Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak wyżej zacząłem pisać że te sukcesy Ursusa to pic na wodę to zaczęto mnie atakować że chińczyków wspieram:) Niestety ale ursus to tylko nazwa. Rozwój? No chyba tylko medialny ponieważ w tej C380 nie ma nic nowego ani innego w porównaniu z 8014h ( chyba że się mylę). Nie można odbudowywać marki poprzez ciągnięcie kilku srok za ogon. Aby nie być gołosłowny przedstawię kilka faktów: 1. Elektryczne autobusy wspólnie z Ukraińcami ( po co i na co??? oczywiście dla kasy), 2. Opracowanie i wykonywanie od podstaw skrzyni 12+4 ( po co komu w nowym ciągniku skrzynia z lat 70? Ciągnik typowo uniwersalny bez rewersu?) 3. Sposób montażu podzespołów - przychodzą skrzynie z dźwigniami a w zakładzie obcinają i linki mocują ( oczywiście później problemy z eksploatacją). Niestety pomimo może wielkich chęci i przechwałek medialnych rynek weryfikuje co widać po statystykach. I nie wymawiajcie tym co kupują zagraniczne marki - założę się że większość z tych osób w tym ja kupiliby Ursusa ale pod warunkiem że mieliby konkurencyjny produkt, nie tylko tańszy ale i oferujący to co konkurencja.

Opublikowano

1. Kasa jest potrzebna żeby inwestować. Ursus chce opracować nową skrzynię min. 16x16. Skrzynia 12x4 jest ponownie składana w Ursusie (teraz w Lublinie), bo od upadku warszawskich zakładów była robiona w Turcji. Ta skrzynia jest dla ciągników na rynki afrykańskie. 3. Nie wiem o jaką skrzynię chodzi? Seria H ma biegi tam gdzie Hattaty (producent skrzyń). Może chodzi o skrzynię w 11054?

jeśli jest popyt na Majory to i na C-380 być powinien. 8014 H a C-380 to kompletnie inne ciągniki.

  • Like 1
Opublikowano

1.:), 2. Chce, tak podaje w mediach ale gdzie ta skrzynia jest bo na razie tylko chęci, Rożnica widoczna gołym okiem pomiędzy 380 a 8014h - układ przeniesienia napędu który różni się producentem ( Hema w 8014h a Carraro w C-380 12+12 takie sama liczba przełożeń). Jak dla mnie jest to okrojona z wyposażenia seria h ( np. bez klimy, węższe przednie koła ). Ja jakoś nie widzę istotnych zmian. Możecie pisać co  chcecie ale na obecną chwilę są wielkie plany ( zresztą nie od dziś) a działanie jest takie że jeśli Major odnosi sukces to my zmienimy nazwę, troszkę okroimy i mamy konkurencyjny model:)

Opublikowano

C-380 jest odpowiednikiem Majora, praktycznie bliźniakiem. Seria H jest bardziej jak Proxima. Major i C-380 mają ten sam ukł. nap., kabiny obie są polskie, tylko Ursus ma swoją, za to ma silnik Perkinsa, a Zetor swój własny.

Żeby opracować nową skrzynię biegów potrzeba kilku lat (min. 2?), więc musimy jeszcze poczekać na jakieś osiągnięcia.

Opublikowano

No to czekajmy. Swoją drogą to ciekawe jakie silniki będą teraz montowali bo od 2014 roku obowiązuje norma STAGE IV. Zetor dał sobie czas na dopracowanie ( zapewne z Deutz AG) powiedzmy swoich silników i będą ponoć w 2015 i 16 montowali właśnie silniki niemieckiego Deutza. Ursus zapewne dalej na Perkinsie. Wydaje mi się kolego @XMK13 ze tej zapowiadanej skrzyni raczej nie zobaczymy, no chyba że na czyjejś licencji. Zresztą niech składają aby dobrych podzespołów używali bo zapewne dużo osób będzie bardziej przekonanych do Carraro.

Opublikowano

Od stycznia miał być w sprzedaży C-380, ale jakoś tego nie widać. A jest już połowa miesiąca. Na stronie Ursusa nawet nie ma 80-tki. O reklamę to oni wcale nie dbają. Rozumiem, że mają inne rzeczy na głowie, ale czy tak trudno raz w tygodniu odświeżyć stronę?

Na Kielce mieli przygotować C-360, ale nie wiem, czy im to się uda.

Wprowadzają coraz większy zamęt. Najpierw był 11024, który wcześniej był oznaczony 8024, potem wyskoczyli z 11054, a wcześniej pokazali 11034. W międzyczasie próbowali ze 14034, 14014 aż skończyli na 15014, którego i tak nie produkują, chociaż pisali, że zaczęli. Teraz znów jest C-380 który nawiązuje do historycznych nazw Ursusów. Jest jeszcze 5034, który szybko zniknął i najlepiej, żeby wszyscy o nim zapomnieli i 5044. Sami nie wiedzą jak te ciągniki mają nazywać! Co jeden to inny. Gdyby 11054, 5044 i C-380 miały oznaczenia tego samego typu, to byłoby widać, że są to ciągniki jednej rodziny, bo są. A tu kompletny bur...l. Sam pomysł serii U i C to też pomyłka, bo już były ciągniki tych serii i nagle ktoś chce je zastąpić nowymi. Żeby chociaż C-480 albo D-380, żeby pokazać, że te oznaczenia coś znaczą, że to nowsze ciągniki. Powinni dać swoje własne oznaczenia, tak jak zrobili przy 11024, itd., tylko żeby te cyfry miały jakieś znaczenie, bo cyfra za liczbą koni mech. silnika była chyba losowana. Żadnej konsekwencji w takiej prostej rzeczy.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

