Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na filmiku z agrotech co Zarajczyk rozmawiał z Mike podał mu cenę jaka by właśnie ten ciągnik miał na polskim rynku. Ja nie mam czasu szukać tego ale ktoś chętny może pogrzebać i spr czy się zgadza a Po za tym gdyby ten model był wadliwy to by go nie sprzedawali logiczne:) ciągnik 140 km jest na skrzyni starego Ursusa 16 x8 ? Oby więcej takich filmików ale prędkość tych ciagnikow bardzo dużo odbiega la od przyzwoitych do tego rodzaju zabiegu w polu :)

Opublikowano (edytowane)

Mi się zdaje że ta seria 180-280 km to ona będzie zrobiona na Polskę jak i również na Europę ponieważ na Hanoverze muszą się okazać z czymś większym bo to w końcu duża wystawa z potężnymi maszynami. Seria licencyjna MF też na Polskę bo będzie miała silnik Perkinsa a to silniki ursusa nie spełniały norm. Co do kombajnów w komentarzach na Facebooku przeczytałem że mogli by zrobić. Moim zdaniem na razie to strzał w kolano bo muszą ciągniki dopracować. A jeśli już chcą tak bardzo te kombajny to niech odkupią bizona i i na tych patentach spróbować dopiero zrobić nowoczesny kombajn. Ale to na razie moim zdaniem za dużo dla nich bo ciągniki chcą opracować.

Edytowane przez Graham
Opublikowano (edytowane)

A mowili cos o ciagnikach mniejszych bez kabiny pokroju 3512. Jak myslicie jakie to beda ciagniki, jak beda wygladaly z jakimi silnikami?
Taka dostalem odpowiedź na temat tego ursusa 1814a
Witam, Ciągnik będzie zarejestrowany w Polsce, przy sprzedaży normalna umowa kupna sprzedaży, oraz możliwość wystawienia faktury.
Jest to nowy ciągnik aczkolwiek był na testach u Premiera Pawlaka i tam zrobiono około 350 mth.
Obecnie ciągnik stoi w Lublinie. Pozdrawiam

Edytowane przez dawidursus323
Opublikowano (edytowane)

Już widzę te pociągi wyładowane 3512 wyjeżdżające z fabryki, taka propozycja od Ursusa to będzie strzał w dziesiątkę, ludzie będą listy kolejkowe robili na ciągnik 47 koni bez kabiny, listy będą tak długie, że dopiero ich dzieci dostaną tego wymarzone i wyśnione maszyny :)

 

Ciekawe w jaki sposób oni chcą tego 1814A zarejestrować, w Polsce nie mogą bo nie ma homologacji, więc z tego samego powodu nie zarejestrują go w całej UE,  mogą go zarejestrować np w Etiopii i tutaj sprzedać jako sprowadzony-używany, ciekawe tylko jak przepisy traktują pojazdy sprowadzone spoza UE.

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano (edytowane)

Tak samo robia z tymi 3512.

kedziorek-3512 to nie ciagnik idealny, raczej cos jak solis 50 tylko od ursusa było by lepsze i koniecznie oponki z tyłu 14,9 r28

kiedy beda w sprzedazy te kosiarki?

Edytowane przez dawidursus323
Opublikowano

Zobaczcie sobie starsze i nowsze zdjecia na google eartch ursusa w Warszawie i FSO. Nie dawno patrzylem i sobie mysle nie jest tak zle wszystko stoi, ale przesonolem na nowsze zdj i tragedia... Ursus sie odbudowuje, widocznie musial zmienic miejsce ale najbardziej szkoda FSO. Dlaczego fso nie przyjelo do siebie vw? Teraz bysmy mieli np. Fso octavia.

Opublikowano

A mowili cos o ciagnikach mniejszych bez kabiny pokroju 3512. Jak myslicie jakie to beda ciagniki, jak beda wygladaly z jakimi silnikami?

Taka dostalem odpowiedź na temat tego ursusa 1814a

Witam, Ciągnik będzie zarejestrowany w Polsce, przy sprzedaży normalna umowa kupna sprzedaży, oraz możliwość wystawienia faktury.

Jest to nowy ciągnik aczkolwiek był na testach u Premiera Pawlaka i tam zrobiono około 350 mth.

Obecnie ciągnik stoi w Lublinie. Pozdrawiam

Kolego spójrz na maskę 18014A na filmiku i na ogłoszeniu http://olx.pl/oferta/ursus-1814a-CID757-IDaoyyf.html#7ca08d0554 są to dwa inne ciagniki. Ten z ogłoszenia na oko wydaję się w 100% nie używany...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v