest Ilona.
miało być lipna , misze z tel więc nie mogę edytować

Opublikowano

Kupię nowy  bo lubię być pierwszym właścicielem .Mógł bym kupić zetora bo do Słowacji to tylko 20 km .Jednak ludzie którzy je kupili mają same problemy 

Opublikowano

Zamiast tego afrykańskiego Ursusa nie lepiej byłoby ci kupić nowego Belarusa o podobnej mocy?

Na pewno w przyszłości będzie przy nim mniej problemów z dostępnością części.

W tym przedziale mocy mają sporo różnych modeli.

Opublikowano (edytowane)

Nie chcę ruska bo kuzyn ma T-25 i jak może to pożycza moją c-330 która ma ulepszony podnośnik o taką pompę http://allegro.pl/pompa-hydrauliczna-wzmocniona-ursus-c330-c-330-32l-i5462791157.html i takie wskaźniki   http://allegro.pl/wskaznik-potrojny-trojwskaznik-zegar-c328-c330-org-i5797725277.html  Głowica jest zeszlifowana by mieć większe ciśnienie a co za tym idzie moc .Wtrysk też na najwyższej możliwej fabrycznej konfiguracji .Wentylator chłodnicy ma dołożone łopatki tak jak szedł do Indii .Również rozwiercony otwór w termostacie by szybciej następowała wymiana .Moc to na oko c-335 bo wujek ma taki 

Edytowane przez akko
Opublikowano

Jakoś do Białorusinów nie mam przekonania tak samo jak do ruskich 

 

Gniotsja nie łamiotsja, za te pieniądze to porządny sprzęt, części tanie jak barszcz, a i do lasu w sam raz, jak się pognie to się wyklepie i jedzie dalej. Belarusy to czołgi, z ich plusami i minusami.

Opublikowano (edytowane)

Poprzeglądam ich ofertę i ceny .Niestety Białorusiny odpadają .Mają atrakcyjną cenę ale nie posiadają normalnego zaczepu dla przyczep tylko jakieś ruskie wynalazki na listwie podnośnika np MTZ BELARUS 422.1 bez kabiny .Maska jakaś niedorobiona (brakuje jej  na długość) .Silniki zresztą w nich są z tej firmy Lombardini   

Edytowane przez akko
Opublikowano (edytowane)

Poczytałem trochę i jednak będę chciał obejrzeć ten http://www.agropol-polska.pl/ciagniki/110-tuber-50-lombardini-motors-bez-kabiny.html Nie posiada elektroniki a z częściami nie powinno być problemów  bo silniki te stosują w  MTZ BELARUS .Ma też atrakcyjną cenę oraz skrzynię biegów przypominającą trochę tą z c-330 więc ojciec nie będzie miał problemu a po sprzedaży c-330 wyniesie mnie tanio .Porozmawiam czy można go przetestować i wyposażyć w pneumatyczny układ hamulcowy bo z tego co widzę takiego nie posiada 

Edytowane przez akko
Opublikowano

Ursus nie umie wykorzystać szansy bo gdyby te np TUBER 40 LOMBARDINI sprzedawali pod marką Ursus w Polsce to masę ludzi co ma c-330  przerzuciło by się na nie .Ursus miałby  dodatkową kasę z marży bo przecież za free tego by nie robił .Dodatkowo części zamienne powinny być też u nas wytwarzane .Podejrzewam że montownie musieli by też otworzyć bo taki by był popyt .Nie było by takich prowizorek jak ta np https://www.google.co.uk/search?q=ursus+c-330+4x4&espv=2&biw=1920&bih=979&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwic2rXd-qPJAhWG2hoKHStHC7kQsAQIHw#imgrc=x_Oxrt915dZN_M%3A 

Opublikowano

Panowie, mówcie co chcecie, ale taki widok naprawdę robi wrażenie :) Na FB ursusa ostatnio pojawiają się ciekawe fotki :)

 

9707946100_1448053095.jpg

ursus 25014

turbodoładowany 6-cylindrowy silnik Deutz  250KM automatyczna skrzynia biegów amerykańskiej firmy Allison 3000, 50 km/h przeznaczony do transportu trzciny cukrowej w Etiopii, wspólne dziecko Ursusa ,Deutz, ZF i Carraro. Słabszy model 20014 posiada silnik o mocy 200KM.

Opublikowano

Co do sprzedaży Lombardini ( czy jak im tam) pod własną marka, chyba żartujesz, dużo osób psioczy że ursus Hattaty sprzedaje pod własna marką, a co mówić jak by jeszcze to coś chciał oznaczyć swoim logiem.

Opublikowano (edytowane)

Trochę o nowym c 385 Pawer http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/ursus-c-385-power-mocniejszy-brat-382,61042.html

Edytowane przez Packo1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v