Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No jak to umorzyć, przekroczyłeś to płać, to tak jakby złodziejowi nakradł i umorzyć. Jest prawo to przestrzegaj. A propo Ursusa to ładnie się prezentował, jeszcze ze 3 miesiące i to dżondyr będzie wąchał spaliny za ursusem w rankingach sprzedaży. Pozdro Ursus.

Gość BestZetor
Opublikowano (edytowane)

Rolnik1973 nigdy tak nie będzie, więc nie pisz durnot !
Połączone:

Nowy Ursus nie wygląda na wytrzymałego, dobrego i mocnego i polski może być w nim tylko i wyłącznie kierowca oraz nazwa. Nowe odsłony legendarnych modeli są wręcz tandetne i sądzę, że nowy Ursus nie jest na miarę zachodnich ciągników i raczej mało prawdopodobne jest, że będzie. Wszystko powinno być na własnych podzespołach, a nie na jakiś Hattatach i jeszcze na silnikach Perkinsa. Cena też taka, że szkoda gadać. Jestem patriotą i kocham stare Ursusy, ale te nowe to po prostu beznadzieja najgorsze składaki !

Edytowane przez BestZetor
Pkt. 1.14 +1p. ostrzeżeń
Opublikowano

skoro tak kolego sądzisz, to podpowiedz mi która z firm produkujących ciągniki robi je tylko i wyłącznie z podzespołów wykonanych u siebie, która z firm sama produkuje skrzynie, silniki, mosty napędowe???

Opublikowano

powiedz to użytkownikom kuboty, że materiały mają cienkie i wydaje ci że jest tandetne. Obojętnie czego nie podczepisz istnieje możliwość urwania, takie dywagacje tylko przypominają rozmowę że jeśli masz nóż w  domu to jesteś potencjalnym mordercą a każdy go ma w domu. Co z tego że będziesz mieć super mocny ciągnik jak kierowcą będzie idiota, tak samo się mówi o mtz że badziew a jeżdzi tego pełno i niejednokrotnie dłużej i lepiej od niejednego super duper nowoczesnego ciągnika

Opublikowano

Nowy Ursus nie wygląda na wytrzymałego, dobrego i mocnego i polski może być w nim tylko i wyłącznie kierowca oraz nazwa. Nowe odsłony legendarnych modeli są wręcz tandetne i sądzę, że nowy Ursus nie jest  na miarę zachodnich ciągników i raczej mało prawdopodobne jest, że będzie. Wszystko powinno być na własnych podzespołach, a nie na jakiś Hattatach i jeszcze na silnikach Perkinsa. Cena też taka, że szkoda gadać. Jestem patriotą i kocham stare Ursusy, ale te nowe to po prostu beznadzieja najgorsze składaki !

 

Jeśli myślisz, że pierwszym produktem nowego Ursusa powinien być w 100% polski ciągnik, to ja się pytam skąd na to by kasę wzięli?

Żeby pozostać na rynku przemianowali serię H i zaczęli prace nad własnymi konstrukcjami. Postawili na markowe podzespoły, żeby szybciej wprowadzić nowe modele na rynek. Do tego jest to tańsze rozwiązanie niż prace nad własnymi podzespołami, co jednak i tak robią. Na polską skrzynię biegów musimy jednak sporo poczekać, a o silnikach bym nie marzył, bo dzięki normom emisji spalin jest monopol dużych producentów na silniki. Jak chcemy polskiego ciągnika, to mamy jedno wyjście: inwestować w Ursusy. Oni jako jedyni dążą do spolszczenia konstrukcji ciągników.

Jeśli chodzi o "zachodnie ciągniki", to nie porównujmy ciągnika za 240 tyś zł do takiego za 120 tyś. Nawet JD za 120 tyś nie dorasta do pięt takiemu JD za ponad 200 tyś.

Jak chce się kupić tani ciągnik, to polecam YTO lub Foton. Jak chce się kupić wypasiony ciągnik, to są Case, JD, Fendt, JCB, itd., tylko trzeba patrzeć w te droższe modele. A jak ktoś chce kupić tani, ale w miarę dobry ciągnik, to są Ursusy, Zetory, tańsze NH, tańsze DF-y, itd. Wybór jest dla każdego.

 

Oprócz nazwy Ursus ma swoje własne kabiny i do tego mają zestaw zegarów i sterownik oświetlenia polskiej produkcji, felgi są firmy Pronar, obciążniki wykonuje  polski podwykonawca, itd. Oczywiście jest to firma mieszcząca się w Polsce, produkująca w Polsce, odprowadzająca podatki w Polsce, mająca polski zarząd i udziałowców.