No, co do reklamy tej c-380 to tragedia. Innych zreszta też... Przed wprowadzeniem w lokalnych gazetach zapowiedzi trochę było, a jak przyszło sprzedawać to praktycznie nie można się dowiedzieć czy ciągnik istnieje. Ostatnio niby był u nich na allegro w sprzedaży, więc chyba da się go juz dostać.

Edytowane przez romek6340
Opublikowano (edytowane)

Chcecie to wierzcie a jak nie to nie. Na razie to mamy medialny bełkot nie poparty faktami. Zresztą tak musi być bo taka jest polityka m.in. prezydenta Lublina P. Żuka. Przede wszystkim propaganda sukcesu ( a mówili że komunizm upadł :)). Fajnie że coś się robi ale zanim zaczną trąbić wcześniej że co oni nie robią to niech zaczną robić. Wcale się nie zdziwię jak jakość produktów spadnie bo nie byli w stanie utrzymać każdej sroki. Np. miasto zacznie naciskać w sprawie autobusów bo dotacja a ciągniki w odstawkę. Ten zakład nie ma nic wspólnego z Ursusem, poza nazwą oczywiście ( zresztą sam dyrektor to niejednokrotnie powtarzał). 

Mam nawet kawałki tego gruzu na ulicy przed domem:) Odlewnia Ursus w Lublinie pięknie leży:)

Edytowane przez akmaly
  • Like 1
Opublikowano

Skoro jest w sprzedazy w salonach fabrycznyvh to i u innych powinien a nie zawsxe jak ktos sprzedaje to sie oglasza w necie. W salonach nie pamietam w jakim wyposazeniu ale cos chyba 120 tys brutto chca ale bierzcie pod uwage tez to ze u nich cena zawsze jest najwyzsza i cena ciagnika bedzie od ok 105 - 115 w podstawie brutto u innych tak jak z 11054 w salonach po 175 tys a u innych dealer cena najczesciej 153-165 tys w podstawie BEZ NEGOCJACJI ☺ Domyslam sie ze w salonach fabrycznych Ursus zarobi na ciagniku wiecej niz u zwyklego dealera to po jaki gwint winduja tak cene skoro to odstraszy nabywcow chyba ze zle sie domyslam, codziennie przechodze kolo Ursusa do swojej pracy a czasami robie wycieczke kolo ich zakladu zobaczyc co slychac no i wiadomo wszyscy wiemy ze Ursus nie wiaddomo ile kasy nie ma skoro tak topornie im idzie wprowadzenie serii ciagnikow badz porzadnej reklamy chociaz i niby remontuka tam czesc hali co mam byc linia produkcykna\montazowa ale denerwuke mnie fakt ze ukladaja nowa kostke do bram hal a napewno ta kasa wystarczylaby na dobra reklame w gazecie. Przeciez jak ktos nie byl na targach, nie sledZi forum, gazet technicznych to nawet nie wie ze jest nowy ciagnik c 380. I niestety ten caly czerwony ciagnik co widac na filmiku z pod fabryki to na afryke\

Opublikowano

Jest w sprzedaży w salonach fabrycznych - pytałeś czy i kiedy go dostaniesz? To że jedna firma ( patrząc po cenach jakie podajesz to Agro-Motors) podała na stronie nie znaczy że go sprzedaje a przynajmniej że dostaniesz od ręki. Masz rację że tych inwestycji i dobrobytu po zakładzie jakoś nie widać.

Opublikowano

Nie dzwonilem i nie dowiadywalem sie o szczegoly bo ich cena mmie nie interesuje ale mysle ze moze byc od reki cjociaz to czy dostaniesz od reki zalezy czy maja akurat w takim wyposazeniu jakie bys chcial a uwazam tak bo zdjecia ciagnika maja u sb na placu wiec chyba nie ciagneli go tam z lublina zeby sb postal☺tzn inwestycje widac bo caly czas jakies prace budowlane tam ida ale mi chodzilo o to ze za ta kase co ukladaja kostke pod bramy do hal mogli dac reklame w gazecie☺ten najnowszy zetor jest juz w sprzrdazy? Bo reklamy w gazetach sa o nim caly czas od jego ukazania a u nas w urusie cicho sza

Opublikowano (edytowane)

Nie buduja a remontuja czesc swojego duzego obiektu w ktorym ma byc podobno linia produkcyjna(na fb profil chyba odrodzenie fabryki samochodow w lublinie czy cos i tam jest fotka z prac w srodku) klada kostke do bram do hal a za ta kase moglibybdac reklame do gazety... I chyba do nich napisE co nie co mysle nantemat ich dzialania...

Edytowane przez 1994kuba1994

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v