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)

A moim zdaniem odsłona bardzo dobra, dodałbym jeszcze tylko jakąś muzykę w tle i trochę dymu :).

Ale ogólnie sam pomysł mi się podoba, plus dla pana Zajarczyka.

Natomiast uważam, że pokazali zły ciągnik, nowej C-360 za 100 tyś nikt nie kupi, tak jak to było mówione wcześniej, każdy będzie wolał dołożyć 10 tyś i kupić C-380.

Z kolei bardzo nie podoba mi się wypowiedź pana Zajarczyka, że nowa C-360 jest ,,stuprocentowym polskim produktem,, i uważam to za perfidne i chamskie kłamstwo, ponieważ z tego co powszechnie wiadomo polskiej produkcji są  w niej tylko maska i kabina, co nie ma żadnego wpływu na trwałość ciągnika. 

Warto jednak zauważyć to co kolega pisał przed chwilą, że firma ewidentnie stara się rozwijać i wprowadzać własne rozwiązania i konstrukcje. 

Dodatkowo rozwój ten jest przemyślany, uzupełniają luki w ofercie (wreszcie normalne przyczepy skrzyniowe, dobra przyczepa do bel) i  zapowiedziana własna skrzynia 16/16 (według mnie na początek najlepszy wybór), która ma być rozwijana. 

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano

wiecie kto "zarządzał" ursusem w bumarze, zanim zarajek go "uratował"?

tak, on tam był. doprowadzić do dna i kupić za grosze markę ...

także, jeżeli ktoś myśli, że ten pan cokolwiek "uratował" to nich najpierw zobaczy gdzie był jak rozmontowywano prawdziwego ursusa.

 

wydaje mi się, ze trochę się przeliczył na początku, bo myślał że zmontuje z najtanszych części ciagnik, tyle że pod marką ursus i chłopy będą lecieć.

mimo wszystko, mam nadzieje że trochę polskiej mysli w tych ciągnikach będzie i ludzie zaczną kupować te produkowane w Polsce.

sam zastanawiam się nad takim 90-100km. 

Opublikowano (edytowane)

Z tym, że chciał montować badziewie na początku i je wciskać rolnikom to się zgodzę np. foton przebrany za Ursusa, ale, że on rozmontował fabrykę która już dawno była w stanie agonalnym to mnie nie przekonasz, bo nie był decydentem w bumarze i mało miał do gadanie. Lepiej zobacz jak działały związki i jakie plany miał bumar, zarajczyk do nich to była płotk tam chodziło o tereny warte miliony pod deweloperke a kto jest teraz ich właścicielem?

Edytowane przez swat24
  • Like 1
Opublikowano

Skąd ta informacja, że Zarajczyk jakoś zarządzał warszawskim Ursusem? Pamiętam, że Pol-Mot kilka lata temu próbował zakupić Ursusa, ale coś tam nie wyszło.

Opublikowano

Nowy Ursus nie wygląda na wytrzymałego, dobrego i mocnego i polski może być w nim tylko i wyłącznie kierowca oraz nazwa. Nowe odsłony legendarnych modeli są wręcz tandetne i sądzę, że nowy Ursus nie jest  na miarę zachodnich ciągników i raczej mało prawdopodobne jest, że będzie. Wszystko powinno być na własnych podzespołach, a nie na jakiś Hattatach i jeszcze na silnikach Perkinsa. Cena też taka, że szkoda gadać. Jestem patriotą i kocham stare Ursusy, ale te nowe to po prostu beznadzieja najgorsze składaki !

Pragnę przypomnieć, że te same przekładnie i mosty napędowe jakie używa Ursus w nowych C-380 i C-360 są montowane przez takie marki jak: JD w serii G, Massey Ferguson w serii 3600, Claas w serii Elios. I masz rację i jednocześnie mylisz się bo Ursus nie jest na miarę tych marek ale ceną.  :) 

Opublikowano

WOW :blink: Faktycznie JD, MF i Claas używają tych przekładni. Do tego Ci producenci nie chwalą się, że to "markowe" podzespoły Carraro, tylko wmawiają, że to ich produkt. I nie ma co się dziwić, że potem każdy mówi, iż Ursus nie jest na miarę "zachodnich" ciągników.

  • Like 1
Gość BestZetor
Opublikowano

Nowe Ursusy mają nazwy legendarnych modeli. To jest wsytd, one nie są tego godne ! Nie wiem czego użytkownicy tego forum podniecają się tym Ursusem !

Gość BestZetor
Opublikowano

Major ma własny silnik i pomimo tego, że będzie model z jednostką napędową Deutza, to nadal będzie miał swój.

Opublikowano

Ale ja się pytam, czy jest godny? Nigdzie nie pisze, że pozostanie silnik Zetora. Na stronie producenta są jedynie sprzeczne informacje sugerujące, że silnik jest Zetora, choć jest to Deutz.

Opublikowano

Nowy Ursus nie wygląda na wytrzymałego, dobrego i mocnego i polski może być w nim tylko i wyłącznie kierowca oraz nazwa. Nowe odsłony legendarnych modeli są wręcz tandetne i sądzę, że nowy Ursus nie jest  na miarę zachodnich ciągników i raczej mało prawdopodobne jest, że będzie. Wszystko powinno być na własnych podzespołach, a nie na jakiś Hattatach i jeszcze na silnikach Perkinsa. Cena też taka, że szkoda gadać. Jestem patriotą i kocham stare Ursusy, ale te nowe to po prostu beznadzieja najgorsze składaki !

 

Co złego jest według ciebie w silnikach Perkinsa?

Wiele ciągników z różnych lat śmiga z silnikami Perkinsa i nie psują się i są oszczędne.

W kombajnach i ładowarkach też nikt nie narzeka na silniki Perkinsa.

Gość BestZetor
Opublikowano

C-360 3P taki oszczędny i wytrzymały, a jak przyjdą prace polowe to od razu mechanicy zjeżdżają.

Opublikowano (edytowane)

Z tym, że chciał montować badziewie na początku i je wciskać rolnikom to się zgodzę np. foton przebrany za Ursusa, ale, że on rozmontował fabrykę która już dawno była w stanie agonalnym to mnie nie przekonasz, bo nie był decydentem w bumarze i mało miał do gadanie. Lepiej zobacz jak działały związki i jakie plany miał bumar, zarajczyk do nich to była płotk tam chodziło o tereny warte miliony pod deweloperke a kto jest teraz ich właścicielem?

wyraziłem się nieprecyzyjnie. oczywiście głównie chodziło o grunty, a temu panu o markę i swój udział w rozmontowaniu miał, nie najważniejszy ale miał i tylko przyklaskiwał, żeby swoją działke dostac.

możnabyło przeniesc fabrykę  na dużo mniej atrakcyjne tereny a te sprzedać za krocie, ale co tam, wszystkim zależało tylko na tmy, coby sie dorwac do tego co lepsze a hooj z tworzeniem własnej marki, produkcją. 

Edytowane przez geo2
Gość BestZetor
Opublikowano

Powiedzcie mi, co wy widzicie w tym nowym Ursusie ?!

Opublikowano

Nowy Ursus nie wygląda na wytrzymałego, dobrego i mocnego i polski może być w nim tylko i wyłącznie kierowca oraz nazwa. Nowe odsłony legendarnych modeli są wręcz tandetne i sądzę, że nowy Ursus nie jest  na miarę zachodnich ciągników i raczej mało prawdopodobne jest, że będzie. Wszystko powinno być na własnych podzespołach, a nie na jakiś Hattatach i jeszcze na silnikach Perkinsa. Cena też taka, że szkoda gadać. Jestem patriotą i kocham stare Ursusy, ale te nowe to po prostu beznadzieja najgorsze składaki !

 

ale ty głupoty piszesz

 

zacytuje post który przed chwilą napisałeś w temacie "od 2015 Zetor będzie składakiem"

 

"W dzisiejszych czasach każdy traktor to składak. Dobrze, że Zetor chce zadbać o silniki w swoich produktach. Poza tym zetorowskie silniki będą produklowane i montowane w ciągnikach tej marki, tylko że 16V. Zetor był, jest i będzie świetny ! Jest niezawodny, tani, wytrzymały, silny, komfortowy, łatwy w obsłudze, ekonomiczny, dobry dostęp do części i mógłbym wymieniać jego dobre cechy w nieskończoność."

 

myśl co piszesz i do książek się uczyć, bo czytając twoje posty można wywnioskować że jesteś gimbaza.

 

Jesteś PRO Zetor, a inne marki to zło dla ciebie.

  • Like 2
Gość BestZetor
Opublikowano

Denerwują mnie Ci fani Ursusa, co nie mają z nim doczynienia,a przed czasem wychwalają go pod niebiosy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v